Fitness Seller

SMTL Push & Pull: last man standing

• Topic Starter Topic Starter
Beste vrienden,

de wedstrijd gaat dus 4 november door. Vanuit administartief oogpunt wil ik eenieder vragen eventjes wat te laten weten. Komt die datum uit? kan je dan? Ik probeer zo te voorkomen dat ik reserves onterecht teleur moet stellen en dat ze eigenlijk wel mee hadden kunnen doen. Nogmaals excuses voor het ongemak, maar zie dat er begrip voor is.

Indien je naam bevestigd is, zal ik hem vet markeren in de openingspost!

Cheers Alex

Laatst bewerkt:
Alex ik kan gewoon 4 november! Zet mijn naampje er maar dikgedrukt bij dan:) niels gordijn

Ik kan ook gewoon.

Aye, check ;)

Check

4 november komt perfekt uit:)(genoeg tijd om knieband te laten herstellen)

moet ik her inschrijven voor 4 Nov of gaat t automatisch dat de "ouwe" deelnemers blijven op d lijst.

Je hoeft niet te herinschrijven Destrey, enkel hier even bevestigen dat je op de nieuwe datum ook een nieuw nederlands record kan komen zetten;)

Ik en enzo check lex

dominique en monkeyboy check

Mijn naam mag je ook dik drukken

Beste vriendjes, vergeten jullie niet de 2e datum te verifiëren? Geef even aan of je kunt, nog achtman niet vetgedrukt (=deelname op nieuwe datum, 4-11)

Hoi Lex, het gaat mij niet lukken om erbij te zijn op 4 nov.

Dat geeft dus één van de jongens op de reservelijst de mogelijkheid mee te doen!

Ik kan na een gesprek met de orthopeed vanmiddag wel vergeten dat mijn knie op tijd klaar is voor deze wedstrijd, bij deze meld ik me dus af voor de reservelijst..

Lijst opgeschoond, The Legend is in!!

Letterlijk en figuurlijk groot verlies voor deze wedstrijd. El choco padre is out!

Daarnaast nog even attentie voor de mensen die de 2e datum nog niet geconfirmed hebben ( dik gedrukt = confirmed). Laat even weten of je 4-11 kan!

wat is mis met choco, ik heb hem na de vakantie nog niet gezien ook bij RPB terwijl hij zo goed ging?

Eerst last van zn heup en nu zn nek volgens mij. Dacht dat die ook een tijdje op vakantie gaat

Ik stuur Ivo en Christiaan wel ff berichtje met dit topic op FB..

Terug
Naar boven