MuscleMeat

Sniezel's toch nog 1 keer!

heb ik ook haha, echt dikte komt er maar niet in ( komt ook door men lengte denk ik)

zie je dat ook in kracht terug trouwens? want als dat zo is kan ik miss nog wel wat van je leren!

even als voorbeeld, ik druk nu makkelijk 110 8/10x ( zowel small als normaal) maar ik curl maar met 20-22kg.. die verhouding is ver te zoeken zeg maar

Is maar net hoe je uitvoering is natuurlijk. Als jij heel strikt werkt dan kan je 22kg zeer zwaar maken. Ik heb vroeger wel met 80kg gecurld maar was dat strikt? Nee zeker niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik Curl wel strikt met 20kg, 22kg kan ook, maar daar 5 reps per arm.

Ik denk alleen dat sommige hierboven over single hand bisceps curl hebben, en de ander over een stangetje met 2 handen.

Ik denk alleen dat sommige hierboven over single hand bisceps curl hebben, en de ander over een stangetje met 2 handen.

Indeed!

Ach gewichten zeggen niets, uitvoering daarentegen.

Voel me ook weleens een schrale ecto als ik sta te DB curlen met 20/18KG.. ****it.. Zie er liever groot en sterk uit :engel:

Indeed!

Voel me ook weleens een schrale ecto als ik sta te DB curlen met 20/18KG.. ****it.. Zie er liever groot en sterk uit :engel:

Als ik af en toe biceps pak na een dikke rugtraining haal ik de 20 kg DB curl strict niet eens :')

Indeed!

Sommige spieren reageren wel weer goed op wat gooi en smijt werk

Laatst bewerkt:

Bedoelde wwl gewoon per hand natuurlijk maar vind het zo uit verhouding liggen bij mij, merk ook dat push spieren meer kunnen hebben bij mij!

@trem K heb ook wel is 65/70kg barbel curls gedaan maar dat was idd ook meer zwaaien en van momentum gebruik maken idd. Kreeg zelfs last van rug toen ik dat nog deed

Bedoelde wwl gewoon per hand natuurlijk maar vind het zo uit verhouding liggen bij mij, merk ook dat push spieren meer kunnen hebben bij mij!

@trem K heb ook wel is 65/70kg barbel curls gedaan maar dat was idd ook meer zwaaien en van momentum gebruik maken idd. Kreeg zelfs last van rug toen ik dat nog deed

Ja zware gewichten zijn in het begin leuk voor je ego..

Zo'n gast bij mij op de gym ook.. Pakt hij 38kg db's, kan hij niet strict drukken (chest press) en laat ze als hij klaar is altijd keihard vallen. Afgelopen maandag deed hij dat dus ook en toen zat zijn vinger er tussen. :roflol: Vinger verbrijseld en hij is out gegaan.

In

Succes kerel!

UPDATE

Vrijdag 6 Juni
Week 1 dag 5:

Nu 5 dagen bezig.
Heb me dosis TrenA maar verhoogd naar 200mg E3D
Het blijkt ook dat de TrenA van tegenwoordig 100mg/ml is. Ook nieuw voor mij haha.

Maar echt jongens, ik heb t echt zwaar hahaha! De sides beginnen in te slaan :roflol:
Zolang ik rustig achter me comp zit te werken voel ik me prima,
maar zodra ik druk ben of er gebeurd wat wordt ik echt prikkelbaar en opgejaagd (licht uitgedrukt!!!)
Gelukkig herken ik het gevoel en weet ik t goed te plaatsen en t weg te puffen hahaha.
Maar als je t niet mee om kan gaan kan je echt goed uit je slof schieten.

Ik kan me niet herinneren dat ik hier vroeger op TrenA ook zo veel last van had.

Ik zie wel al direct verandering in me fysiek. Al veel voller, al helemaal met pomp.

Ik lijk verder wel iets minder droog te staan, dit komt waarschijnlijk doordat ik nu geen low carb dagen tussendoor heb gedaan wat ik normaal wel doe.

Maandag wegen!

Laatst bewerkt:
Nu al sides is snel maar goed korte ester zal idd wel snel inkicken. Succes!

Klinkt goed!!
Ik heb ook een 6w blast gepland nog v/d zomer.. 100ed.. Maar als ik jou zo lees, dan is 200e3d misschien wel beter. E3d zetten doe ik ook met E-esters. Scheelt toch een hoop extra prikjes :rolleyes:
Even kijken hoe het jou vergaat :D

Klinkt goed!!
Ik heb ook een 6w blast gepland nog v/d zomer.. 100ed.. Maar als ik jou zo lees, dan is 200e3d misschien wel beter. E3d zetten doe ik ook met E-esters. Scheelt toch een hoop extra prikjes :rolleyes:

Met een halfwaardetijd van 24 uur is het verre van optimaal imo maar he, whatever floats your boat :P

Jo gap, net ff alles verder doorgelezen. Ik had persoonlijk proviron verkozen boven ari. Maar ben erg benieuwd man hoe het zal gaan met je. Succes.

Klinkt goed!!

Ja ik merk wel dat na 2 dagen de sides een stuk minder zijn. Dus e2d lijkt me wel wat optimaler.
Maar ik ga straks wel over op e2d denk ik. Dan verhoogd mijn weekly dose ook meteen.

Jo gap, net ff alles verder doorgelezen. Ik had persoonlijk proviron verkozen boven ari. Maar ben erg benieuwd man hoe het zal gaan met je. Succes.
Ja ik ben ook fan van provi. Maar doet bij mij te weinig tegen vocht.

Me tren sides waren gister al wat minder. Waarsch omdat de waarde in me bloed inmiddels gehalveerd was. Vandaag weer 200mg zetten, kijken hoe ik me dan morgen ga voelen.

Komt samen met die sides al wat krachttoename? Of is het nu alleen nog genieten van de bitchy side of tren

Terug
Naar boven