XXL Nutrition

Sticky Spade vi rip 22 01 2012

Lees soms een paar pagina's van deze topic terug als ik ff denk het moeilijk te hebben maar dan besef ik direct weer wat voor bullshit dit is tegenover wat mensen als Kris hebben ondergaan.

RIP bro.

Nog niet vergeten inderdaad, RIP Spade.

Shit, heb een paar uur zijn Spa zijn log gelezen veel over gamen en zijn ziekte en allerdaagse dingen. Ik ken deze beste man niet maar RIP en veel sterkte aan de fam/vrienden met dit grote verlies.

Spa komt echt over als een vechter en probeert toch zo veel mogelijk te genieten zo ver het kon. Het raakt mij alleemaal diep.

Alweer bijna een jaar geleden... R.I.P

RIP, zeker nog niet vergeten:(

Fijne kerst/feestdagen toegewenst daarboven kris!

R.I.P

Ook in het nieuwe jaar nog niet vergeten, bijna een jaar.... het gaat je goed daarboven

Ook in het nieuwe jaar nog niet vergeten, bijna een jaar.... het gaat je goed daarboven
Ik wou net (ongeveer) dezelfde reply plaatsen ,
Maatje ik hoop dat je lekker de hemel in vuur en vlam heb gezet.. met je vuurwerk,

vergeten zal ik je nooit :cool: !

Kris !

Nu ik dit zo lees...moet ik blij zijn dat ik wel 2013 heb gehaald.
En dus wat moet maken van me leven.

Rust zacht.

Het ga je goed Kris!

Rip

Rip spade, Nog altijd niet vergeten

Spade doet ons herrinneren dat er mensen zijn die minder geluk hebben dan wij .

Morgen alweer een jaar geleden, maar nog zeker niet vergeten hoe je omging met je ziekte en dit onder woorden bracht. Remember Kris.

Jep, deze week nog eens op zijn facebook terechtgekomen, is inderdaad alweer een jaar geleden...

Kris, je blijft altijd bij ons in gedachten!

Een jaar gaat snel maar je bent niet vergeten. RIP Kris!

Vandaag een jaar geleden nam je afscheid van ons, van je leven.... maar je hebt iets nagelaten, de hoop en de moed om iedere dag door te gaan ondanks de tegenslagen die het leven ons geeft. RIP Kris

Terug
Naar boven