MuscleMeat

Sniezel's toch nog 1 keer!

• Topic Starter Topic Starter
met tren er bij zou dat niet moeten. ik had wel eens dat ik op 20mg aromasin p/d zat en kon alsnog door muren heen nken. alleen jammer dat ik altijd opgezette kliertjes krijg (zelfs op low test + mast er bij) anders bleef ik wel tren gebruiken.

Ja dat je alsnog gyno krijgt komt door prolactine. Maar als je wat AI erbij neemt valt t wel mee. Anders heb je synergie van oestogeen en progesteron. Booming gyno.

mischien toch een tussenweg vinden bij ari 0,5 denk
dan eod.

letro was voor mij ook heel sterk en libido ook weg.. deed gwn 1mg eod en toen ging het juist veel beter
Thanks voor je input man!

Ben beetje noob op dit onderwerp maar clomid schijnt best wel sides te kunnen veroorzaken op lange termijn, dus als je het een hele kuur mee wil laten lopen is dat wel iets om in gedachten te houden.
mind**** als ik het me goed herinner, en schijnt soms niet helemaal lekker voor je ogen te zijn.

Ja ik ben bekend met de potentiele sides van clomid. Maar nog nooit iets van gemerkt. Sinds ik nakuur met nolva heb ik alleen een heel slecht herstel. Nooit meer nolva voor mij.

Clomid kan prima naast je kuur genomen worden hoor. Over de sides op lange termijn. Clomid wordt bij vrouwen al snel minimaal een half jaar toegediend. Dus om er 2 maanden aan te zitten is peanuts :P

Ja dat je alsnog gyno krijgt komt door prolactine. Maar als je wat AI erbij neemt valt t wel mee. Anders heb je synergie van oestogeen en progesteron. Booming gyno.

Ja ik ben bekend met de potentiele sides van clomid. Maar nog nooit iets van gemerkt. Sinds ik nakuur met nolva heb ik alleen een heel slecht herstel. Nooit meer nolva voor mij.

Clomid kan prima naast je kuur genomen worden hoor. Over de sides op lange termijn. Clomid wordt bij vrouwen al snel minimaal een half jaar toegediend. Dus om er 2 maanden aan te zitten is peanuts :P

Bedoel je hiermee te zeggen dat je nu een permanent slecht herstel hebt door 1x nakuur met nolva?

in theorie kan dat dus niet omdat tren prolactine zou verlagen. en prolactine is niet verantwoordelijk voor gyno. big cat had daar een mooi stukje over in zn topic. het heeft geen zin om caber of prami te nemen daarvoor.

Bedoel je hiermee te zeggen dat je nu een permanent slecht herstel hebt door 1x nakuur met nolva?
Nee joh, bedoel te zeggen dat ik met nolva echt slechter lijk te herstellen. Sinds ik met nolva nakuur ix me herstel bagger bedoelde ik.

in theorie kan dat dus niet omdat tren prolactine zou verlagen. en prolactine is niet verantwoordelijk voor gyno. big cat had daar een mooi stukje over in zn topic. het heeft geen zin om caber of prami te nemen daarvoor.

Das een eye opener. Of is het weer een theorie waarbij de praktijk bij BBers ons anders leert?

In theorie klopt het mss maar heb het al meermaals anders ervaren in de praktijk. Meten is weten.

Zowiezo zou ik caber afraden ivm mogelijk lekkende hartkleppen. Werkt wel zeer goed, 2x 0.5mg en gyno is bijna weg.

Pramipexole is de betere keuze.

Clomid kan prima naast je kuur genomen worden hoor. Over de sides op lange termijn. Clomid wordt bij vrouwen al snel minimaal een half jaar toegediend. Dus om er 2 maanden aan te zitten is peanuts :P[/QUOTE]

Ik krijg van mijn arts clomid voor geschreven voor de gyno, zo slecht zal het dan wel niet zijn, ik heb er ook geen sides van. Bij mij werkt het perfect tegen de gyno

ik gok het er nooit liever op, beter letro bij gyno en tis zo weg..

Ik krijg van mijn arts clomid voor geschreven voor de gyno, zo slecht zal het dan wel niet zijn, ik heb er ook geen sides van. Bij mij werkt het perfect tegen de gyno

ik heb nog nooit een case study gelezen waarbij ze clomid gebruiken om gyno mee te behandelen, dat is ook niet zo gek want clomid bind zich niet aan receptors in borstweefsel. nolva en raloxifen doen dat wel. je arts is een beunhaas :)

ik heb nog nooit een case study gelezen waarbij ze clomid gebruiken om gyno mee te behandelen, dat is ook niet zo gek want clomid bind zich niet aan receptors in borstweefsel. nolva en raloxifen doen dat wel. je arts is een beunhaas :)

Het werkt wel, als ik het week niet pak merk ik meteen verschil. Let wel op ik ben aan trt, dus year round

Maar het is sniezels log

Leuk dat je weer logt, Sniezel! Echt knap trouwens wat je natty hebt kunnen behouden...succes ermee!

Leuk dat je weer logt, Sniezel! Echt knap trouwens wat je natty hebt kunnen behouden...succes ermee!

Thanks Bro!

Vandaag de big day!
Zal vanavond even een update plaatsen die ook bij mijn beginpost gezet wordt. Net als vorige keer :)

Heel veel succes man :thumb:

Haha 6 pagina's terwijl ie vandaag pas begint :P

Hoor van mensen die letro gebruikt hebben dat dat vaak ook niet altijd werkt en dat de sides ondragelijk zijn na een tijdje. Kies ik toch voor een maandje nolva

Het is bij gyno, en gewoon normaal gedoseerd is het zo weg. Zie soms mensen 2,5mg ED dat is gewoon
ziek als je echte letro hebt aan 1 mg eod heb je allang genoeg maar je komt nagenoeg steeds vaker rare doseringen hier tegen maar bij vocht kies ik ari

Thanks Bro!

Vandaag de big day!
Zal vanavond even een update plaatsen die ook bij mijn beginpost gezet wordt. Net als vorige keer :)

Haha, meen je niet! Ik ben exact vandaag ook terug begonnen na 8 maand OFF...
Misschien moet ik mijn log ook maar terug gaan bijhouden dan :)

Is er een speciale reden dat je 7 weken nakuurt met 20mg nolva + clomid?

Terug
Naar boven