Fitness Seller

sneller dan normaal

aceta

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m79
Massa
78kg
hebben jullie ook soms dat je sneller klaar bent?
ik train meestal 3 kwartier of een uur, maar soms ben ik na een half uur al klaar ookal heb ik alle oefeningen gedaan. wel sneller achterelkaar natuurlijk.
meestal doe ik dan een oefening of 2 extra.

ik vroeg me af hebben jullie dit soms ook?

Als de apen niet wachten totdat hun bananen gegroeid zijn bij elk object/machine die ik wil gebruiken, ben ik wel eerder klaar ja.

De ene keer kom ik ook sneller als de andere keer. Soms duurt t 5 minuten, soms een uur.
Als je klaar bent, ben je klaar.

ik ben ook snel klaar

Als jij na je reguliere training nog ff 2 oefeningen extra doet, misschien moet je je standaard training dan wat meer richting failure doen ;) Zodat je die laatste 2 oefeningen uberhaupt niet hoeft te doen.
En wat boeit het hoe lang je traint? Staat er iemand achter je die je vertelt dat je spieren niet groeien als je er 5 minuten korter over doet?

Spieren trainen.. Kapot is kapot.. Herstel is herstel. Of je dat in 1 minuut doet of 10 minuten, makes no difference.
Er zijn mensen die trainen in 20 minuten tijd harder en effectiever dan sommigen die in 2 uur tijd trainen.

ik kom ook te vaak snel klaar

Laatst bewerkt:
Als jij na je reguliere training nog ff 2 oefeningen extra doet, misschien moet je je standaard training dan wat meer richting failure doen ;) Zodat je die laatste 2 oefeningen uberhaupt niet kan doen.
En wat boeit het hoe lang je traint? Staat er iemand achter je die je vertelt dat je spieren niet groeien als je er 5 minuten korter over doet?

Spieren trainen.. Kapot is kapot.. Herstel is herstel. Of je dat in 1 minuut doet of 10 minuten, makes no difference.
Er zijn mensen die trainen in 20 minuten tijd harder en effectiever dan sommigen die in 2 uur tijd trainen.

Fixed.

Terug
Naar boven