AndroidHealthClinic

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
heheh wie groot wil worden moet soms pijn lijden he:)

zal eerst wel effe tegen vallen ofniet van 3min rust na1min!

Succes verder
en geniet van je vakantie

Van 3 naar 1 minuut valt eigenlijk wel mee en mijn workout is ook een stuk korter.:)

Altijd lekker 2 weken vrij, thnx buddy.;)

komen er ook nog pic snuff?ben eigelijk wel benieuwd?

komen er ook nog pic snuff?ben eigelijk wel benieuwd?

Dat weet ik nog niet kerel.
Wat ik wel weet is dat ik afgelopen nacht zo goed als niet geslapen heb omdat ik zo'n 800mg caffeine op had.:D
Vandaag ook maar veel eerder genomen.
Ik ben echt benieuwd naar mijn gewicht en taille-omtrek. Zal moeten wachten tot zaterdagmorgen.
Vandaag weer test/tren gezet en ervaarde voor de eerste keer wat men een tren-hoest noemt, althans een licht gevoel daarvan. Ik moest weleenswaar niet hoesten maar voelde het toch in mijn strot, heel raar in ieder geval. Kreeg het al toen de naald net in mijn bil zat. Men beweert dat je dan heel dicht bij een ader zit. Weet niet of het waar is.

Ik ben trouwens ook actief op UK Muscle en daar heb ik over een nieuw protocol gelezen dat het meerdere malen per week injecteren van HCG onnodig maakt. Ik zal daar een topic over openen en zien wat men er van vind.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/hcg-1x-week-toch-voldoende-250922/

Ik ga mijn tonijn en koolvis naar binnen werken.
Laterzzzz.

Laatst bewerkt:
Mooie uitgebreide log! Ik volg je ;)

Ik ben sowieso voor 1x in de week HCG 500
klaar

Ik ben sowieso voor 1x in de week HCG 500
klaar

Ik denk dat het gewoon persoonsgebonden is en waar je je goed bij voelt.
Ik heb geen probleem met het zetten elke dag en ik voel me toppie, m'n noten trouwens ook en niet te vergeten m'n vriendin hehehe, die heeft niets te klagen.:D;)

Heeft toch nooit te klagen als je ON bent?

ah hier heb ik je log teruggevonden, was even op je profiel geweest op bodynet en zag daar de link staan :p

nice om je log hier verder te kunnen volgen en zo te zien lukt de cut toch al? hoe lang ging je deze kuur doortrekken?

ah hier heb ik je log teruggevonden, was even op je profiel geweest op bodynet en zag daar de link staan :p

nice om je log hier verder te kunnen volgen en zo te zien lukt de cut toch al? hoe lang ging je deze kuur doortrekken?

Mijn besluit staat vast en ik ga cruisen.
Dat betekent dat ik na deze 14 weken niet ga nakuren maar een soortemet ga bridgen voor 10 of 12 weken naar mijn volgende 'kuur'.
Dan zal ik of op 1 gram test gaan of 750mg/w met een bijstof maar dat is nog allemaal een beetje wazig.
Het hangt er vanaf hoe ver ik in BF gedaald ben na deze 14 weken. Mijn doel is 10% of minder. Dan zal ik net boven onderhoud verder gaan en mijn vetpercentage goed in de gaten houden.
Ik ben 42 jaar, heb al kinderen, m'n vriendin begrijpt het allemaal wel dus is het voor mij niet zo moeilijk om door te blasten.:D

nog verder doorgaan? was dit nu al niet je 2de kuur die je begonnen bent voorafgaand aan een bridge? je hebt zelf ook al verhalen gelezen van jongens die een jaar, anderhalf jaar on waren en het daarna niet meer zagen zitten...
je was er toen zelf ook van aangegrepen dus lees hun log nog eens opnieuw voor je zoiets beslist?

nog verder doorgaan? was dit nu al niet je 2de kuur die je begonnen bent voorafgaand aan een bridge? je hebt zelf ook al verhalen gelezen van jongens die een jaar, anderhalf jaar on waren en het daarna niet meer zagen zitten...
je was er toen zelf ook van aangegrepen dus lees hun log nog eens opnieuw voor je zoiets beslist?

