AndroidHealthClinic

SMTL Wintercompetitie

Heb er zin in jongens!! En dames;)

Word weer gezellig :D

• Topic Starter Topic Starter
Sanca 4 president!!! Vanaf 11:00 zijn de gates open. Warme choc en choco cake. Be prepared my strongman friends ;) Jullie verlaten het toneel niet tot dat alles op is!!!

Mag ik ook een plakje cake ondanks dat ik niet mee doe.

nee

Cake moet je verdienen :mad:

Maar als je dochtertje me "aaaaw, hoe lief" kan laten zeggen wil ik wel eens tukje delen

Sanca 4 president!!! Vanaf 11:00 zijn de gates open. Warme choc en choco cake. Be prepared my strongman friends ;) Jullie verlaten het toneel niet tot dat alles op is!!!

Yaaaahrrrrr :D

Ik heb ook heel even getwijfeld gehad om af te zeggen wegen knie ellende maar ik ga er potverdomme staan, ik heb er zin in !!!!

m.u.v. loading en tyre is het een vrij statische wedstrijd en ontzie je de knie, voor zover daar sprake van zou kunnen zijn ;)

I know, daarom dat ik ook niet afzeg :) Vooral de log gaat pijn doen denk ik

No pain, no gain :D

Iedereen succes vandaag, kan helaas niet langs komen. En als ik ook geen plakje cake krijg dan hoeft het voor mij ook niet meer;)

uit mijn hoofd

1 Niels
2 Danny
3 Raf
4 Sanca
5 Mario
6 Tom
7 Yannick
8 Tommy
9 Bart
10 Maurits
11 Kevin

Het was een fijne groep en geweldige prestaties gezien, was echt wel een topdag, nogmaals bedankt voor de organisatie Alex !!

Was allemaal erg strak georganiseerd en leuke sfeer.

En het niveau ligt heel hoog zo te zien.

Nog teveel fouten gemaakt. Maar daarom zijn deze oefen wedstrijden heel goed! :)

Zelf alleen als supporter aanwezig geweest maar heel mooi initiatief van Alex. Daarbij ook mooi om te zien dat iedereen elkaar helpt en motiveert om zo tot het uiterste te gaan. Dag 2 ook weer aanwezig om aan te moedigen en hopelijk volgende wintercompetitie zelf deelnemer ;) Nogmaals mijn complimenten voor de organisatie en natuurlijk de inzet van iedereen!

Ja ik heb het ook heel erg naar ons zin gehad gisteren en ik kan zeker voor heel ons eindhoven team spreken! Ik ben benieuwd naar het uitgebreide verslag van Alex zelf ;)

Was echt een topdag!

Verslag, uitslag en een paar foto's zijn naar max gestuurd. Hij zal het z.s.m. op de site plaatsen en een linkje in deze log en op fb posten

Top!!

En van de push pull Alex zijn die ook nog ergens te vinden?

Terug
Naar boven