Vieze jij Huge Freak Lid sinds 3 okt 2012 Berichten 7.080 Waardering 9.714 Lengte 1m92 Massa 130kg Vetpercentage 14% 19 apr 2018 #21 pssst ,niet verder vertellen maar sinds 2 weken gebruik ik eiwitpoeder van de Action en wat denk je ,ik merk totaal geen verschil met de premiummerken de Action magnesium is trouwens ook niet verkeerd
pssst ,niet verder vertellen maar sinds 2 weken gebruik ik eiwitpoeder van de Action en wat denk je ,ik merk totaal geen verschil met de premiummerken de Action magnesium is trouwens ook niet verkeerd
KategorieC Ripped Bodybuilder 15 jaar lid Lid sinds 1 mei 2009 Berichten 4.197 Waardering 7.891 Lengte 1m80 Massa 87kg 19 apr 2018 #22 Vieze jij zei: pssst ,niet verder vertellen maar sinds 2 weken gebruik ik eiwitpoeder van de Action en wat denk je ,ik merk totaal geen verschil met de premiummerken de Action magnesium is trouwens ook niet verkeerd Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Heb ook de creatine van de action
Vieze jij zei: pssst ,niet verder vertellen maar sinds 2 weken gebruik ik eiwitpoeder van de Action en wat denk je ,ik merk totaal geen verschil met de premiummerken de Action magnesium is trouwens ook niet verkeerd Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Heb ook de creatine van de action
HUARGH Competitive Bodybuilder 10 jaar lid Lid sinds 18 jul 2011 Berichten 2.091 Waardering 756 Lengte 1m86 Massa 96kg Vetpercentage 11% 19 apr 2018 #23 JeRRIe zei: Ik zou naast je shake ook een carb bron nemen na het trainen (banaan havermout fruit) om zo je glycogeen voorraden in je spieren bij te vullen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... en wat is het nut van je glycogeenvoorraden aanvullen direct na de training (buiten het geval als je 2x per dag traint)?
JeRRIe zei: Ik zou naast je shake ook een carb bron nemen na het trainen (banaan havermout fruit) om zo je glycogeen voorraden in je spieren bij te vullen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... en wat is het nut van je glycogeenvoorraden aanvullen direct na de training (buiten het geval als je 2x per dag traint)?
Galen Peter Bond Super Mod Elite Member 15 jaar lid Supplementen Anabolen Technologie Wetenschap 10.000 likes 10.000 berichten Lid sinds 8 okt 2010 Berichten 33.796 Waardering 22.803 Lengte 1m96 Massa 102kg Vetpercentage 11% 21 apr 2018 #24 HUARGH zei: en wat is het nut van je glycogeenvoorraden aanvullen direct na de training (buiten het geval als je 2x per dag traint)? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Zie je er z.s.m. weer peppie uit met je gevulde spiertjes.
HUARGH zei: en wat is het nut van je glycogeenvoorraden aanvullen direct na de training (buiten het geval als je 2x per dag traint)? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Zie je er z.s.m. weer peppie uit met je gevulde spiertjes.
HUARGH Competitive Bodybuilder 10 jaar lid Lid sinds 18 jul 2011 Berichten 2.091 Waardering 756 Lengte 1m86 Massa 96kg Vetpercentage 11% 21 apr 2018 #25 vraag me overigens ook af wat er aan te vullen valt na een 60-120 minuten bodybuilden enig idee hoe langzaam dat depleted raakt?
vraag me overigens ook af wat er aan te vullen valt na een 60-120 minuten bodybuilden enig idee hoe langzaam dat depleted raakt?
Galen Peter Bond Super Mod Elite Member 15 jaar lid Supplementen Anabolen Technologie Wetenschap 10.000 likes 10.000 berichten Lid sinds 8 okt 2010 Berichten 33.796 Waardering 22.803 Lengte 1m96 Massa 102kg Vetpercentage 11% 22 apr 2018 #26 HUARGH zei: vraag me overigens ook af wat er aan te vullen valt na een 60-120 minuten bodybuilden enig idee hoe langzaam dat depleted raakt? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Daar heb je wel flink veel volume voor nodig ja, maar lokale depletie van sommige spiervezels is niet zo'n punt.
HUARGH zei: vraag me overigens ook af wat er aan te vullen valt na een 60-120 minuten bodybuilden enig idee hoe langzaam dat depleted raakt? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Daar heb je wel flink veel volume voor nodig ja, maar lokale depletie van sommige spiervezels is niet zo'n punt.