kijk netjes resultaat man snuff goed bezig!weer een%tje kwijt goed werk!ga zo door
Cherios amigo.
taille wordt steeds moeilijker, vooral als je de 40 gepasseerd bent
Ja maar er zijn natuurlijk meer wegen naar Rome.
Op dit moment hanteer ik een normale cut.
Wat dacht je van Keto of UD2.0?
Niet dat ik dat ga doen, gaat me een beetje te ver hehehe.
Ook kan ik natuurlijk nog wat verboden supplementen gaan innemen.
(zat ff naar je pics te kijken, ziet er goed uit bro.)
Ik denk dat ik nu mijn 'secret' rond mijn kickstart wel kan opbiechten.
Voor degeen die deze log al vanaf het begin volgen startte ik dus mijn kuur met een kickstart winstrol,,,,,,,FOUT!!!
Nee, het was geen winstrol maar net ff wat anders. Aangezien ik geen gezeik wilde van anderen die het altijd beter weten en ik ook zelf wilde zien en ervaren wat het teweeg bracht heb ik het ff verborgen gehouden. Natuurlijk heb ik er ook over gelezen en het is wel degelijk mogelijk alleen is het niet gebruikelijk om te doen.
De winstrol is niet uit het verhaal verdwenen maar zal terugkomen aan het eind om harder en droger uit mijn kuur te komen. Ik start week 10, das dus over 4 weken, en zal een lengte van 5 weken en 5 dagen hebben, 50mg/d. Je zal wel denken maar dan overschrijd je je kuur met 5 dagen aangezien de kuur maar 14 weken duurt, echter zal ik gaan cruisen voor 10/12 weken en dus maken die 5 dagen geen fluit uit. Geen nakuur voorlopig dus.
In deze 4 weken non-oral wil ik mijn lever wat rust geven en zal ik mariadistel en primrose oil gaan innemen.
Zo, nou willen jullie vast en zeker weten wat ik als kickstart innam he?

Tis niet gebruikelijk in een cut zoals ik al zei maar wel degelijk mogelijk heb ik nu ervaren en ben er blij mee dat ik het gedaan heb.
It's all about the nutrition, nu dus ook.
Mijn kracht is toegenomen en vocht die mijn lichaam dus eigenlijk zou moeten vasthouden is achterwege gebleven, ondanks dat mijn BF op 20% stond.
Maw, Methandienone oftewel dianabol is wel degelijk te gebruiken in de cut, je voeding dient wel 100% in orde te zijn, dwz vooral zout echt tot het minimale beperken.
Ik heb het nu 5 weken gebruikt, 40mg/d en ben sterker geworden zonder ook maar iets van vocht vast te houden waar ik wel een klein beetje bang voor was. Deze krachtstoename ga ik optimaal benutten nu de test en tren gaan inkicken. Ook zal ik nu nog meer in BF gaan dalen, helemaal wanneer ik met de winstrol start.
Mijn vraag en nieuwsgierigheid rond dianabol in de cut is dus positief beantwoord, aldoende leert men.

Zoveel beter dan naar verhalen van anderen luisteren, gewoon zelf uitproberen want ja elk lichaam reageert anders.

Laterzzzzz.