XXL Nutrition

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoe houd jij cravings in bedwang dan?

Wil je dat echt weten?

Ik heb een hele vreemde manier.:o

Ik koop altijd wat drank voor m'n vriendin die ik dan zelf open maak.
En ik koop een hoop snoep voor haar dochtertje en mest haar vet hehehe.
Sommige snoep is echt heel lekker en dan snuffel ik er ff aan.:D
Maar ik kan het heel goed verdragen, ik ben zeer gedisciplineerd. Mij zal je nooit betrappen kerel, ik zou daar alleen maar een schuldgevoel aan overhouden.
Tis eigenlijk heel eenvoudig om de verleiding te weerstaan.
Weet je hoe?
Gewoon niet toe gaan geven, easy peasy.;)

Laatst bewerkt:
Wil je dat echt weten?

Ik heb een hele vreemde manier.:o

Ik koop altijd wat drank voor m'n vriendin die ik dan zelf open maak.
En ik koop een hoop snoep voor haar dochtertje en mest haar vet hehehe.
Sommige snoep is echt heel lkker en dan snuffel ik er ff aan.:D
Maar ik kan het heel goed verdragen, ik ben zeer gedisciplineerd. Mij zal je nooit betrappen kerel, ik zou daar alleen maar een schuldgevoel aan overhouden.
Tis eigenlijk heel eenvoedig om de verleiding te weerstaan.
Weet je hoe?
Gewoon niet toe gaan geven, easy peasy.;)

Hmmmm, ja soms kan ik me wel inhouden en soms ook weer niet echt ****ed up!

maar had topic geopend over crystal clear, 1kcal 250ml ofzo wat dacht je daarvan?

Hmmmm, ja soms kan ik me wel inhouden en soms ook weer niet echt ****ed up!

maar had topic geopend over crystal clear, 1kcal 250ml ofzo wat dacht je daarvan?

Ja, lijkt mij niet slecht maar zitten er dan geen andere dingen in, chemische shit?

Ikzelf drink alleen maar water.

snuff eet je nu 500kcal onder onderhoudt dan?

Hm, oke, voor mijn persoontje is dat weer wat minder.
Zoetstoffen maakt ook dik.;)

http://www.gezonderafvallen.nl/page/596/zoetstoffen-dik-worden.html

Ik probeer zo schoon mogelijk te eten.

Ik neem zelfs geen kruiden.
Hey Snuff, ik ben het volkomen met jou eens over schoon eten, toch vraag ik mij af, je eet geen kruiden, is daar dan iets mis mee? Ik lees af en toe goeie zaken over kruiden, zoals bloeddoorstroming bevorderen of makkelijker slijmen ophoesten, dat soort zaken, ook zouden sommige kruiden je weerstand verhogen, of bedoelen we niet dezelfde kruiden?
Groeten.

gaat lekker test en tren moet onderhand wel inslaan have fun lolzz

Hey Snuff, ik ben het volkomen met jou eens over schoon eten, toch vraag ik mij af, je eet geen kruiden, is daar dan iets mis mee? Ik lees af en toe goeie zaken over kruiden, zoals bloeddoorstroming bevorderen of makkelijker slijmen ophoesten, dat soort zaken, ook zouden sommige kruiden je weerstand verhogen, of bedoelen we niet dezelfde kruiden?
Groeten.
Euhm ja waarom geen kruiden, das een goeie. Ik ben ten eerste bang dat ik daardoor extra zout binnen krijg, sommige kruiden zijn vaak een mix en wat zit er dan ook in, juist zout. Ten tweede probeer ik altijd op een zo goedkoop mogelijke manier mijn wekelijkse boodschappen te doen. Nu met de cut is het oke, maar toen ik aan het bulken was had ik een enorme rekening aan boodschappen elke week. Daarom zijn kruiden overbodig. Verder over kruiden, ik slik knoflook caps, zeer goed voor de bloeddoorstroming, en weerstand, ik heb mijn dagelijkse vitamines en mineralen, ik ben nooit ziek (knock on wood) en zelfs als ik weer met roids start voel ik me ijzersterk en vaak hoor ik dan dat op zo'n moment je weerstand ver te zoeken is en mensen de griep krijgen of verkouden worden, etc. Ik heb daar dus totaal geen last van. Wat ik wel van plan ben is om mijn dagelijkse havermout een smaakje te geven, namelijk kaneel, het blijkt dat kaneel je insuline-gevoeligheid kan verhogen,dat dan weer wel.:D
95 x 2 x 16 - 400 = 2640

ik zit op 1600 ofzo denk ik ;4

Jajah, und dan?

gaat lekker test en tren moet onderhand wel inslaan have fun lolzz
Ik lag vandaag onder de barbell van de bench press en voelde zo'n enorme boost, was gewoon heerlijk om te voelen hehehe.
Euh ja, laat maar inkicken die handel.;)

Laatst bewerkt:
Je hebt echt een goed log en je wijsheid wordt ook geapprecieerd man :cool: keep up the good work, echt een aanwinst voor dbb.com

Nog even terugkomen op kaneel.
Hier een opsomming van vele voordelen dat kaneel met zich meebrengt.
Ook wat video-materiaal wordt getoont en alles is doorgelinked.
Best wel interessant.:D

http://www.leefbewust.com/themas/kaneel.html

post is wat trainingen dan :O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven