Fitness Seller

snoob progress pix

Top gozer!

10-12% als doel... das vrij netjes voor een strongman!

Mischien een leuk idee om een foto te schieten als je op 10% staat in dezelfde positie als je pose die je aannam op de foto waarop je 128kg woog.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ziet er heel veel beter uit als die foto's waarop je zo zwaar staat. Hopelijk begin je wel terug te knallen eens je op 10% staat.

netjes snoob.

Je hebt weinig vet op je buik zitten ofniet? Buik ziet er namelijk echt niet uit als 16-17% :P Vind het verder super progessie, ga zo door :thumbs:

BIjna abs gozer ;). Maar wat meet alles ongeveer armen etc want ze ogen nogal klein :O. Maar knap dat je het cut gebeuren zolang volhoud

Je hebt weinig vet op je buik zitten ofniet? Buik ziet er namelijk echt niet uit als 16-17% :P Vind het verder super progessie, ga zo door :thumbs:
Valt mee denkek, men onderrug is irritanter. Ik ben nu terug aant cutten dus binnen 2 weken update. Hopelijk is er dan een zichtbaar verschil :rolleyes:
BIjna abs gozer ;). Maar wat meet alles ongeveer armen etc want ze ogen nogal klein :O. Maar knap dat je het cut gebeuren zolang volhoud
Bijna is niet goed genoeg hé ! Men armen zijn maar 43-44cm ofzo. Mag makkelijk 48cm zijn op mijn lengte ... Kheb een spanwijdte van 2m05 dus ik heb pokkelange armen en dat vult moeilijker op dan een midget van 1m70 hé :D

Valt mee denkek, men onderrug is irritanter. Ik ben nu terug aant cutten dus binnen 2 weken update. Hopelijk is er dan een zichtbaar verschil :rolleyes:

Bijna is niet goed genoeg hé ! Men armen zijn maar 43-44cm ofzo. Mag makkelijk 48cm zijn op mijn lengte ... Kheb een spanwijdte van 2m05 dus ik heb pokkelange armen en dat vult moeilijker op dan een midget van 1m70 hé :D

Dan doe je het nog netjes. Met 43-44cm :). Idd bijna is niet goed genoeg

Progressie 7 april 2010:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

meuh

gaat goed, keep it up

benen lijken wel wat massa te missen

Je gaat net als mij op de 100kg eindigen op het einde van de k*t :D

Zeer netjes gaat goed

Thx
benen lijken wel wat massa te missen
Yep, maar heb sinds nieuwjaar men benen wat verwaarloosd, time to step it up again :)
Je gaat net als mij op de 100kg eindigen op het einde van de k*t :D
waarschijnlijk, 100kg droog aan de haak is ook nie mis toch? :)
thx

Ziet er netjes uit snoob!

Mooi droog geworden. Pak die benen weer eens goed aan! ;)

Mooie progressie.
Waar hoop je op uit te komen (welke gewicht en VP)?

Terug
Naar boven