Ik start binnenkort met trainen.
Ik wou dit al langer, maar hield me voor dat het me nooit zou lukken en dat ik geen aanleg heb.
Na weken lezen op dit forum besliste ik het heft in eigen handen te nemen en alles op alles te zetten
om te bereiken wat ik eigenlijk graag zou willen maar nooit openlijk wou toegeven: een gespierd lichaam.
Dus genoeg excuses, ik begin er aan.
Tips en feedback van harte welkom. Tot binnenkort!
smy
Persoonlijke gegevens:
15 september 2008: Kennismaking Rippetoe Workout A (zonder schijven, enkel stang)
23 september 2008: definitieve start Rippetoe
Stats
update binnenkort
Voor en na ...
Zie volgende post
Ik wou dit al langer, maar hield me voor dat het me nooit zou lukken en dat ik geen aanleg heb.
Na weken lezen op dit forum besliste ik het heft in eigen handen te nemen en alles op alles te zetten
om te bereiken wat ik eigenlijk graag zou willen maar nooit openlijk wou toegeven: een gespierd lichaam.
Dus genoeg excuses, ik begin er aan.
Tips en feedback van harte welkom. Tot binnenkort!

smy
Persoonlijke gegevens:
- Leeftijd: 23 jaar
- Gewicht: 70 kg
- Lengte: 1m86 (+-)
- Vetpercentage: onbekend (meting binnenkort)
- Evolutie lichaamsgewicht:
Altijd al mager geweest en bevonden door anderen
Tussen 18de en 23ste verjaardag: tussen 55 en 63 kg
Afgelopen 6 weken: van 63 > 70 kg (voeding: 3400 kcal/d inclusief weight gainer)
- Doel: overall mass gain, muscled body (No More Mister Skinny)
15 september 2008: Kennismaking Rippetoe Workout A (zonder schijven, enkel stang)
23 september 2008: definitieve start Rippetoe
Stats
update binnenkort

Voor en na ...
Zie volgende post
Laatst bewerkt:

Ik heb er in ieder geval zin in.
En wat is daar mis mee... als beginner heb je echt geen 4 oefeningen voor biceps of wat dan ook nodig, gewoon squat, deadlift, bench,military press en Bent over rows. Daar kom je al een eind mee.Dus doe maar rippetoe
Ik was de dag na workout A Rippetoe (zonder schijven) al behoorlijk stijf, hoewel ik na die training niet "moe" of "leeg" was. Dus ik denk dat het me wel goed deed.