AndroidHealthClinic

SMTL Wintercompetitie

@Max

1326855374526.jpg

:D

Zeg ben nu toch ook wel benieuwd naar het verslagje;)

[Link niet meer beschikbaar]

Heb het druk gehad jongens...

Thanks Max !! Mooi stukje weer Alex !!

Thx!!

Elke keer als ik het artikel lees doe ik net alsof ik niels gordijn heet

Ik doe alsof ik een keg ben, dan kan ik ook eens met Johan rollebollen

Nooit vergeet ik nog dat die move me waarschijnlijk een podiumplaats heeft gekost

Heb besloten dag 3 gewoon mee te doen ! Al zal ik na alle waarschijnlijkheid de deadlift en stones overslaan.

Ik zit volop in de rehab en zit eraan te denken om Dag 3 toch maar te skippen en de events ansich even een paar weekjes in de ijskast te steken, ik blijf anders kloten met die ontsekingen :fuu:

• Topic Starter Topic Starter
Beste heren en dames, wintercompetitie deel 3 zit er aan te komen. Ik zou graag weten wie er NIET aanwezig is. Dan kan ik daar rekening mee houden. Indien er tijd tekort is vanwege het grote aantal deelnemers zal de shield walk vervallen.

Ik zit volop in de rehab en zit eraan te denken om Dag 3 toch maar te skippen en de events ansich even een paar weekjes in de ijskast te steken, ik blijf anders kloten met die ontsekingen :fuu:

Ben je er nog over aan het denken, of is het defnitief dat de publiekslieveling en huidig nr 3 van het algemeen klassement niet mee gaat doen? :D

Was ook de bedoeling ;)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 10:30 ----------

Maar gezondheid gaat voor! Je moet voor de wedstrijden in Belgie en de sterkste Limbo top zijn!

Dan hak ik de knoop voor je door om je een beetje in bescherming te nemen!

Beste heren en dames, wintercompetitie deel 3 zit er aan te komen. Ik zou graag weten wie er NIET aanwezig is. Dan kan ik daar rekening mee houden. Indien er tijd tekort is vanwege het grote aantal deelnemers zal de shield walk vervallen.

Hoi Lex, moet me helaas afmelden voor volgende week zondag. Heel jammer, maar kreeg pas vandaag te horen dat ik op die dag een afspraak heb, waar ik niet omheen kan. Anders had je het wel eerder gehoord.

Nouja, jammer maar kom binnenkort weer eens langs op een zondag als ik meer tijd heb.

gr

Terug
Naar boven