Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje apart dat je moeder dat weet aangezien ik niet met haar praat of geslachtsgemeenschap met haar heb.
p.s mijn moeder vraagt waarom je op zo'n jonge leeftijd al geen erecties meer kan krijgen
Wat heb je dan ervaren met dit product? Ik zou niet weten wat je bedoelt dat het werkt. Volgens mij heeft dat niets gedaan wat merkbaar was.Het enige supplement dat ik gebruikte was zink gluconaat en dat werkt.
Claimde herhaaldelijk dat hij arts was, maar wilde hier geen bewijs voor leveren. Gezien arts een beschermd beroep is in Nederland en sommige mensen op het board mogelijk meer genegen zijn om een arts te geloven, krijg je daar kaarten voor als je geen arts bent. Gezien het overduidelijk is dat hij geen arts is kun je dan wegblijven als je dat herhaaldelijk blijft claimen.
Oke, wacht effe. Dus als ik het goed begrijp heeft RAMONSTER mijn colonoscopie uitgevoerd terwijl hij eigenlijk geen arts is?Claimde herhaaldelijk dat hij arts was, maar wilde hier geen bewijs voor leveren. Gezien arts een beschermd beroep is in Nederland en sommige mensen op het board mogelijk meer genegen zijn om een arts te geloven, krijg je daar kaarten voor als je geen arts bent. Gezien het overduidelijk is dat hij geen arts is kun je dan wegblijven als je dat herhaaldelijk blijft claimen.
Claimde herhaaldelijk dat hij arts was, maar wilde hier geen bewijs voor leveren. Gezien arts een beschermd beroep is in Nederland en sommige mensen op het board mogelijk meer genegen zijn om een arts te geloven, krijg je daar kaarten voor als je geen arts bent. Gezien het overduidelijk is dat hij geen arts is kun je dan wegblijven als je dat herhaaldelijk blijft claimen.
Jep, hij heeft ook bij talloze leden, die onder de indruk waren dat het een arts was, testiculaire examinaties uitgevoerd.Oke, wacht effe. Dus als ik het goed begrijp heeft RAMONSTER mijn colonoscopie uitgevoerd terwijl hij eigenlijk geen arts is?
Dit valt wel even rauw op m'n dak dit...
Waar kan @Steks zich aanmelden?Jep, hij heeft ook bij talloze leden, die onder de indruk waren dat het een arts was, testiculaire examinaties uitgevoerd.
Ik heb gehoord dat er een speciale slachtofferhulpgroep wordt opgezet voor degenen die ten prooi zijn gevallen aan het RAMONSTER.
Jep, hij heeft ook bij talloze leden, die onder de indruk waren dat het een arts was, testiculaire examinaties uitgevoerd.
Ik heb gehoord dat er een speciale slachtofferhulpgroep wordt opgezet voor degenen die ten prooi zijn gevallen aan het RAMONSTER.
Voor de testiculaire examinatie door RAMONSTER of voor de slachtofferhulpgroep?
Slachtofferhulp.Voor de testiculaire examinatie door RAMONSTER of voor de slachtofferhulpgroep?
@mat for fagident.