MuscleMeat

snachts honger

Ik word zelden wakker 's nachts, maar als het gebeurd drink ik gewoonlijk wat melk en/of water.

Ik heb een paar potten monstermilk naast m'n bed staan, dus even een schepje naar binnen fl*kkeren en weer verder pitten.

Als ik slaap dan slaap ik als een blok, helaas moet ik alleen sowieso 1 keer in de nacht slaapwandelend mijn bed uit om de wc te vinden. :rolleyes:
Denk meer dat ik geen trek heb in de nacht, omdat ik ong. 2 uur voor slaap hele bak kwark naar binnen werk en de volgende morgen toch wel weer vroeg op ben en dan al weer toe ben aan een goed voedzaam ontbijt :thumbs:

Ik slaap gewoon verder dan :p en eet 's avonds genoeg kwark

als ik slaap, lig ik in coma...wordt dus alleen wakker als ik heeeel nodig moet plassen..snel terug in bed en doorknorren maar!

maar savonds heb ik vaak wel honger, pech dan!!!

Het lijkt me vervelend dat je snachts wakker word van de honger.

Voor het slaap gaan kwark eten, dan heb je meestal geen honger meer.

Uit de topic "Weetjes" uit het wetenschap deel van het forum:

Belang van water

Een onderzoek van de universiteit van Washington toont aan dat een glas water het hongergevoel wegneemt tijdens de nacht voor nagenoeg 100% van de personen die een dieet volgen. Tekort aan water is de belangrijkste oorzaak van vermoeidheid tijdens de dag.

Mss eens proberen en ons laten weten of het werkt?;)

meestal slaap ik snachts

Of anders als je wakker word een shakeeee :D

als ik slaap, lig ik in coma...wordt dus alleen wakker als ik heeeel nodig moet plassen..snel terug in bed en doorknorren maar!

maar savonds heb ik vaak wel honger, pech dan!!!
Dus als je kind weer begint te blêren is je man altijd de lul? :p

• Topic Starter Topic Starter
ik had gisteravond getraind tot half11 toen ik thuis kwam at ik een bak kwark 500gr. maar kon niet in slaap vallen bleef wakker tot 5 uur met erge honger heb uiteindelijk paar cashewnoten en een boterham met kipfilet gegeten.

Een bakje kwark is vaak niet genoeg,ik word elke nacht wel een keer wakker om te pissen,en dan heb ik ook honger,Dan neem ik meestal een stukje chocola of zo:o

Magere kwark :)

vult echt niet, al eet ik 5 kilo aan magere kwark het zal me nooit vullen. Kwark geeft geen voldoening.

Kwark vult bij mij juist wel.
Misschien moet je wat extra whey door je pre-slaap kwark gooien als je steeds wakker wordt van de honger? Noten? Of overall meer eten?

Terug
Naar boven