Ik snap dit niet. Wat bedoel je hiermee?Moet ff zeggen dat het hier nu een beetje vreemd aanvoelt, tis net of er een lege plek ontstaan is en wat DBB dusdanig gaat veranderen, ik ben eerlijk gezegd een klein beetje aangeslagen.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap dit niet. Wat bedoel je hiermee?Moet ff zeggen dat het hier nu een beetje vreemd aanvoelt, tis net of er een lege plek ontstaan is en wat DBB dusdanig gaat veranderen, ik ben eerlijk gezegd een klein beetje aangeslagen.![]()

Hey Snuff,
Zondag ga je met winny beginnen?
Orals of tabs?
Hoe ziet je kuurplan er verder uit voor de komende 2 a 3 maanden?

ben benieuwd of de winstroll je veel gaat opleveren!

Wat een bizarre kuren voor iemand van jouw stats... Zou 'gewoon' 500mg test per week niet precies hetzelfde doen?
Hey Snuffman,
How's life, gaat het cutten naar je zin?
Regards,
Porter

Heb je niets anders mss een 'onzeker' gevoel ofzo soms?

Het enigste wat ik de laatste week ervaar is een beetje down en, ja klinkt een beetje stom, voortdurend aan mijn verleden lopen denken en wat ik al niet verkeerd heb gedaan in mijn leventje, wat als ik m'n ouders verlies, hoe gaat het met m'n kids, het goede oude leven komt niet meer terug, etc.
Maar onzeker ook, maarja dat ben ik altijd wel hehehe, daar hoef ik geen roids voor te nemen.![]()
, heeft niets met aas te maken 
is normaal voor iemand rond de 40, heeft niets met aas te maken
![]()

Ow gelukkig hehehe.
Normaal gesproken heb ik het niet, maar natuurlijk luister ik naar een leeftijdsgenoot.![]()
Misschien wel maar ik ben als de dood om te verliezen wat ik heb opgebouwd. Btw, welke ****er haalt de rating van mijn topic naar beneden? Cheeky c**ts.Als je real shizzle hebt is 1gram wel veel Snuffy, die tijd komt nog wel. zorg maar eerst dat je cut goedkomt. En zoals ik al eerder heb gezegd is cutten tot 12% ook zonder shizzle te doen.