Fitness Seller

Sociale klasse versus AAS gebruikers

Een reden kan misschien zijn dat degene die AAS gebruiken, meer tijd heeft om te trainen dan iemand die een verantwoordelijke baan heeft?

Ik veronderstel dat jij toch de lagere regionen hoort ?

Hetzelfde geldt voor druggebruik, ook daar ligt het gebruik hoger bij de lagere klassen. Het heeft weinig met tijd te maken. Immers zou het tegenovergestelde waar zijn. Vermits ze minder tijd hebben om een bepaalde doelstelling te realiseren, zullen ze sneller naar de AAS grijpen. Er zijn meerdere factoren waarom er minder gebruikt wordt, o.a. verantwoordelijkheid, verstand, cultuur, illegaliteit...

Natuurlijk zijn er ook hoogopgeleiden die gebruiken. Er zal een kleiner percentage gebruikers zijn omdat hun prioriteit niet in het bodybuilden ligt, doch in hun job of familie.

Ik heb hogeschool gedaan, op de 8ste verdieping!

tja, je weet dat bodybuilding al van in het begin aan de lagere sociale klasse gelinkt is, en zulke programma's doen eht gewoon om bb belachelijk te maken
Je ziet het ze hebben het weer enkel over AAS-gebruik bij bodybuilders, over andere sporten praten ze niet
ik weet sporttakken waarin er zeer veel hogeschoolstudenten en universitairen zitten , ( ga ze niet vernoemen, kom met eigen naam ier op het forum), en je mag er zeker van zijn dat er in die sporten ook ferm doping gebruikt wordt, en ier in belgie raken ze aan die sporten niet, nu ja dat is de elite he, in amerika loopt er af en toe wel eens een tegen de lamp
er zitten hier toch ook enkele erg hoog opgeleide beestn op dit forum ( bv Rob S, Seeker)

gelukkig doe ik gewoon HBO en trek ik me lekker niks aan van hoe mensen denken over de gemiddelde BBer :P

het is gewoon omdat het van bb teveel bekend is dat er gebruikt wordt, dat we de schietschijf zijn, van andere sporten is het minder bekend he
en btw met andere sporten die ik in eerste post bedoelde, heb ik het niet over wielrennen!

Weer zo'n topic van jou P.

ah ja, zie nu ook wie de ts is,
k ga nu eerlijk zeggen, zelf gebruik ik ook niet om persoonlijke redenen, maar een ander doet van mij gewoon wat hij wil, ieder is baas over zijn eigen lichaam , tegen mij mogen jongens in de gym er gewoon eerlijk over zijn, als dat hun keuze is, dan moet ik me daar niet mee moeien, zal ze er nooit scheef voor bekijken

Het zou leuk zijn als ze in Hollywood is zouden controleren
Ik zie wel eens van die aucteurs waar je ook duidelijk aan ziet dat ze gebruiken

bedoel natuurlijk niet de bekende gevallen
maar van die gespierde beachboy's

zal een leuke draai aan de discusie geben

iid Haak, en wat me dan vooral opvalt, is eens het de premiere is van die film, hebben ze terug hun figuur van vroeger, en we moeten daarvoor nu al niet meer naar hollywood gaan, is in belgie ook al gebeurd

Altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven. Iemand die lager geschoold is of geen opleiding heeft genoten, heeft over het algemeen meer tijd. Een dokter bv staat smorgens heel vroeg op en werkt savonds laat door. Geen tijd om zich bezig te houden met BB. Terwijl een arbeider met shiften kan werken. Dan kan hij smorgens trainen of savonds trainen.

Trouwens het is niet alleen bb dat gerelateerd is met lagere opleidingen. Zie maar naar de MEESTE holywood sterren. De MEESTE hebben geen opleiding gehad en als ze iets hebben gehad van opleding dan is het theater school of iets in die aard. Niet dat dit slecht is ofzo, maar zij zullen niet echt meer weten dan iemand die geen opleiding heeft gehad.

BB wordt ook altijd in een slecht daglicht gezet, spieren zijn agressie, agressie = laag en laag = geen opleiding. Althans zo bekijken de meeste mensen het.

Zijn genoeg argument dat ze kunnen gebruiken om bb te relateren aan lage opleiding, maar zie al de topsporters bv, de MEESTE hebben ook geen opleiding.

Er zijn er in principe maar weinig die met een goeie opleiding veel geld verdienen, de slimme mensen stoppen met school en werken zich gewoon dood en verdienen zo veel meer geld dan dat ze ooit zullen verdienen met een opleiding. --> acteurs, iets uitvinden, topsporters, enz. maar daar gaat het in dit topic nu niet over.

mijn persoonlijke ervaring is ook dat hoe dommer de persoon is, hoe sneller hij aan de AAS gaat zodra hij begonnen is met bb.