Nee kerel, ik ben keurig gestopt. Oke, heb wel geen 3 maanden gewacht omdat ik er van uit ging te tellen vanaf de laatste inject en dan is het zo goed als wel 3 maanden maar ben niet gaan bridgen.
En bridgen is meer een term die je gebruikt wanneer je tijdens twee kuren in zeg maar wil herstellen, wat ik betwijfel of dat nu echt wel mogelijk is.
Ik heb nu juist veel gelezen over personen die zich er juist enorm goed door voelen en niets anders dan presteren, zowel in het dagelijks leven, in bed en op de sportschool.
Ook denk ik dat het herstel na een lange periode van ON te zijn geweest misschien wat langer duurt maar dat er zich geen complicaties zullen voordoen en dat je dus daadwerkelijk gewoon weer zelf zal gaan produceren.
Zoals je misschien weet ben ik niet gevoelig voor bijwerkingen. Met tren aggressief? Hehehe, ik ben als een lammetje, denk dat je het gewoon in je moet hebben om agressief te worden.
En in deze kuur gaat alles nog beter dan in mijn laatste, denk dat alles veel beter is afgestemd op elkander, en mijn voeding is ook helemaal top.
Ik heb er al een poosje mee gelopen en nu weet ik het zeker, heb wat met m'n vriendin gebabbeld en zij is gerust en vertrouwd het. Tevens zie ik dit ook als ervaring.

Nee kerel, ik ben keurig gestopt. Oke, heb wel geen 3 maanden gewacht omdat ik er van uit ging te tellen vanaf de laatste inject en dan is het zo goed als wel 3 maanden maar ben niet gaan bridgen.
En bridgen is meer een term die je gebruikt wanneer je tijdens twee kuren in zeg maar wil herstellen, wat ik betwijfel of dat nu echt wel mogelijk is.
Ik heb nu juist veel gelezen over personen die zich er juist enorm goed door voelen en niets anders dan presteren, zowel in het dagelijks leven, in bed en op de sportschool.
Ook denk ik dat het herstel na een lange periode van ON te zijn geweest misschien wat langer duurt maar dat er zich geen complicaties zullen voordoen en dat je dus daadwerkelijk gewoon weer zelf zal gaan produceren.
Zoals je misschien weet ben ik niet gevoelig voor bijwerkingen. Met tren aggressief? Hehehe, ik ben als een lammetje, denk dat je het gewoon in je moet hebben om agressief te worden.
En in deze kuur gaat alles nog beter dan in mijn laatste, denk dat alles veel beter is afgestemd op elkander, en mijn voeding is ook helemaal top.
Ik heb er al een poosje mee gelopen en nu weet ik het zeker, heb wat met m'n vriendin gebabbeld en zij is gerust en vertrouwd het. Tevens zie ik dit ook als ervaring.
oké nice! ja je gaat er wel echt stevig tegen aan, ga je je volgende kuur dan geen HGH toevoegen? ik ben er nog steeds ni uit ???

oké nice! ja je gaat er wel echt stevig tegen aan, ga je je volgende kuur dan geen HGH toevoegen? ik ben er nog steeds ni uit ???

Euhm, ik ben hard aan het sparen.
Ik mag geen prijzen noemen maar het is mijn bedoeling om, als ik aan de HGH ga, een volledig jaar te gaan gebruiken.
Nog maar even niet over de steroiden nadenken die er ook nog bijkomen.
10IU per dag, 5 op 7 of misschien zelfs 7 op 7, das dus 50 of 70IU per week x 52 = 2600 of 3640IU.
Nou, je weet zelf wel een beetje wat 1IU kost, reken maar uit.
Maw, een hoop geld.

Ik ben zeer benieuwd naar mijn gewicht en mijn taille-omtrek. Deze zal ik morgenochtend weer gaan meten. Ik heb vakantie en ben nu al een week thuis. Dit betekent dat ik in principe minder beweeg, ik hoef niet naar m'n werk te fietsen en ook niet te werken. Ik doe dan wel wat klusjes thuis maar dat kun je niet vergelijken met mijn dagelijks normale leven. Ik hoop dat mijn BF weer wat gezakt is, hopelijk weer met een procent.
Verder is morgen de laatste dag van mijn kickstart en heb dan 5 weken lang geslikt. Later zal ik nog ff wat opbiechten wat betreft de kickstart maar wil eerst even weten hoe mijn kuur verder verloopt. Tot dit moment ben ik nog steeds zeer tevreden. Over 4 weken zal er dan weer een aanpassing in mijn kuur volgen maar daar zal ik later op terugkomen door het wat toe te lichten hehehe.:D
Morgenochtend mijn nieuwe stats dus na 5 weken te hebben gekuurd.
Laterzzzzz.

Goedesmorgens.

