Stukje van zen facebook:
Dit fragment uit "Breaking bad" legt sommige zaken heel mooi uit. En laat zien dat je soms de ondenkbare, onvermijdbare keuze moet maken die anderen incl. jezelf liever niet hadden willen maken en gewoon te kiezen...Gelukkig is mijn omgeving liefdevol en tactvol geweest dit te begrijpen. What do we do when life shits on our head? That's right, open our ****ing mouth and scream "got anymore". Vecht...en is over, maar genieten kan nog gedaan worden desondanks alles. De kracht schuilt in de flexibiliteit, aanvaarding, volhouding en krankzinnigheid van je eigen karakter. Begrijp me niet verkeerd, ik heb een schijtleven gehad deze laatste 3 jaren ivm alles (Liefdesvlak, professioneel en gezondheid). Daar waar de meesten zichzelf vermoorden blijf ik het menselijk bestaan tarten en het lijden dragen...Maar zelfs in de clusters van de lange nachten, het gepieker en het lange probleemverleden kan ik nog steeds zeggen "I ENJOY LITTLE THINGS"...en daar moet mensen eens meer naar gaan kijken..the little things and get that stick out of your asses. Life's too ****ing short. Geef kansen, wees niet zo verwaand of uit de hoogte gegrepen, wees aardig, vel niet te snel oordeel, stel echte waarden, normen en prioriteiten, wees gewoon alomvattend flexibel in alles. En je zal zien....Leven word zo fantastisch mooi...Soms vind je gewoon het geluk in één klein puntje dat later ombouwd naar iets zoveel beter dan "perfect"...Once you see that, you may actually start feeling alive people..eerlijk waar.