Shampoo83
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 69
En van de push pull Alex zijn die ook nog ergens te vinden?
**** ja, ben ik helemaal vergeten te checken voor je. Ik zal er z.s.m. naar kijken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En van de push pull Alex zijn die ook nog ergens te vinden?
Ik zit volop in de rehab en zit eraan te denken om Dag 3 toch maar te skippen en de events ansich even een paar weekjes in de ijskast te steken, ik blijf anders kloten met die ontsekingen![]()
Ik zit volop in de rehab en zit eraan te denken om Dag 3 toch maar te skippen en de events ansich even een paar weekjes in de ijskast te steken, ik blijf anders kloten met die ontsekingen![]()

Ben je er nog over aan het denken, of is het defnitief dat de publiekslieveling en huidig nr 3 van het algemeen klassement niet mee gaat doen?![]()

Was ook de bedoeling
---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 10:30 ----------
Maar gezondheid gaat voor! Je moet voor de wedstrijden in Belgie en de sterkste Limbo top zijn!

Dan hak ik de knoop voor je door om je een beetje in bescherming te nemen!

Beste heren en dames, wintercompetitie deel 3 zit er aan te komen. Ik zou graag weten wie er NIET aanwezig is. Dan kan ik daar rekening mee houden. Indien er tijd tekort is vanwege het grote aantal deelnemers zal de shield walk vervallen.