Wat natuurlijk niet zegt dat iedereen die aan de AAS zit dom is.

Ziet de rest dit dan niet in? Hoe vaak kom je niet zo'n marginaal tegen met zo'n agressieve kop die geen hol van trainen afweet en pillen pakt om breed te worden? De reden is ook logisch: van iedereen die een gespierd lichaam wil, gaan alleen de domsten direct zonder nadenken aan steroïden beginnen.
Het moet wel gezegd worden, dat bijna iedereen die jaren met de sport bezig is voordat hij aan AAS begint, hier meestal erg volwassen mee om gaat.

Ik denk dat het zeker waar is. Je mag niet vergeten dat het aantal 'serieuze' bodybuilders die AAS gebruiken een pak lager ligt dan idioten die zomaar iets gaan pakken na 2 jaar training. Die zullen dan zeker en vast uit een lagere sociale klassen komen.

Heb zelf VWO genoten, daarna WO en nu HBO. Laatste jaar nu. Werk 4 dagen in een HBO functie, geef toe dat het eten soms lastig is, maar doe er wel alles aan om dat te doen slagen. En ja, altijd gebonden om in de avond uren te trainen.

Prioriteiten stellen, dan is de combo goed te doen denk ik :)

Ik denk dat de vooroordelen niet kloppen. Denk dat genoeg sporters in Ned. AAS gebruiken, ongeacht hun opleidingsniveau. Het heeft veel te maken met de omgeving. Train je bij een sportschool waar veel gebruikers rondlopen kom je eerder in de verleiding ongeacht je opleidingsniveau.

Ik denk dat de vooroordelen niet kloppen. Denk dat genoeg sporters in Ned. AAS gebruiken, ongeacht hun opleidingsniveau. Het heeft veel te maken met de omgeving. Train je bij een sportschool waar veel gebruikers rondlopen kom je eerder in de verleiding ongeacht je opleidingsniveau.

Hangt er maar vanaf wat jij onder sporters verstaat natuurlijk.

Ik noem iemand die 1 jaar traint, 3X per week borst en biceps doet en verder bijna niets, en dan aan de roids gaat, geen sporter.

En heel vaak is dat inderdaad iemand uit een lagere sociale klasse, of anders gewoon iemand met een erg laag IQ (lees: r*tard).

Altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven. Iemand die lager geschoold is of geen opleiding heeft genoten, heeft over het algemeen meer tijd. Een dokter bv staat smorgens heel vroeg op en werkt savonds laat door. Geen tijd om zich bezig te houden met BB. Terwijl een arbeider met shiften kan werken. Dan kan hij smorgens trainen of savonds trainen.

Yeah right, dream on,

meeste arbeiders draaien tegenwoordig in fabrieken gewoon shiften of gewoon dagdiensten van 9,5-10uur.

dokter/tandarts/chirurg begint om half 10 en is om half 4 meestal toch echt al wel weer naar huisje toe. dat is een werkdag van 6u, excl pauzes....

ik als fabrieksarbeider (wordt gezien als lager opgeleide in dit topic terwijl ik, en meerdere als mij vast en zeker,gewoon hbo opleidingen heb) begin om 7u smorgens tot 4u, half 5 smiddags soms. Dat zijn dagen van 9 - 9,5u excl pauzes

zou nog maar eens gaan nadenken.

Yeah right, dream on,

meeste arbeiders draaien tegenwoordig in fabrieken gewoon shiften of gewoon dagdiensten van 9,5-10uur.

dokter/tandarts/chirurg begint om half 10 en is om half 4 meestal toch echt al wel weer naar huisje toe. dat is een werkdag van 6u, excl pauzes....

ik als fabrieksarbeider (wordt gezien als lager opgeleide in dit topic terwijl ik, en meerdere als mij vast en zeker,gewoon hbo opleidingen heb) begin om 7u smorgens tot 4u, half 5 smiddags soms. Dat zijn dagen van 9 - 9,5u excl pauzes

zou nog maar eens gaan nadenken.

:roflol:

Wat een gezeik.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 21:30 ----------

Chirurgen kloppen soms hele lange dagen. Dokters in tandartsen zijn volgens mij vrij om te bepalen hoe lang ze werken.

Laatst bewerkt:
intellectuele "arbeid" is bijlange na ook niet zo belastend als fysieke, Dus daarin heeft hij wel een punt

In b4 de chirurgen in discussie gaan met de bouwvakkers.... :(

Terug
Naar boven