MuscleMeat

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je al je eigen gear gemaakt kerel?

• Topic Starter Topic Starter
Voedingsschema's weer aangepast.
Van de 2 maaltijden met vis en pasta is de pasta met 43 gram vermeerdert.
Hierdoor weer precies 144 calorieen meer op mijn totale intake.
Ik zal aankomende week dus een dagelijkse inname van 3195 kcal hebben.
Van de 2 vis/pasta maaltijden is nu een koolhydraten/eiwitten-verhouding van 50gr./61gr. ontstaan. Dit moet 80/60 gaan worden, dus zal volgend weekend daar aan sleutelen door de pasta weer te verhogen en de witvis te verlagen, maarre komt goed, heb er de volste vertrouwen in. Mijn voeding zal net voor de 'blast' 99,9% perfekt zijn, helaas krijg ik de totale vet-inname niet op 10%.

Hier mijn nieuwe schema's voor aankomende week:

Mijn supplementen-schema is bijna gereed hehehe, een a-sociaal lange lijst mag ik wel zeggen. Maar goed, kwa pillen en poeders inname valt het gelukkig
nog mee en kan ik het bolwerken.:D
Laterzzzz.

Bijlagen

-----

31102010159.jpg

31102010160.jpg

31102010161.jpg

31102010163.jpg

Laatst bewerkt:
leuk om te volgen ben benieuwd snuff

leuk om te volgen ben benieuwd snuff

Alles is gereed.
Denk dat het dinsdag gaat worden dat professor Snuff het gaat maken.:D
Het lijkt me best wel gaaf om 10 50ml vials vol te zien, oke er zit dan wel 40ml per vial in maar toch.
Zal van de week weer ff kontakt opnemen met mijn supplier, ben benieuwd wat 100gr. nandrolone decanoate kost.

hahaha steroide kok

grapeseed olie, benzyl alcohol, benzyl benzoate
Is dit moeilijk vinden. Voor HCG heb ik een tijdje BA gezocht maar dat is in kleine hoeveelheden zo makkelijk niet en heel duur bestellen uit de VS. Of is dat in GB makkelijker te kopen?

Ziet er allemaal erg mooi uit maar waarom ga je deca maken als tren fanaat?

Ik heb laatst ook een keer gezocht op test en tren poeder, zo duur is dat inderdaad niet. Ga je nu ook het eerste product laten testen, ik zou persoonlijk niet weten waar en hoe dit te doen.

Laatst bewerkt:
Is dit moeilijk vinden. Voor HCG heb ik een tijdje BA gezocht maar dat is in kleine hoeveelheden zo makkelijk niet en heel duur bestellen uit de VS. Of is dat in GB makkelijker te kopen?

Ziet er allemaal erg mooi uit maar waarom ga je deca maken als tren fanaat?

Ik heb laatst ook een keer gezocht op test en tren poeder, zo duur is dat inderdaad niet. Ga je nu ook het eerste product laten testen, ik zou persoonlijk niet weten waar en hoe dit te doen.

Tsja, vanuit Amerika betaal je een enorm bedrag aan verzendkosten, ik kreeg er ook bijna een hartverlamming van, aangezien ik het ook vanuit Amerika heb laten overkomen. Het werd voor mij helemaal rampzalig omdat ik nog wat was vergeten te bestellen, maw dubbele verzendkosten, ik werd daar niet vrolijk van. Ik ben iets verder nu en kan het ook vanuit China laten overkomen, dan valt het gelukkig mee. Plus dat wanneer de douane het vasthoud voor controle je daar ook nog even voor moet dokken. Dus de volgende keer gewoon vanuit China.
Nee, in Engeland is het net zo klote om er aan te geraken.

Tren-poeder is echt heel erg duur, gemakkelijk het tienvoudige voor dezelfde hoeveelheid aan testosteron. Deca is naar mijn weten ongeveer dezelfde prijs als test entanthate.
Nu in mijn volgende kuur ga ik dus met deca experimenteren. Heb deca eerder gebruikt maar dat was slechts 200mg/w. Nu dus 400mg/w.
Tis de bedoeling om te ervaren wat het met me doet lichamelijk en mentaal en tevens wat voor resultaten het zal gaan opleveren. Ben ik ook in staat mijn libido te behouden en de eventuele vocht de kop te drukken? Ik denk het wel.
Mocht het allemaal positief zijn zal ik deca en tren als bijstoffen gaan gebruiken in al mijn kuren. Ik zal ze dan gaan afwisselen, de ene keer deca, de andere keer trenbolone.
Mijn mening is dat test, tren en deca gewoon de mass-builders zijn. Aangezien ik een hoge roid-tolerantie heb kan ik die gemakkelijk aan en is er voor mij geen reden op mildere middelen over te gaan. Ik ben nu zover in ervaring dat ik in staat ben mijn BF laag te houden en massa te gaan opbouwen. Met wat ik wil heb ik nog een lange weg te gaan dus wil ik geen half werk maar gewoon keihard groeien.

Ik zal het eindprodukt inderdaad laten uittesten,,,,,op mezelf.;)
Ik zal er toch mee moeten gaan werken, dus meteen maar het diepe in.
Maar denk dat het wel in orde komt. Het enigste waar ik me wat ongemakkelijk over voel is dat hopelijk de verhouding van BA en BB goed zullen zijn en dat ik geen onnodig pijn van mijn injecties zal ondervinden.

Laatst bewerkt:
Tren E kost bij de UG's toch ongeveer ruwweg hetzelfde als Test E....?

Heb het hier zelf staan bij een supplier die als betrouwbaar geldt voor ong 50EUR voor 5gram, aan 5 dollar verzendingskosten...

Tren E kost bij de UG's toch ongeveer ruwweg hetzelfde als Test E....?

Heb het hier zelf staan bij een supplier die als betrouwbaar geldt voor ong 50EUR voor 5gram, aan 5 dollar verzendingskosten...

We hebben het over poeder.
Neem aan dat jouw laatste zin het ook over poeder heeft.
Tsja, dan is tren toch echt het tienvoudige van test.;)

Dus je betaalt een eurotje voor een gram test? nice :D

Props voor je log trouwens kerel. Zelden zo'n uitgebreid en zorgvuldig bijgehouden log gezien.

Laatst bewerkt:
Ik vindt dat hele homebrew hier helemaal niet op z'n plek.

Dit is de kuurdagboeken sectie, we hebben voor dit soort info een eigen sectie in het aas gedeelte nl... http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/

Hier zie je ook dat er al diverse topics over gemaakt zijn en dat homebrew door andere leden al vaak gedaan is.
Ondere andere in dit topic...http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/how-to-test-e-homebrew-232831/

Hier nog wat info..
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/zelf-injectables-orals-maakt-24330/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/zelf-injecteerbare-producten-maken-1967/

@ts mocht je de leden willen blijven informeren over je homebrew experiment, verzoek ik je een topic in het daarvoor bestemde gedeelte aan te maken en dit topic te gebruiken waarvoor het bedoelt is.

Laatst bewerkt:
Ik vindt dat hele homebrew hier helemaal niet op z'n plek.

Dit is de kuurdagboeken sectie, we hebben voor dit soort info een eigen sectie in het aas gedeelte nl... http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/

Hier zie je ook dat er al diverse topics over gemaakt zijn en dat homebrew door andere leden al vaak gedaan is.
Ondere andere in dit topic...http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/how-to-test-e-homebrew-232831/

Hier nog wat info..
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/zelf-injectables-orals-maakt-24330/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/zelf-injecteerbare-producten-maken-1967/

@ts mocht je de leden willen blijven informeren over je homebrew experiment, verzoek ik je een topic in het daarvoor bestemde gedeelte aan te maken en dit topic te gebruiken waarvoor het bedoelt is.

