Fitness Seller

Contest Log Snow Powerlift Contest 2021

Lekkere close grip zo!

• Topic Starter Topic Starter
26-12-2020

Mijn vriendin is net nog eens getest; positief... Grote kans dat ik het nu dus ook heb, omdat ik naast haar geslapen heb enz. Ze ligt nu boven op mijn kamer, ik heb mijn spullen gepakt en ben naar de logeerkamer verhuist. Over 5 dagen laat ik me dan testen. Hopen dat ik klachtenvrij blijf en de rest van ons gezin ook...

Rip, maar als je er toch al naast hebt gelegen, zou ik zelf mooi niet ergens anders gaan slapen :p

Rip, maar als je er toch al naast hebt gelegen, zou ik zelf mooi niet ergens anders gaan slapen :p
mja, ik laat me morgen testen. Als ik het toch heb, dan skitta idd, maar als ik het (nog) niet heb, tja... Mijn moeder heeft ook naast mijn pa gelegen toen hij het had, tante idem naast mijn oom, dus het is echt geen 100% dat je het krijgt denk ik, al is de kans best groot. Anyway, morgen testen. Indien negatief ga ik thuis wat trainen. Donderdag opnieuw testen, dan weet ik het zeker :)

Beterschap gewenst voor haar,
mijn Jong broertje heeft het ook gehad maar mijn ouders niet (hij woont nog thuis)
hopen dat je geluk hebt

Ah kut man, hopelijk waait het snel weer over zonder teveel miserie er rond.

27-12-2020

Heavy lowerbody

w.u:
- stationary bike 5 min. x easy pace
- circuit: 3x30 sec. x no rest:
* planks
* band pullthroughs
* plate twists

wall sits
60 sec.
60 sec.
120 sec.

swiss ball banded glute bridges (30 sec. rest)
8x
8x
8x
8x
8x
8x
8x
20x

swiss ball crunches (30 sec. rest)
20x
20x
20x
20x
20x

- cooling down:
stationary bike
10 min. x easy pace

Comment: vandaag negatief getest op corona. Dat zegt natuurlijk niks, want mijn vriendin was ook 2x negatief en de 5e dag pas positief. Ik ga me dus donderdag nogmaals testen maar in de tussentijd kan ik thuis wel wat trainen. Beter iets dan niets!

Okay boys, zeer waarschijnlijk toch corona te pakken. Dikke koppijn en 39.2 te pakken... Ellende...

Beterschap!

Beterschap. Toch te snel getest en daardoor de eerdere negatieve uitslag?

Shit man, sterkte. Hopen dat t niet te gek wordt.

Beterschap

Beterschap!

Bizarre turn of events: mijn uitslag was negatief. Vertrouw er echter nog geen zak van. De koorts is inmiddels gedaald, maar nog altijd misselijk/buikpijn/spierpijn. Het KAN natuurlijk een gewone griep zijn, maar hoe groot is die kans op dit moment met een "corona patient" als partner. Voorlopig iig heel rustig aan doen. Donderdag weer test. Als ie dan weer negatief is, zal het echt een gewone griep zijn (of zelfs de stress). Ga niet trainen of iets dergelijks, voel ik me te slecht voor...

Dat dat er zoveel negatieve tests en positieve tests tussen zitten. Dan vertrouw je het inderdaad niet meer. 3de test zal dan wel duidelijkheid geven vermoed ik?....

31-12-2020

positieve test

Dikkie heeft dus corona. Mijn moeder ook overigens. Tot nu toe lijkt het wel mee te vallen, heb vooral wat hoofdpijn en een droge keel. Hopen dat het de komende 2 dagen niet erger wordt. Het schijnt dat je meestal rond de 4 á 5 dagen na besmetting klachten begint te krijgen. Dit was de 5e dag na zaterdag (laatste keer close met mijn vriendin) dus als ik zaterdag as nog geen ergere klachten krijg, dan heb ik goede hoop dat het allemaal met een sisser afloopt. In ieder geval nu minimaal tot volgende week maandag niet trainen. Hopelijk maandag 11-1 weer beginnen met trainen :)

Aj, goed dat je het niet erg te pakken hebt. Hopelijk ook zo voor je moeder.

Beterschap jongen.

Beterschap man!!

Beterschap!

Terug
Naar boven