Dat is er een uit de oude doos
Maar wel een topper!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, dit is toch echt mijn eigen ervaring hier in de buurt,
chirurgen kan ik me misschien inderdaad vies over vergissen, maar huisarts of tandarts hier kom je echt niet binnen voor half9 9uur en zeker niet meer na half 4. zegt mij genoeg.
voor de avondbezoeken hebben ze gewoon een rooster wie welke dag/week dienst heeft. Echt niet elke dokter gaat savonds nog huisbezoeken afleggen, daar hebben ze hier per regio gewoon 1of 2 doktoren die evt stand-by staan.
Elke tandarts die ik om 9u een afspraak heb gehad, komt dan om 8.45 een keer de zaak binnenlopen, eerst ff bak koffie en overlegje en dan om kwart over 9 (!) ben ik een keer aan de beurt...
Wellicht spelen mijn persoonlijke ervaringen hierin dus eigenlijk een iets te grote rol in mijn oordeel![]()
Je zit er toch volledig naast bro. Mijn huisdokter gaat 1 a 2x per jaar een week op vakantie, voor de rest werkt hij van 8u s'ochtends tot 11u s'avonds en kan hij nog snacht's opgebeld worden ook. Klein beetje meer respect voor dokters mag ook wel. Ze hebben er ook minimum 5 jaar voor moeten studeren. Ik heb ook een tijdje in een fabriek gewerkt, omdat ik te weinig deed voor mijn studies. Moest daar 8u per dag doen en het ergste vond ik het hersendodende aspect, het feit dat ik om de 5minuten weer 5minuten pauze had en ik me dus gewoon kapotverveelde. Maar ik weet ook wel dat het niet in alle fabrieken zo is.

Minimaal 5 jaar? In Nederland is de opleiding tot basisarts al 6 jaar hehe, daarna nog 'n extra 3 jaar voor huisarts.Je zit er toch volledig naast bro. Mijn huisdokter gaat 1 a 2x per jaar een week op vakantie, voor de rest werkt hij van 8u s'ochtends tot 11u s'avonds en kan hij nog snacht's opgebeld worden ook. Klein beetje meer respect voor dokters mag ook wel. Ze hebben er ook minimum 5 jaar voor moeten studeren. Ik heb ook een tijdje in een fabriek gewerkt, omdat ik te weinig deed voor mijn studies. Moest daar 8u per dag doen en het ergste vond ik het hersendodende aspect, het feit dat ik om de 5minuten weer 5minuten pauze had en ik me dus gewoon kapotverveelde. Maar ik weet ook wel dat het niet in alle fabrieken zo is.
.Mensen die stellen dat fysieke arbeid zwaarder is dan mentale hebben duidelijk nog nooit echt moeten nadenken. DuhMensen die stellen dat mentale arbeid zwaarder is dan fysieke hebben duidelijk nog nooit echt moeten werken.

Mensen die stellen dat fysieke arbeid zwaarder is dan mentale hebben duidelijk nog nooit echt moeten nadenken. Duh![]()
ze kijken naar een correlatie, niet naar causatief verband.
Als je dat kwetsend en discriminerend vindt maar de data statistisch correct is verzameld, oestrogeenblokker nemen en man the **** up.
Een link naar het onderzoek zou handig zijn. Want ik vertrouw de media niet als het om wetenschappelijke onderzoeken aankomt. Een enquete van 20 man durven ze ook een wetenschappelijk onderzoek noemen.

Als de uitkomst het tegenovergestelde zou zijn geweest was het zeker niet discriminerend Prometheus?
Minder, want ze concluderen nu dat "lager" opgeleiden en lagere sociale klasse sneller en vaker gebruiken dan de zgn "hoger"opgeleiden.
Ik denk dat er genoeg gebruikers zijn (net als met cocaine) in hogere kringen maar dat het bij hen minder snel opvalt?!
Misschien komt het omdat BB vaker gedaan wordt (+AAS) door "arbeiders" en sporten zoals cricket, golf en tennis door de "denkers"?! ik heb geen idee eigenlijk maar ik vind het toch wel denigrerend overkomen.
Waar val ik dan bij met een MBO diploma?