Ik begrijp dat maar al te goed. Ik heb ook enige tijd geleden een aparte topic daarover geopent. Echter het probleem dat zich dan voordoet is dat sommige personen er een zooitje van maken en ipv steun geven mij de grond in boren met hun kinderachtige opmerkingen door voortdurend te zeggen dat ik verkeerd bezig ben en dat ik niet helemaal spoor. Een nog groter probleem ontstaat wanneer het gedoogt wordt, maw dat er niets aan wordt gedaan. Sommige personen hier zijn vrij in het doen en laten en worden werkelijk nooit eens een keertje gewaarschuwt. Ik vind dat persoonlijk een beetje jammer. Ik ben ervan op de hoogte dat er zich een harde kern bevind in de DBB leden-groep en dat die elkaar steunen en helpen door dik en dun. Personen die andere ideeen hebben vinden zij dan al snel raar of apart en moeten het daarom ook altijd ontzien en ontgelden.
Ik heb toen die aparte topic laten sluiten omdat het op werkelijk helemaal niets uitliep.
Ik ben met dat topic toen gestart omdat ik vind dat kuurders recht hebben op kwaliteits-gear. Als men een beetje goed in het dagelijks leven kijkt zal men al snel ontdekken dat er tegenwoordig een enorme moeite gedaan moet worden om die kwaliteit werkelijk ergens vandaan te krijgen. Van de HG hoef je het al enige tijd niet te hebben want er is zoveel fake in omloop. Dan de UG, er duiken de laatste tijd steeds meer negatieve berichten op waaruit blijkt dat de kwaliteit van de stoffen die door de UG-labs worden gemaakt niet meer gegarandeert kunnen worden. En daar sta je dan als amateur-kuurdertje, die hard moet werken om een paar centjes over te houden voor het aanschaffen van een degelijke kuur, en die graag waar voor z'n geld wil hebben, en terecht!!!
Ikzelf ben ook aangewezen op de betrouwbarheid van UG-labs en zal nog altijd beroep doen op dat vertrouwen maar je kunt begrijpen dat het wel steeds lastiger wordt.
Natuurlijk is niet iedereen happy wanneer men z'n eigen gear gaat maken. En wanneer je een klein beetje verder denkt weet je ook precies wie zal gaan protesteren of zal trachten het voor een home-brewer lastiger te maken. Dat zijn of dealers, of personen die voor UG-labs werken, of personen die ervan profiteren. Die zien natuurlijk hun enorme winst naar de haaien gaan. Want ik kan je garanderen dat de winst die zij maken ENORM is. En dat soort personen zijn vooral op forums en boards aanwezig want daar zit de afzet, daar zit de winst die zij kunnen maken. Als ik zou kunnen profiteren van de winst en ik zie anderen die winst voor mijn neus vandaan halen zou ik precies hetzelfde als hun reageren. Zorgen dat het home-brewen zo snel mogelijk de kop wordt gedrukt door zoveel mogelijk negatieve informatie te verstrekken om andere geinteresseerden op andere gedachten te brengen.

Maar mensen zijn mensen, en als die macht hebben willen ze alleen maar meer. Zo ook in dit wereldje.
Ik zou er niet raar van op staan te kijken wanneer men, door een klein beetje te sjoemelen, een grotere winst kan bewerkstelligen. Het gebeurt overal, dus waarom niet met steroiden.
Het is algemeen bekend dat in de horeca vaak drankjes met water worden gemengt, vooral bier. Wanneer men van een pint 10% afhaalt en dit aanvult met water, zal men meer winst maken. De klant merkt er geen ruk van. Die zal dan waarschijnlijk nog meer gaan bestellen om dronken te geraken. Maw dubbele winst voor de verkoper van het bier.
En wat dacht je van cocaine? Dat wordt ook met allerlei shit versneden, ook algemeen bekent.
Pillen, exact hetzelfde verhaal, worden ook gemengt met allerlei andere stoffen.
Wiet, idem dito!
En weet je waarom? Om meer winst te maken. En het kan want de klant merkt er geen hol van en zal daardoor waarschijnlijk meer gaan aanschaffen om een high te krijgen.
Zo ook in het gear-wereldje.
Ik als kuurder vind het zo jammer dat het op deze manier moet gaan. Waarom niet gewoon blij zijn met een mooie winst en de kuurder gewoon kwaliteit verschaffen, zijn we allemaal blij. Maar dat is waarschijnlijk een utopie, iets onwerkelijks.

Ik weet dat ik met dit soort uitspraken vijanden maak maar ik ben tenminste eerlijk en openlijk over dit soort problemen en dat zouden er meer moeten doen want wees wel, we zitten allemaal in hetzelfde vaarwater en zijn allemaal aangewezen op de betrouwbaarheid van UG-labs en dealers.
En als we met z'n allen niets zeggen of doen blijft het probleem bestaan en vullen anderen hun zakken en zijn wij het slachtoffer!!!

Men zou mij juist moeten aanmoedigen tot het maken van mijn eigen gear, men zou voor mij juist alle deuren moeten openen om anderen de know-how te verstrekken. Personen die het dan lastig voor mij gaan maken moeten aan de tand worden gevoelt en worden gewaarschuwt. Wanneer zij niet stoppen moeten zij worden gebannen.
Dat is hoe ik het zie, maar goed tis allemaal niet zo makkelijk.

Sorry, moest dit even kwijt, zal wel weer flink het vuur aan mijn schenen krijgen.

Trem, ik weet niet of het mogelijk is om Snuff's Brewery weer te openen, dan ga ik daar wel verder.

@tremendes.
Het is zijn eigen kuurlog. Hij kan toch af en toe even posten over zijn homebrew.
Het is niet dat hij in iemand anders zijn log wat gaat posten.
Af en toe is toch geen probleem?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven