Fitness Seller

SMTL Wintercompetitie

• Topic Starter Topic Starter
1. Niels Gordijn
2. Enzo Tauro
3. Danny Hendrikx
4. Aron Muijsenberg
5. Tom Harberts
6. Kurt Kuppens
7. Dimitri Stoops
8. Mathieu Onderdijk
9. Peter Pairoux
10. Henri Boers
11. Eric Hams
12. Raf Bensch
13. Mario van den Broeck
14. Rachinikul Tawapee (Noen)
15. Kevin Declerck.
16. Rusty M
17. Sanne Visser

Voor alsnog hoop ik bovenstaande 17 atleten te mogen begroeten voor de wintercompetitie zondag a.s. Mocht je toch andere plannen hebben, laat het me dan even weten. Kan ik daar met plannen rekening mee houden! Tot over een paar dagen :)

Komt goed.. Lex hoe laat verwacht je ons zondag? Iets eerder?

• Topic Starter Topic Starter
Beste Atleten, ik ben zojuist op een onverwacht moment vader geworden. Er zijn wat complicaties en ik ben er zondag a.s. sowieso niet. Ik ga proberen of er wat jongens van SMTL willen jureren / helpen. Wil het door laten gaan, maar weet niet of het kan. Tot nadere berichtgeving...

Allereerst proficat papa, ook van Deborah !!!

Ik wil zondag wel helpen, ben toch sowieso aanwezig

Proficiat alex ! Hoop dat complicaties meevallen

Wat super voor jullie Alex! Gefeliciteerd!

Hopelijk gaat het door, ik kan eventueel ook helpen ipv trainen en de leden van STML hebben er vast begrip voor dus die komen vast wel even helpen. :)

Proficiat Alex!
Hopelijk zijn de complicaties snel van de baan.

Op basis van de eerder geschetste situatie door Alex, is bij hoge uitzondering besloten om de het derde deel van de wintercompetitie niet door te laten gaan.

Op dit moment verdient Alex alle rust om voor zijn vriendin en dochtertje klaar te staan. Het door laten gaan zou zeker de voorkeur van Alex genieten, maar brengt ook niet wenselijke stress en zorgen met zich mee. Wij hopen op jullie begrip voor het aflasten van deze wedstrijd.

M.v.g. SMTL.

Op basis van de eerder geschetste situatie door Alex, is bij hoge uitzondering besloten om de het derde deel van de wintercompetitie niet door te laten gaan.

Op dit moment verdient Alex alle rust om voor zijn vriendin en dochtertje klaar te staan. Het door laten gaan zou zeker de voorkeur van Alex genieten, maar brengt ook niet wenselijke stress en zorgen met zich mee. Wij hopen op jullie begrip voor het aflasten van deze wedstrijd.

M.v.g. SMTL.

Jammer maar begrijpelijk, Alex zn gezinnetje is nu prioriteit !

Terug
Naar boven