XXL Nutrition

Snel aan anabolen gaan?

Doe maar. Ik vraag me af of het überhaupt mogelijk is om de steroiden via HPLC te testen met H-NMR standaarden.

Extraheren van steroïdale esters is niet kwantitatief dus daar heb je niks aan.

Feit is dat ik 8 maanden super depressief ben geweest zonder roids en mijn financiële middelen waren toen te beperkt voor een ondergedoserde en dus dure kuur.

Ik injecteer trouwens enkel met lange naald IM in de gewenste spier. Kuren duurt 3z4 weken al geef ik toe fan te zijn van primo. Best duur spul.

Vreemd dat ik me zwak en uitgeput voel met testo cyp. ongeveer 1mL/week. Meer geld heb ik niet en geeft bovendien teveel acne.

Ik neem tijdens kuren extreem veel BCAA's en zink, als dieet kip met sla.

Weinig last van libido problemen, na pak 2 weken off (volledig) duurt het wat langer. Na 2 maanden voel ik me te zwak om hardcore fitness te doen omdat ik het testo gehalte van een kind van 6 jaar heb. Dat is een veel groter psychologisch probleem met zelfmooordgedachten, zware depressies, luiheid, werkloosheid, spiermassa plots weg,...

Als ik veel roids IM diep injecteer ENKEL in de spieren voel ik me energiek, gelukkig en it ik boordevol zelfvertrouwen. Stop ik even dan werkt er niks meer.

De dokter weigert het voor te schrijven terwijl ik de waarheid spreek.

Mijn Indonesisch lief heeft gelijk: een forum zit vol domme mensen en heb NIKS bijgeleerd.

Nee @Galen ik heeb geen interesse in uw boek als ik uw reacties als wetenschapper lees.

Waarom al die internet censuur?
De politie weet heus wel dat supplement sponsers echte roids aan IFBB pro's geven. Daar kan ik niet tegenop met dat gay spul van wetdreams.com

PS: de verbinding is niet beveiligd maar als de politie bij alle liefhebbers van bodybuilding huiszoekingen doet vrees ik dat er bijna geen enkel fitness centrum de deur kan openhouden. Dat gebeurt heus niet hoor.

Ik ga verder studeren.
mfg, Surabaya, BodySpace.
(voor de foto's)

Ik wacht op keihard wetenschappelijke berichten ben ook al de 35 jaar voorbij, bovendien ik doe toch met mijn lichaam wat ik wil?
Holy shit man ga naar een psycholoog

Doe maar. Ik vraag me af of het überhaupt mogelijk is om de steroiden via HPLC te testen met H-NMR standaarden.

Extraheren van steroïdale esters is niet kwantitatief dus daar heb je niks aan.

Feit is dat ik 8 maanden super depressief ben geweest zonder roids en mijn financiële middelen waren toen te beperkt voor een ondergedoserde en dus dure kuur.

Ik injecteer trouwens enkel met lange naald IM in de gewenste spier. Kuren duurt 3z4 weken al geef ik toe fan te zijn van primo. Best duur spul.

Vreemd dat ik me zwak en uitgeput voel met testo cyp. ongeveer 1mL/week. Meer geld heb ik niet en geeft bovendien teveel acne.

Weinig last van libido problemen, na pak 2 weken off (volledig) duurt het wat langer. Na 2 maanden voel ik me te zwak om hardcore fitness te doen omdat ik het testo gehalte van een kind van 6 jaar heb. Dat is een veel groter psychologisch probleem met zelfmooordgedachten, zware depressies, luiheid, werkloosheid, spiermassa plots weg,...

Als ik veel roids IM diep injecteer ENKEL in de spieren voel ik me energiek, gelukkig en it ik boordevol zelfvertrouwen. Stop ik even dan werkt er niks meer.

De dokter weigert het voor te schrijven terwijl ik de waarheid spreek.

Mijn Indonesisch lief heeft gelijk: een forum zit vol domme mensen en heb NIKS bijgeleerd.

Nee @Galen ik heeb geen interesse in uw boek als ik uw reacties als wetenschapper lees.

Waarom al die internet censuur?
De politie weet heus wel dat supplement sponsers echte roids aan IFBB pro's geven. Daar kan ik niet tegenop met dat gay spul van wetdreams.com

PS: de verbinding is niet beveiligd maar als de politie bij alle liefhebbers van bodybuilding huiszoekingen doet vrees ik dat er bijna geen enkel fitness centrum de deur kan openhouden. Dat gebeurt heus niet hoor.

Ik ga verder studeren.
mfg, Surabaya, BodySpace.
(voor de foto's)

Ik wacht op keihard wetenschappelijke berichten ben ook al de 35 jaar voorbij, bovendien ik doe toch met mijn lichaam wat ik wil?
Wat heb je?

Slecht gesteld met de psychologische hulpverlening tegenwoordig.

Vage gast, maar hij doet niemand iets kwaad als ik het zo lees. Dus hem belachelijk maken is ook niet netjes

Wat RAMONSTER schreef kon ik ten minste nog een beetje volgen maar dit is duidelijk van een ander niveau :(

na 2 jaar Bro. :)

Lui gevoel, wel een stijve en heb bijna dagelijks sex ondanks mijn hardcore (?) gebruik.

Beetje acne

Als je depressief bent zou ik juist niet gaan kuren. Als je van je kuur af gaat zullen je hormoongehaltes nog verder dalen waarschijnlijk en ga je je (nog) slechter voelen. Lijkt me niet ideaal aangezien ik mijn (geestelijke) gezondheid altijd voorop zou zetten...

• Like
Waarderingen: 040B
Ik denk dat precies 0,001% van de mensen die gaan kuren dat gedaan hebben. Zulke onderzoeken onderga je ook niet als je voor het eerst harddrugs gaat gebruiken, hetgeen ook fataal kan zijn met bepaalde afwijkingen. Dus waar ligt de grens?
Gewoon even gratis jezelf aanmelden voor een baan bij Defensie. Gedurende de keuring wordt de helft van deze testen al uitgevoerd. :P
Waarom zwijgen?
Je koopt gewoon vails die er keurig uitziende olie die dezelfde lange verzuren die sesamolie bevat.
Als u een enkele 100mg in gewone sesamolie van de toko chinees oplost en toen na vele minuten alles was opgelost heb ik het intramusculair geïnjecteerd om de proef op de som te nemen.
Ik bestel mijn AAS via thuisbezorgd bij de Chinees of een andere toko, telt dat ook?
Waarom extreem veel BCAA's? Heb je geld te veel? Kip met sla, that's it? :thinking:

Gewoon even gratis jezelf aanmelden voor een baan bij Defensie. Gedurende de keuring wordt de helft van deze testen al uitgevoerd. :P

Ik bestel mijn AAS via thuisbezorgd bij de Chinees of een andere toko, telt dat ook?

Waarom extreem veel BCAA's? Heb je geld te veel? Kip met sla, that's it? :thinking:

Hoeveel jaren train je al ?
Ik denk ongeveer 30 jaar als ik je Stats even bekijk.
Nice :)

Nu nog een recente full body foto a.u.b.
Kan dat om de leden een plezier te doen ?

Terug
Naar boven