GTO
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 13%
Nee hehehe, maar dan ken jij de regenbuien hier in Engeland nog niet bro.
Thnx, supps vallen nog wel mee hoor, had er eerst nog meer maar je leert naar verloop van tijd wat goed doet en wat je kunt laten zitten.
Benen voor vandaag even overgeslagen. Heb in de eerste instantie wat last van een spier in mijn linker bovenbeen, verder voelen ze de laatste weken nogal vermoeid aan. Volgende week even verder kijken hoe ze erbij staan, hehehe leuke woordspeling.
Ik hanteer trouwens een systeem van een 4 dagen split.
Maandag borst en triceps
Dinsdag schouders en biceps
Woensdag vrij
Donderdag rug en buik
Vrijdag benen en kuiten
Weekend rust en herstel
Dus heb vandaag een extra borstsessie ingelast.
Dumbbell Press Flat Bench, chest Press, Incline Dumbbell Press, Hammerstrength Incline Press en Dumbbell Flyes.
Wat ik ook nog wel even kan melden, zoals ik altijd in mijn logs heb gedaan, is het melden van mijn progressie aan de hand van wat kleine stats. Dit post ik altijd op een zaterdagmorgen. Ik gebruik de nek/taille methode. Oke, deze methode is niet nauwkeurig, je komt er wel dicht bij in de buurt, maar je kunt wel zien of je in BF daalt of stijgt als je het wekelijks doet en dan vergelijkt. Ook weeg ik mezelf.
Normaal gesproken in een bulk weeg ik me dagelijks maar ben daar vanaf gestapt daar ik nu aan het cutten ben. Desalnietemin toch nieuwsgierig hoe ik er na 4 weken voor sta.
Aan het eind van mijn kuur zal ik dan mezelf nauwkeurig gaan meten.
Laterzzz.
Heb je dinsdag geen last van je borst of triceps ?
indeling van je 4 daagse split lijkt me niet ideaal te noemen.
Ik begrijp dat je aan het cutten bent, op welke intensiteit en reps train je?

)