Fitness Seller

Sniezel's toch nog 1 keer!

Ik heb geen last van pukkels of dergelijks met andere producten dus weet niet wat ik er van moet verwachten..

Wat anders bij die gram test voor het vocht..

Heb ik ook niet, alleen bij mast :o

Vocht tja, minder zout, meer drinken.. Ik neem vocht wel voor lief zolang het mijn gezondheid niet in de weg staat verder.

Heb ik ook niet, alleen bij mast :o

Vocht tja, minder zout, meer drinken.. Ik neem vocht wel voor lief zolang het mijn gezondheid niet in de weg staat verder.

Mijn voeding is ook wel clean te noemen dus ben eigenlijk ook niet bang dat ik veel vocht zou pakkken..

Hoe staat het ermee Sniezel?

OFFT:
Ik ben ook van plan 1g test te gaan zetten, maar nu hoor ik overal dat mast er bij zetten echt goed helpt tegen bloat en dergelijke, maar wat me nu zo tegenspreekt is om nu naast 1g test ook nog 600mg mast te zetten.

heeft het echt zoveel meerwaarde? Ik was zelf aan het denken om gewoon voor 1g test te gaan en eventueel armidex/nolva voor mocht ik last van gyno krijgen. Sinds ik 1 maal dbol gebruikt heb is bij mij de gyno op komen zetten en merk dat hij nu ook bij 500mg test al komt opdagen.

ONT:

Sniezel, hoe voel jij je nu? Ga je nog lekker op 1g test?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn voeding is ook wel clean te noemen dus ben eigenlijk ook niet bang dat ik veel vocht zou pakkken..

Hoe staat het ermee Sniezel?

Ja gaat goed were hier. Nadat ik gestopt was met die anavar is het beter gegaan met me maag en heb ik inmiddels nergens meer last van.
Pomp is weer terug in de spieren en ben een stuk droger.
Heb fotos maar die staan ook op me facebook, en heb liever niet dat er een associatie mee komt.

OFFT:
Ik ben ook van plan 1g test te gaan zetten, maar nu hoor ik overal dat mast er bij zetten echt goed helpt tegen bloat en dergelijke, maar wat me nu zo tegenspreekt is om nu naast 1g test ook nog 600mg mast te zetten.

heeft het echt zoveel meerwaarde? Ik was zelf aan het denken om gewoon voor 1g test te gaan en eventueel armidex/nolva voor mocht ik last van gyno krijgen. Sinds ik 1 maal dbol gebruikt heb is bij mij de gyno op komen zetten en merk dat hij nu ook bij 500mg test al komt opdagen.

ONT:

Sniezel, hoe voel jij je nu? Ga je nog lekker op 1g test?

Ik neem niet meer man. Zou misschien nog 500mg test gaan zetten, maar niet gedaan nog.

Yo, heb destijds ook anavar gedaan.
f**k man wat werd ik daar ziek van zeg, misselijk, draaierig, kotsen. Toen ik ermee gestopt was paar dagen later helemaal goed weer.

Vind je het trouwens niet riskant/zonde om je systeem weer plat te gooien voor een maand of 2-3 alleen voor die 2 weekjes, aangezien je een verleden hebt waarin je slecht hersteld van kuren?

Yo, heb destijds ook anavar gedaan.
f**k man wat werd ik daar ziek van zeg, misselijk, draaierig, kotsen. Toen ik ermee gestopt was paar dagen later helemaal goed weer.

Vind je het trouwens niet riskant/zonde om je systeem weer plat te gooien voor een maand of 2-3 alleen voor die 2 weekjes, aangezien je een verleden hebt waarin je slecht hersteld van kuren?

Ja een beetje zonde vind ik het wel ja, maar ik hoop dit keer op een goed herstel :)

hahaha positieve instelling he :D

Veel succes met herstel dan bro!

Hier dan het voorlopige eind resultaat.
Heb de fototjes mooi in zwart wit gemaakt. Blakc and white vintage thema :p

Me doel was voor die contest look te gaan, ondanks alles redelijk oke gelukt. Vooral met een beetje pomp zie ik er redelijk oke uit als het zelf zeg.

2q1vztu.jpg

10hm4bq.jpg

ng3b0h.jpg

Goede shape Sniezel, ondanks dat niet alles op rolletjes liep heb je toch goed vooruitgang kunnen maken!

Wat heeft de hgh voor jou nog betekend? ofja meer hoe je het ervaren hebt qua resultaat...

keep going ;)

Goede shape Sniezel, ondanks dat niet alles op rolletjes liep heb je toch goed vooruitgang kunnen maken!

Wat heeft de hgh voor jou nog betekend? ofja meer hoe je het ervaren hebt qua resultaat...

keep going ;)

Thanks man!
Ja het helpt je wat droger te worden en wat extra massa aan te zetten.
Top spul :)

Goede shape maat, flink op vooruit gegaan!

Goed droog kerel

Die 2e foto is gewoon BRUUT.

WOW!

Wtf dude :o Ik denk dat ik een nieuw streefdoel heb gevonden :p

Goed droog! Bent wel een heel stuk groter geweest als ik me niet vergis?

hory shait, respect man zeer nette prestatie.

Jezus bruut man!:thumbs:

Ik teken voor jou lichaam!!

Terug
Naar boven