Tis weer zaterdagmorgen en dus weer tijd voor mijn wekelijkse stats en dit na 5 weken van de cutkuur te hebben doorlopen:

Stats zaterdag 24 juli 2010:

Gewicht: 106,7kg
Taille: 97cm
Nek: 44cm
BF: 17,4%

Stats zaterdag 31 juli 2010:

Gewicht: 107,0kg
Taille: 96cm
Nek: 44cm
BF: 16,6%

Weer mag ik niet mopperen.
Voor het eerst nu is mijn gewicht stabiel, er is zelfs 300 gram bijgekomen.
Mijn taille is weer met 1 centimeter geslonken, joepie.
Nek is onveranderd, hardstikke goed natuurlijk. Hiermee kan ik zien dat ik geen vocht vasthou, omdat ik dat normaal gesproken altijd rond nek en borst doe en nu niet. Zie ook geen rode gloed op mijn huid.
En ja hoor, door stabiliteit van m'n gewicht en een afname van taille is mijn BF weer bijna met 1 procent gedaald, 0,8% om precies te zijn en staat nu op een mooie 16,6%.
Ik ben er natuurlijk nog lang niet maar met nog 9 weken voor de boeg is die 10% nog altijd binnen handbereik.

107 x 2 x 16 - 400 = 3024 kcal.

Nou, das ook toppie. Deze week geen intake-aanpassing. Oke, eigenlijk 10 calorieen meer maar dat verwaarloos ik voor 1x.;)

Haha, ben alweer tevreden.
Laterzzzz.

kijk netjes resultaat man snuff goed bezig!weer een%tje kwijt goed werk!ga zo door

taille wordt steeds moeilijker, vooral als je de 40 gepasseerd bent:)

kijk netjes resultaat man snuff goed bezig!weer een%tje kwijt goed werk!ga zo door

Cherios amigo.;)

taille wordt steeds moeilijker, vooral als je de 40 gepasseerd bent:)

Ja maar er zijn natuurlijk meer wegen naar Rome.
Op dit moment hanteer ik een normale cut.
Wat dacht je van Keto of UD2.0?
Niet dat ik dat ga doen, gaat me een beetje te ver hehehe.
Ook kan ik natuurlijk nog wat verboden supplementen gaan innemen.:D

(zat ff naar je pics te kijken, ziet er goed uit bro.)

Ik denk dat ik nu mijn 'secret' rond mijn kickstart wel kan opbiechten.
Voor degeen die deze log al vanaf het begin volgen startte ik dus mijn kuur met een kickstart winstrol,,,,,,,FOUT!!!
Nee, het was geen winstrol maar net ff wat anders. Aangezien ik geen gezeik wilde van anderen die het altijd beter weten en ik ook zelf wilde zien en ervaren wat het teweeg bracht heb ik het ff verborgen gehouden. Natuurlijk heb ik er ook over gelezen en het is wel degelijk mogelijk alleen is het niet gebruikelijk om te doen.
De winstrol is niet uit het verhaal verdwenen maar zal terugkomen aan het eind om harder en droger uit mijn kuur te komen. Ik start week 10, das dus over 4 weken, en zal een lengte van 5 weken en 5 dagen hebben, 50mg/d. Je zal wel denken maar dan overschrijd je je kuur met 5 dagen aangezien de kuur maar 14 weken duurt, echter zal ik gaan cruisen voor 10/12 weken en dus maken die 5 dagen geen fluit uit. Geen nakuur voorlopig dus.
In deze 4 weken non-oral wil ik mijn lever wat rust geven en zal ik mariadistel en primrose oil gaan innemen.

Zo, nou willen jullie vast en zeker weten wat ik als kickstart innam he?:D
Tis niet gebruikelijk in een cut zoals ik al zei maar wel degelijk mogelijk heb ik nu ervaren en ben er blij mee dat ik het gedaan heb.
It's all about the nutrition, nu dus ook.
Mijn kracht is toegenomen en vocht die mijn lichaam dus eigenlijk zou moeten vasthouden is achterwege gebleven, ondanks dat mijn BF op 20% stond.
Maw, Methandienone oftewel dianabol is wel degelijk te gebruiken in de cut, je voeding dient wel 100% in orde te zijn, dwz vooral zout echt tot het minimale beperken.
Ik heb het nu 5 weken gebruikt, 40mg/d en ben sterker geworden zonder ook maar iets van vocht vast te houden waar ik wel een klein beetje bang voor was. Deze krachtstoename ga ik optimaal benutten nu de test en tren gaan inkicken. Ook zal ik nu nog meer in BF gaan dalen, helemaal wanneer ik met de winstrol start.
Mijn vraag en nieuwsgierigheid rond dianabol in de cut is dus positief beantwoord, aldoende leert men.:)
Zoveel beter dan naar verhalen van anderen luisteren, gewoon zelf uitproberen want ja elk lichaam reageert anders.;)
Laterzzzzz.

Laatst bewerkt:
ok dan ja toch best verrassend omdat je altijd leest dat dianabol een massa bouwer is en je er vocht mee vast houdt!dan zal je voeding zeker200%moeten zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven