Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
met tren er bij zou dat niet moeten. ik had wel eens dat ik op 20mg aromasin p/d zat en kon alsnog door muren heen nken. alleen jammer dat ik altijd opgezette kliertjes krijg (zelfs op low test + mast er bij) anders bleef ik wel tren gebruiken.
Ja dat je alsnog gyno krijgt komt door prolactine. Maar als je wat AI erbij neemt valt t wel mee. Anders heb je synergie van oestogeen en progesteron. Booming gyno.
Thanks voor je input man!mischien toch een tussenweg vinden bij ari 0,5 denk
dan eod.
letro was voor mij ook heel sterk en libido ook weg.. deed gwn 1mg eod en toen ging het juist veel beter
Ben beetje noob op dit onderwerp maar clomid schijnt best wel sides te kunnen veroorzaken op lange termijn, dus als je het een hele kuur mee wil laten lopen is dat wel iets om in gedachten te houden.
mind**** als ik het me goed herinner, en schijnt soms niet helemaal lekker voor je ogen te zijn.
Ja ik ben bekend met de potentiele sides van clomid. Maar nog nooit iets van gemerkt. Sinds ik nakuur met nolva heb ik alleen een heel slecht herstel. Nooit meer nolva voor mij.
Clomid kan prima naast je kuur genomen worden hoor. Over de sides op lange termijn. Clomid wordt bij vrouwen al snel minimaal een half jaar toegediend. Dus om er 2 maanden aan te zitten is peanuts