XXL Nutrition

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het nog met de kracht?
Ben je nu al verhoogd van dosering Snuffy?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zit het nog met de kracht?
Ben je nu al verhoogd van dosering Snuffy?

Hey Sprut.:D

Kracht is er natuurlijk nog steeds. Ga vandaag mijn benen doen en zal zien of ik wat sterker geworden ben hehehe.

Verhogen?
Nee nog niet kerel.
Ik ben aan het cutten nu en op grote hoeveelheden gaan nu schiet niet echt op. Ik maak 14 weken rond, ga dan ff op een 250mg test voor 10 weken en ga dan jou achterna met 1 gram test, 600mg tren en misschien nog iets anders wat lekker is maar dat bekijk ik nog.;) En dat dan voor weer 14 weken.

kuur je dan meer als 30werken in totaal achtermekaar door?

ben ook wel benieuwd na wat training info!kwa oefening reps gewichten

kuur je dan meer als 30werken in totaal achtermekaar door?

ben ook wel benieuwd na wat training info!kwa oefening reps gewichten

Ja, dat worden dan wel 14+10+14=38 weken.:D
Maar wie zegt dat ik dan ophou?
Kga in mei met m'n vriendin en haar dochtertje op vakantie en de dag voordat ik vertrek wil ik mijn laatste inject zetten. Zit zelfs te denken om er eentje mee te nemen, dan hoef ik namelijk niet te stoppen.:D

Oke dan, zal wel wat info geven.
Ten eerste ben ik geen mannetje die van rustig houden doet, ik ben meer een knal-persoon. Aan de hand van wat advies van Porterhouse heb ik de intensiteit wat opgeschroefd en rust tussen de sets slechts 1 minuut, normaal waren dat er meer.
Echter hanteer ik nog steeds mijn oude methode en dat is in gewicht opbouwen, alleen begin ik nu al aardig zwaar, en maar kijken hoever ik kan komen in gewicht met een set of vier, vaak ga ik tot failure, misschien zelfs meer dan vaak. Ook doe ik soms nog weleens een vijfde zet met een wat lichter gewicht om mijn spiergroep uit te putten.

Oke, vandaag waren mijn benen aan de beurt. Ik moet wel even doorgeven dat in mijn tweede kuur er wat was voorgevallen tijdens squats dat ik tot op heden nog steeds heb, en dat is een blessure in mijn linker bovenbeen. Aangezien ik gewoon een enorme stijfkop ben en me niet laat kennen trainde ik gewoon door, alle oefeningen uit mijn schema, echter ging dat akkefietje niet weg. Ongeveer 2 maanden geleden heb ik besloten om squats even te laten voor wat het is, puur om mijn blessure wat meer rust te geven. En dat werkt zeer goed, uitstekend zelfs want vandaag was de eerste dag dat ik toch wel aardig zwaar kon zonder enige last te ondervinden, dus ja hopelijk komt het goed en kan ik de draad met squats weer oppakken.
Mijn top was toendertijd 190kg, ongeveer 8 reps met de laatste 3 half.

Mijn oefeningen en resultaten vandaag waren (altijd probeer ik naar failure te werken):

Lying Leg Press:
50x25
100x10
150x10
200x10
240x4
230x4
200x8

Leg Extension:
110x12
125x10
135x9
150x6
Normaal gesproken 2 seconden stil gestrekt maar ik vind dat persoonlijk makkelijker dan het tempo erin houden dus vandaag geen stilhouden dus.

Leg Curl Single Legs:
50x10
60x10
70x10
80x10
85x10
Laatste set niet naar failure gewerkt maar halve reps uitgevoerd, stuk of 4, daar mijn hielen niet meer volledig mijn kont konden 'kussen'.

Sitting Calf raises:
50x25
70x20
80x20
90x10
70x15
Tussen elke set stretch ik mijn kuiten.

Dat wastie van vandaag.
Ik voel me goed, word sterker, enkel train ik op gevoel en weet niet echt 100% zeker wanneer ik een PR heb.:D
Ik ga nu ff eten, dan m'n eten voor morgen maken.
Mocht ik tijd over hebben duik ik in mijn topic om zelf AS te maken, zeer interessant hehehe.
Laterzzzzz.

lekker trainig trouwens zware Leg Extension:o nice:D:D

Voor de geinteresseerden hier nog mijn trainingen van gisteren en vandaag.
Ik ben zeer strikt in mijn work-outs en zal er dus ook nooit eentje overslaan. Soms gebeurt het wel eens dat een bepaalde dag rot uitkomt en zal die training dus moeten verplaatsen. Afgelopen dinsdag was zo'n dag, bandenpech met m'n fiets en dan ook nog boodschappen doen en voor je het weet is het alweer te laat om te gaan. Want op de tijden dat ik normaal gesproken ga is het oke maar ga je tijdens het avondeten of erna, nou vergeet het dan maar want dan ruik je ineens 200 zweetgeurtjes door elkaar heen en moet je ze soms weleens van een machine aftrappen zo druk is het dan. Dus dan prefereer ik om mijn dag te verschuiven.
Aangezien ik een 4 dagen split heb (maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag) en de dinsdag af viel kon ik 2 dingen doen.
Of 3 dagen achter elkaar of een dag van mijn weekend opofferen, wat ik dus niet zie zitten.
Krijg ik op een woensdag ook nog te horen dat ze me wel kunnen gebruiken op een zaterdag, overwerk dus.
Ja en daar kan ik gewoon geen nee tegen zeggen, helemaal niet nu ik dus het project 'homebrew' ga starten, dus alle centen meer is mooi meegenomen en tis 150% op een zaterdag.
Nu kon ik dus niet zaterdag trainen en zou ik het op een zondag kunnen doen, maarja ik beschouw de zondag als 'lazy day' en dan wil ik uitsluitend met de laptop op m'n benen op de bank zitten en gewoon helemaal niks doen.
Dus zat er voor mij niets anders op dan 3 dagen achter elkaar te trainen. Nu dat de test en tren ingekickt zijn is de pressure om te presteren enorm aanwezig tijdens mijn work-outs en dus ga ik ook echt tot het gaatje. Vandaag was ik dus ook helemaal gesloopt.
Afijn genoeg geouwehoert, hier mijn trainingen:

Donderdag, schouders en triceps:

Shoulder Press (smith machine)
40x10
50x10
55x8
60x6
50x8
40x10

Dumbbell Lateral Raise
10x10
12,5x10
15x8
17,5x5
12,5x8

Sitting Dumbbell Rear Lateral Raise
10x12
12,5x10
15x10
17,5x8
12,5x10
Naarmate het gewicht wordt opgevoerd blijven de dumbbells minder lang in de lucht.

Bench Press Close Grip
50x10
60x10
70x8
80x4
60x8

Skullcrushers
40x8
40x7
40x7
40x6 (fail)

Cable Pushdown
64x10
64x10
68x10
73x7
64x9

Vandaag onder- en bovenrug

Deadlift
65x15
115x10
135x4
155x4
115x8
Ben pas sinds een half jaar aan het deadliften, was altijd bang vanwege een zwakke onderrug.

T-bar row
50x10
60x10
70x10
80x8
60x10

Dumbbell Rotation Shrugs
40x10
40x10
40x10
40x10
Elke dumbbell is 40kg, maar denk dat jullie dat wel vatten. Ik ga hier met de laatste reps dus echt in het negatieve, maw is het dan zo zwaar dat ik met alle moeite de reps nog fatsoenlijk kan uitvoeren, denk ik hehehe.

Lat Pulldown
102x10
109x9
116x7
123x4
109x7

Reverse Lat Pulldown Close Grip
50x10
70x9
70x7
60x8
Ik was toen echt al helemaal gesloopt, mijn lats wilden niet meer.

Vertical Row
86x10
93x10
100x8
107x8

Dat wastie, strompelend naar de kleedkamer gelopen, douchie gepakt en naar huis om te eten, wat smaakt dat toch verrekte lekker, al is het maar witte rijst met kip, champignions en broccoli.;):D
Laterzzzz.

Een goedemorgen allen.
Tis weer zaterdagochtend en dus tijd voor een nieuwe meting.
Heb nu 7 weken kuur er op zitten en het gaat eigenlijk hardstikke goed.
Wat betreft de kuur kan ik meedelen dat ik enkel nog maar 2 pukkeltjes heb ontdekt op linker schouder.
De ow zo bekende andere bijwerkingen zijn tot op dit moment achterwege gebleven.
Zo is mijn conditie nog steeds top, heb geen last van overmatig zweten, geen kortademigheid, geen vochtretentie of stijf aanvoelen, nee het gaat helemaal zoals het moet gaan en dat is gewoon lekker.
Ik ondervind wel een enorme drang om goed te presteren op de sportschool, dus die gezonde agressie is zeker merkbaar.
Heb ook een aantal dingen van de week ervaren wat voor mij de eerste keer was.
Op een woensdag tijdens het zetten van test/tren merkte ik na de naald uit mijn bil te hebben gehaald dat er een druppeltje olie onder het prikgaatje hing. Het is onmogelijk dat ik niet diep genoeg heb geinjecteeerd, gebruik 38mm lengte en duw de naald altijd diep in m'n kont, zo diep dat het dopje van de naald op mijn bil te zien is na injectie. Dus dat was ff vreemd maar goed.

