Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je er nou ook een vrouwen wedstrijd bij doet, kan ik mee doen.log en deadlift is net iets te zwaar voor mij haha

scheurtje in iets rond z'n sleutelbeenwat is mis met choco, ik heb hem na de vakantie nog niet gezien ook bij RPB terwijl hij zo goed ging?
@ gijs
Hij had een misload op deadlift... perongeluk 360 geladen ofzo ipv 320kg en zo net boven kniehoogte zij er iets knap.
Waarom niet met een PL ok halter deadliften. Ik zag band en velg staan in de eerste post. Als iemand voor het record gaat waarom dan niet op een PL halter? Dan heb je volgens mij een officieel record...
Nja, straps, pak en hitchen zijn ook toegestaan dus een echt officieel record kun je - met die redenering - eigenlijk nooit hebben dan..
Gaat toch om de begin hoogte niet?
Ik bedoel geen PL record maar sterkste man deadlift record in NL. Lijkt me dat dat toch met een normaal halter gezet moet worden? PL record staat volgens mij op 385 in 1985 gezet in Den Haag. Kan ik fout hebben want ik doe het uit mn hoofd.
Waarom niet met een PL ok halter deadliften. Ik zag band en velg staan in de eerste post. Als iemand voor het record gaat waarom dan niet op een PL halter? Dan heb je volgens mij een officieel record...
Hoe groot zijn die banden?
Blijf het ergens met JP eens, als je naar de smvnl kijkt kun je het wenden of keren de Rom is toch kleiner..
Staan op een verhoging die zorgt dat het een normale halterstang hoogte wordt.
Net zoals in 2010 in Hoofddorp. die was zelfs bijna een cm lager dan normaal.
Dat komt omdat de r.o.m. op SMvNL in 2012 ook kleiner was, de stang was ongeveer 5cm hoger van de grond. Bij mijn wedstrijd is de stang wel op normale hoogte en maakt het nauwelijks tot geen verschil met banden...
Ben meer dan benieuwd naar de nummers!