AndroidHealthClinic

Sticky Spade vi rip 22 01 2012

Een taaie kerel kris , dat ben jij .

Zat vandaag nog te denken aan zijn posts, alles kan zo betrekkelijk zijn ik heb veel geleerd van zijn houding.. Time is rolling on but the memory remains, rip..

Kris , een voorbeeld voor velen .

Ik heb vandaag hasta la vista gezien. Moest aan Kris denken :(
Je bent weg, maar niet vergeten!! RIP

We vergeten je niet jongen!

RIP man!

Kris , never gave up

Ik heb vandaag hasta la vista gezien. Moest aan Kris denken :(
Je bent weg, maar niet vergeten!! RIP

Heb die film in november ergens gezien, en moest toen ook aan hem denken :)

Weet iemand trouwens hoe de begrafenis verlopen is? Ik had een van zijn vrienden gecontacteerd op facebook, om te weten waar en wanneer het doorging, maar heb geen reactie gekregen...

Heb die film in november ergens gezien, en moest toen ook aan hem denken :)

Weet iemand trouwens hoe de begrafenis verlopen is? Ik had een van zijn vrienden gecontacteerd op facebook, om te weten waar en wanneer het doorging, maar heb geen reactie gekregen...

Ik had vlak na zijn overlijden contact gezocht met zijn neef op Facebook, en die vertelde dat hij de zaterdag na zijn dood gecremeerd werd in besloten kring. Daarvóór was er een herdenkingsdienst, niet besloten. Ik weet verder niet hoe dat was... Had willen gaan maar het kwam helaas niet goed uit met het openbaar vervoer.

Laatst bewerkt:
Kris , een taaie kerel .

Kris , moge je altijd herdacht worden als een man met een groot doorzettingsvermogen .

Rust in vrede Kris

R.i.P +

Ode aan Kris

Kris , moge je een inspiratie zijn voor degene die moed nodig hebben in moeilijke tijden .

Terug
Naar boven