Ook tijdens het zetten van m'n dagelijkse HCG zat ik met een slin-spuitje in een zenuw, best wel apart gevoel, tis niet echt een pijn, meer ongemakkelijk en m'n been ging een beetje vreemd doen, net alsof het een stroom-schok kreeg hehehe, maar alles is verders goed gegaan.

Allright, hier mijn stats:

Stats zaterdag 7 augustus 2010:

Gewicht: 106,4kg
Taille: 95cm
Nek: 44cm
BF: 15,9%

Stats zaterdag 14 augustus 2010:

Gewicht: 104,5kg
Taille: 94cm
Nek: 44cm
BF: 15,1%

LEKKER HOOOOOORRRRRRR!!!!!!
Oke, jammer genoeg 1,9kg kwijt.
Mijn taille is 1 centimeter smaller en nek is onveranderd en dat is kwa vochtretentie gewoon een goed teken.
Dit maakt het totale plaatje dat ik weer een verlaging in BF heb bewerkstelligt en wel 0,8%, maw gaat het nog steeds volgens plan.
5,1% to go in 7 weken, een leuke uitdaging.
Ik ben alweer very happy vandaag:)
Laterzzzzz.

nice goed bericht weer deze week!weer bijna een %kwijt gaat goed komen!je doel is nog makkelijk haalbaar!al iets wijzer over het vervolg van de kuur?

Uitgebreid verhaal, nice.
Maar waarom doe je shrugs niet als laatste?

Ik doe em altijd als laatste omdat het geen super inspanning oefening is.
Zware shit gaat voor.
Doe trouwens traps na schouders want dan zijn ze frisser dan na rug

Ik doe em altijd als laatste omdat het geen super inspanning oefening is.
Zware shit gaat voor.
Doe trouwens traps na schouders want dan zijn ze frisser dan na rug

Geen super inspanning?
Ja, je moet ook geen 10kg dumbbells gebruiken hey.
Ik pak met dumbbell shrugs altijd zwaarder dan ik kan omdat dat de enige manier voor mij is om ze zodanig te irriteren dat dat groei bewerkstelligt. Met shrugs doe ik de laatste reps ook altijd in het negatieve, maw is de uitvoering van de laatste reps niet 100% strikt meer.
Maar ik vind het persoonlijk zeker geen lichte oefening.
Maarja, ieder voor zich hehehe.

Je snapt wel wat ik bedoel ouwe.
Stuk mindere aanslag op je cardiovasculaire systeem dan deadlift/roeien/pulldownz

Pffff, het duurde even maar heb mijn voedingsschema's weer bijgewerkt.
De laatste weken hoefde ik dat niet te doen omdat mijn gewicht stabiel bleef, echter ben ik nu 1,9kg kwijt en dat betekent dat ik moet zakken in intake.
Ik zal de calorieen van de koolhydraten pakken en wel mijn havermout in de morgen wat verminderen.

Gewicht: 104,5kg x 2 x 16 - 400 = 2944 kcal.
Ik had een intake van 3014 kcal, dat betekent een drop van 70 calorieen.

Ik heb het berekend en ben uitgekomen op 2942 kcal, jaja netjes hey.:D

Moet ff zeggen dat het hier nu een beetje vreemd aanvoelt, tis net of er een lege plek ontstaan is en wat DBB dusdanig gaat veranderen, ik ben eerlijk gezegd een klein beetje aangeslagen.:(

Hm oke, hier mijn gecorrigeerde voedingsschema's:

Bijlagen

mooi lijstje sups:Dpillendoosje er smorgens bij?

mooi lijstje sups:Dpillendoosje er smorgens bij?

Ja man, ik heb inderdaad een pillendoosje, hier is hij:

Genoeg om uit te kiezen hehehe.:D

DSC00109.jpg

t*ring hahaha:D nice echt hardcore:D

hahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven