XXL Nutrition

Sniezel's toch nog 1 keer!

ik heb nog nooit een case study gelezen waarbij ze clomid gebruiken om gyno mee te behandelen, dat is ook niet zo gek want clomid bind zich niet aan receptors in borstweefsel. nolva en raloxifen doen dat wel. je arts is een beunhaas :)
Clomifeen bindt aan dezelfde receptoren als tamoxifen, raloxifen, en welk andere SERM dan ook. Daar verschillen ze niet in. En ook van clomifeen is bekeken of het hielp tegen gyno (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6637910, http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6776752), maar tamoxifen is simpelweg potenter wat dat betreft. Herstel van HPG as is clomifeen potenter.

Das een eye opener. Of is het weer een theorie waarbij de praktijk bij BBers ons anders leert?
Niet echt. Hyperprolactinemia is ook alles behalve nieuw in de medische literatuur, en ook daarbij is gyno simpelweg het gevolg van de resulterende hypogonadisme (en dus verlaagde A:E ratio). En zoals sheikh ook aangeeft, androgenen staan er nu eenmaal om bekend dat ze prolactine net verlagen (en oestrogenen verhogen), laat tren nu net een potent androgeen zijn. Ik moet zelf ook nog de eerste bloedresultaten zien van iemand die op tren only een verhoogd prolactine had.

Wat de praktijk betreft denk ik dat Big Cat, net zo hard als ik, praktijk ervaringen probeert te rijmen met mogelijke alternatieve verklaringen (we doen niet alsof er nooit wat gebeurt).

Bij deze overigens in op je log. :)

• Topic Starter Topic Starter
UPDATE

START MA 2 Juni:
Week 1
93.2KG
buikhuidplooi 7mm
Arm-omtrek 44,5cm

Dosis voor deze week:
250mg TestE P/W
75mg TrenA E3D
40mg Winny ED
0.5mg Arimidex EOD
4iu Hygetropin ED

Het is vandaag al dinsdag, op de eerste dag een update geven is ook niets. :)

Ik heb afgelopen donderdag alvast 250mg TestE gezet als voorafje. Merkte al dezelfde avond dat er wat in me lichaam zat. Libido direct hoger. Heel apart zo snel!

Gezien die 250mg TestE opzich weinig doet de eerste dagen zie ik deze week pas als t begin van me kuur.
Gister 75mg TrenA gezet en 40mg Winny genomen.
HGH ben ik al 2 weken mee bezig, die heb ik rustig opgebouwd van 2iu naar 4iu

In me begin post zal ik me updates ook plaatsen, wel zo handig voor ieder om snel te kijken in welke week ik zit en hoe het gaat.

Voeding is voor alsnog gebalanceerd op 3000kcal om zo hopelijk massa te winnen tegelijkertijd vet te verliezen.

Laatst bewerkt:
Mooi overzichtelijk zo :thumb:

knallen!

Ziet er goed uit!
Test ging je na verloop van tijd ophogen toch?
Winstrol vind ik persoonlijk aan de lage kant. Niet voor beginners maar ik zou winstrol 60 tot 80mg pakken.
Heb zelf geen ervaring met HGH, jammer dat t zo duur is :p

poe, dat is vaak prikken :p

Mooi overzichtelijk, nice.

Ziet er goed uit!
Test ging je na verloop van tijd ophogen toch?
Winstrol vind ik persoonlijk aan de lage kant. Niet voor beginners maar ik zou winstrol 60 tot 80mg pakken.
Heb zelf geen ervaring met HGH, jammer dat t zo duur is :p

Test ga ik niet verhogen. De Tren en winstrol wel
Ik zal halverwege overstappen van winny naar anavar ook.

Ben benieuwd :)
Over n maandje vakantie en dan ga ik er ook weer aan geloven!!
Kriebelss

Van de 8 treads die ik gelezen heb in de AAS sectie, is dit de eerste die de moeite waard is om te volgen. De rest is 20 jaar of jonger en verteld niet meer dan: Ik doe test only 20 weken is dit tof?

Ik volg :)

7 pagina's en nu pas begonnen haha.

Ik volg! Ben maandag ook begonnen. Over 13 weken hopelijk resultaat :p

Van de 8 treads die ik gelezen heb in de AAS sectie, is dit de eerste die de moeite waard is om te volgen. De rest is 20 jaar of jonger en verteld niet meer dan: Ik doe test only 20 weken is dit tof?

Ik volg :)

Ik begrijp wat je bedoeld. Veel kuur log's zijn niet te volgen en wordt je verveeld met trainings overzichten. Hoeveel setjes met welke gewichten ??? Ook is nou moeilijk te zien hoeveel ze nuo daadwerkelijk zijn aangekomen.
Ik schrijf alles updates in ieder geval ook op in mijn begin post, zo kan iedereen t volgen :)

7 pagina's en nu pas begonnen haha.

Ik volg! Ben maandag ook begonnen. Over 13 weken hopelijk resultaat :p

Leuk dat je volgt, je hebt vast eerder resultaat toch :D

he sniez ga je ook trainingslogjes plaatsen? ben wel benieuwd wat je doet voor die grote t**ten

he sniez ga je ook trainingslogjes plaatsen? ben wel benieuwd wat je doet voor die grote t**ten

Nou ik vind dat zelf nooit interessant om te lezen die trainingslogjes. Dus denk ook niet dat ik het zelf ga posten :o

Verder doe ik niets speciaals voor die t**ten, is gewoon aanleg. Wel heb ik altijd heel lang spierpijn in me borst.
Makkelijk 5 dagen. Terwijl ik dat (op me benen na) verder nooit ergens heb.

IN! halverwege overstappen van winny naar anavar? waarom?
Geen idee, zomaar :D

Nou ik vind dat zelf nooit interessant om te lezen die trainingslogjes. Dus denk ook niet dat ik het zelf ga posten :o

Verder doe ik niets speciaals voor die t**ten, is gewoon aanleg. Wel heb ik altijd heel lang spierpijn in me borst.
Makkelijk 5 dagen. Terwijl ik dat (op me benen na) verder nooit ergens heb.

Geen idee, zomaar :D

Heb exact hetzelfde met borst! Lopen je armen in verhouding ook achter net als bij mij toevallig? Haha

Heb exact hetzelfde met borst! Lopen je armen in verhouding ook achter net als bij mij toevallig? Haha

Jep, voor mijn gevoel lopen me armen ook achter inderdaad. Beter gezegd heb ik echt geen aanleg voor armen haha. Arm is een stam. Geen piek te bekennen :roflol:

Trisceps wil nog wel

Jep, voor mijn gevoel lopen me armen ook achter inderdaad. Beter gezegd heb ik echt geen aanleg voor armen haha. Arm is een stam. Geen piek te bekennen :roflol:

Trisceps wil nog wel

heb ik ook haha, echt dikte komt er maar niet in ( komt ook door men lengte denk ik)

zie je dat ook in kracht terug trouwens? want als dat zo is kan ik miss nog wel wat van je leren!

even als voorbeeld, ik druk nu makkelijk 110 8/10x ( zowel small als normaal) maar ik curl maar met 20-22kg.. die verhouding is ver te zoeken zeg maar

Terug
Naar boven