Fitness Seller

SMTL Push & Pull: last man standing

Als je er nou ook een vrouwen wedstrijd bij doet, kan ik mee doen. :P log en deadlift is net iets te zwaar voor mij haha

Ik denk niet dar er zometeen concurentie voor je zou Sanne, zou natuurlijk wel leuk zijn moest het kunnen

• Topic Starter Topic Starter
Lijst aangepast, weer 2 uitvallers! Mo en Niels Gordijn zijn nu erbij!

Hey alex stond ik er al tussen?
groetjes guido.

Friesland is out, back - up is in! Guido & Randolf be ready ;)

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 13:38 ----------

Als je er nou ook een vrouwen wedstrijd bij doet, kan ik mee doen. :P log en deadlift is net iets te zwaar voor mij haha

Ja Sanne, ik zou het stoer vinden je er bij te hebben! Maar helaas is het begingewicht van de boom 90kg en dl rond de 220. Maar goed, dat heb je volgend jaar wel ;)

Groetjes Alex

Blijft eeuwig k*t dat ik met die k*tknie zit, had onderhand allang op de lijst gestaan :(

Enfin, ik kom kijken (zit dat weekend met vriendin in een hotel in maastricht, dus kom uiteraard tijdens de wedstrijd kijken hoe iemand 400 deadlift)

Waarom niet met een PL ok halter deadliften. Ik zag band en velg staan in de eerste post. Als iemand voor het record gaat waarom dan niet op een PL halter? Dan heb je volgens mij een officieel record...

Waarom niet met een PL ok halter deadliften. Ik zag band en velg staan in de eerste post. Als iemand voor het record gaat waarom dan niet op een PL halter? Dan heb je volgens mij een officieel record...

Nja, straps, pak en hitchen zijn ook toegestaan dus een echt officieel record kun je - met die redenering - eigenlijk nooit hebben dan..

Gaat toch om de begin hoogte niet?

Nja, straps, pak en hitchen zijn ook toegestaan dus een echt officieel record kun je - met die redenering - eigenlijk nooit hebben dan..

Gaat toch om de begin hoogte niet?

Ik bedoel geen PL record maar sterkste man deadlift record in NL. Lijkt me dat dat toch met een normaal halter gezet moet worden? PL record staat volgens mij op 385 in 1985 gezet in Den Haag. Kan ik fout hebben want ik doe het uit mn hoofd.

Ik bedoel geen PL record maar sterkste man deadlift record in NL. Lijkt me dat dat toch met een normaal halter gezet moet worden? PL record staat volgens mij op 385 in 1985 gezet in Den Haag. Kan ik fout hebben want ik doe het uit mn hoofd.

380 idd, 1985 en Den Haag klopt wel

JP de begin post zegt Sterkste Man. Er wordt met een halter getrokken en vanaf PL hoogte. Tenminste voor zover ik weet.
Er mogen dus straps gebruikt worden en een iets minder confentionele manier van liften.. Het zal dus geen PL record worden als er een record wordt getrokken. Maar een record is het dan wel.

Op de WSM was trouwens het 'hitchen' zoals sommigen van ons doen verboden. (Het op de knieën leggen en dan omhoogkomen). Dat wist ik niet!
Maar om de vraag van JP terug te komen, ik heb speciaal de texas deadlift bar voor deze wedstrijd aangeschaft. Verder mogen er straps, suite en hitch gebruikt worden. Daarnaast zijn het tyre's waar gebruikt van gemaakt wordt en geen offciele plates. De strongman deadlift, dus zie ik het nut niet van een officieel powerlift bar in als de rest ook niet officieel is. Bij strongman is overigens niets officieel wat records betreft. Dan zou het iedere keer hetzelfde materiaal moeten zijn.

Ok duidelijk jongens, thanks.

Hoe groot zijn die banden?

Blijf het ergens met JP eens, als je naar de smvnl kijkt kun je het wenden of keren de Rom is toch kleiner..

Staan op een verhoging die zorgt dat het een normale halterstang hoogte wordt.
Net zoals in 2010 in Hoofddorp. die was zelfs bijna een cm lager dan normaal.

Hoe groot zijn die banden?

Blijf het ergens met JP eens, als je naar de smvnl kijkt kun je het wenden of keren de Rom is toch kleiner..

Dat komt omdat de r.o.m. op SMvNL in 2012 ook kleiner was, de stang was ongeveer 5cm hoger van de grond. Bij mijn wedstrijd is de stang wel op normale hoogte en maakt het nauwelijks tot geen verschil met banden...

Staan op een verhoging die zorgt dat het een normale halterstang hoogte wordt.
Net zoals in 2010 in Hoofddorp. die was zelfs bijna een cm lager dan normaal.

I know, maar lijkt toch alsof de stang iets hoger zit als normaal met als Shampoo zegt?

Dat komt omdat de r.o.m. op SMvNL in 2012 ook kleiner was, de stang was ongeveer 5cm hoger van de grond. Bij mijn wedstrijd is de stang wel op normale hoogte en maakt het nauwelijks tot geen verschil met banden...

Gelijke hoogte dus:) Ben meer dan benieuwd naar de nummers!

Terug
Naar boven