Doe maar. Ik vraag me af of het überhaupt mogelijk is om de steroiden via HPLC te testen met H-NMR standaarden.
Extraheren van steroïdale esters is niet kwantitatief dus daar heb je niks aan.
Feit is dat ik 8 maanden super depressief ben geweest zonder roids en mijn financiële middelen waren toen te beperkt voor een ondergedoserde en dus dure kuur.
Ik injecteer trouwens enkel met lange naald IM in de gewenste spier. Kuren duurt 3z4 weken al geef ik toe fan te zijn van primo. Best duur spul.
Vreemd dat ik me zwak en uitgeput voel met testo cyp. ongeveer 1mL/week. Meer geld heb ik niet en geeft bovendien teveel acne.
Ik neem tijdens kuren extreem veel BCAA's en zink, als dieet kip met sla.
Weinig last van libido problemen, na pak 2 weken off (volledig) duurt het wat langer. Na 2 maanden voel ik me te zwak om hardcore fitness te doen omdat ik het testo gehalte van een kind van 6 jaar heb. Dat is een veel groter psychologisch probleem met zelfmooordgedachten, zware depressies, luiheid, werkloosheid, spiermassa plots weg,...
Als ik veel roids IM diep injecteer ENKEL in de spieren voel ik me energiek, gelukkig en it ik boordevol zelfvertrouwen. Stop ik even dan werkt er niks meer.
De dokter weigert het voor te schrijven terwijl ik de waarheid spreek.
Mijn Indonesisch lief heeft gelijk: een forum zit vol domme mensen en heb NIKS bijgeleerd.
Nee
@Galen ik heeb geen interesse in uw boek als ik uw reacties als wetenschapper lees.
Waarom al die internet censuur?
De politie weet heus wel dat supplement sponsers echte roids aan IFBB pro's geven. Daar kan ik niet tegenop met dat gay spul van wetdreams.com
PS: de verbinding is niet beveiligd maar als de politie bij alle liefhebbers van bodybuilding huiszoekingen doet vrees ik dat er bijna geen enkel fitness centrum de deur kan openhouden. Dat gebeurt heus niet hoor.
Ik ga verder studeren.
mfg, Surabaya, BodySpace.
(voor de foto's)
Ik wacht op keihard wetenschappelijke berichten ben ook al de 35 jaar voorbij, bovendien ik doe toch met mijn lichaam wat ik wil?