MuscleMeat

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Snuff,

Zondag ga je met winny beginnen?
Orals of tabs?

Hoe ziet je kuurplan er verder uit voor de komende 2 a 3 maanden?

• Topic Starter Topic Starter
Hey Snuff,

Zondag ga je met winny beginnen?
Orals of tabs?

Hoe ziet je kuurplan er verder uit voor de komende 2 a 3 maanden?

Inderdaad, zondag met winstrol starten, 50mg/d 6 weekjes lang, om mijn cut nog ff een duwtje in de rug te geven want ik zal de 10% halen zowaar ik Snuff heet. Ben op de hoogte van 'het cortisol-verhaal' maar aangezien ik niet met test-injecties stop maakt het niet uit.
Orals of tabs?
Hm weet je wat, ik neem ze beide.;)

Zit nu in mijn 8e week test/tren, alles gaat hardstikke goed, tot nu toe.
Ik heb besloten om de tren met twee weken door te trekken en op een totaal van 14 weken te zetten samen met de test.
Dan zal ik 10 weken 250mg test per week zetten waarna ik hopelijk (als ik 10% of lager ben) licht kan gaan bulken met 1 gram test en 600mg tren per week, dit dan ook weer 14 weken lang. Daarna zie ik het nog wel.:D

ben benieuwd of de winstroll je veel gaat opleveren!

Wat een bizarre kuren voor iemand van jouw stats... Zou 'gewoon' 500mg test per week niet precies hetzelfde doen?

Wat een bizarre kuren voor iemand van jouw stats... Zou 'gewoon' 500mg test per week niet precies hetzelfde doen?

Zou 1000mg/w geen meerwaarde kunnen hebben?
Ik weet het niet, maar zou er wel graag achter willen komen.
Dat doe ik niet door naar iemand anders zijn advies te luisteren.
Dat doe ik door het zelf uit te proberen en kijken wat het gaat brengen.
Heb 250mg en 500mg test in kuren gehad en nu wil ik ervaren wat een gram doet, is dat zo verkeerd?
En wat precies is er zo bizar aan mijn kuren dan?

Hey Snuffman,

How's life, gaat het cutten naar je zin?

Regards,
Porter

Hey Snuffman,

How's life, gaat het cutten naar je zin?

Regards,
Porter

Nou, van Tjok geen reet meer gehoord, heb hem zelfs nog even gePM't met de vraag wat er nu zo bizar is aan mijn kuren en krijg geen antwoord terug, vreemd maarja.

Hey Porterke, ja het gaat goed, loop nu wel al twee weken aan niets anders dan lekker voedsel te denken want heb meer hongergevoel momenten nu. Echter blijft het bij denken want deze jongen is te gedisciplineerd om te cheaten, ik ga ervoor en zal mijn einddoel halen.
Ik ben benieuwd wat de volgende zaterdagochtend voor mij in het verschied heeft.
Mocht ik na 14 weken niet op de 10% staan zal ik gewoon doorgaan in de 'bridge' weken daaropvolgend.
Ik hoop wel dat ik snel op de 13,5% sta want dan start ik met een refeed. Elke zaterdag zal ik mijn calorie-intake omhoog gooien om zo voor een snellere stofwisseling te zorgen die dan een tijdje blijft doorgaan zonder dat dat ook daadwerkelijk nodig is, zodat er meer vet wordt verbrand.
Zondag wordt er ook met winstrol gestart, 50mg/d, hopend hiermede het zakken in BF een handje te helpen.

Ik hoor nu zoveel verhalen over trenbolon-gebruik en het niet goed kunnen slapen en/of zweetbuien midden in de nacht.
Ik ben dan wel heel erg immuun voor bijwerkingen.
Zweten doe ik alleen maar als het erg warm weer is, als ik fiets en als ik train, voor de rest niet.
Slapen doe ik als een roos,hmmmm heerlijk, elke nacht.:D

Heb je niets anders mss een 'onzeker' gevoel ofzo soms?

Heb je niets anders mss een 'onzeker' gevoel ofzo soms?

Het enigste wat ik de laatste week ervaar is een beetje down en, ja klinkt een beetje stom, voortdurend aan mijn verleden lopen denken en wat ik al niet verkeerd heb gedaan in mijn leventje, wat als ik m'n ouders verlies, hoe gaat het met m'n kids, het goede oude leven komt niet meer terug, etc.
Maar onzeker ook, maarja dat ben ik altijd wel hehehe, daar hoef ik geen roids voor te nemen.;)

Het enigste wat ik de laatste week ervaar is een beetje down en, ja klinkt een beetje stom, voortdurend aan mijn verleden lopen denken en wat ik al niet verkeerd heb gedaan in mijn leventje, wat als ik m'n ouders verlies, hoe gaat het met m'n kids, het goede oude leven komt niet meer terug, etc.
Maar onzeker ook, maarja dat ben ik altijd wel hehehe, daar hoef ik geen roids voor te nemen.;)

is normaal voor iemand rond de 40 :aai: , heeft niets met aas te maken :p

Als je real shizzle hebt is 1gram wel veel Snuffy, die tijd komt nog wel. zorg maar eerst dat je cut goedkomt. En zoals ik al eerder heb gezegd is cutten tot 12% ook zonder shizzle te doen.

Als je real shizzle hebt is 1gram wel veel Snuffy, die tijd komt nog wel. zorg maar eerst dat je cut goedkomt. En zoals ik al eerder heb gezegd is cutten tot 12% ook zonder shizzle te doen.
Misschien wel maar ik ben als de dood om te verliezen wat ik heb opgebouwd. Btw, welke ****er haalt de rating van mijn topic naar beneden? Cheeky c**ts.

Je houd nu netjes je VVM gelijk zie ik wel, iedereen gaat maar uit dat je veel gewicht en vvm verliest. dat ligt veel aan je voeding en training. maar goed dat is leren en dat heeft tijd nodig. Ieder lichaam reageert anders.

Wat maakt het uit of er 5 of 3 sterren staan, mensen die hier niet posten kunnen ook stemmen.

Op naar de volgende 5% :D

Porter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven