MuscleMeat

Sticky Spade vi rip 22 01 2012

Bezoekers in dit topic

Spade, forever a part of DBB.
 
Spade, Kris, nog niet vergeten!
 
Onlangs nog een kennis overleden aan kanker, het is zo'n klote ziekte omdat het plots zo snel gaat eens het uitgezaaid is. Deed me meteen denken aan Spade vi.
 
Ik kijk wel vaker op de FB pagina van Kris en denk nee niet elke dag aan hem maar wekelijks toch wel. En ik was echt ontroerd door dit filmpje. Ik heb toestemming van de familie gevraagd want vond het erg prive. Zij gaan akkoord dus de link. http://www.facebook.com/photo.php?v=10202050743609734
 
Laatst bewerkt:
Mijn pa was rond de zelfde tijd terminaal en me beste amigo ging een paar jaar daarvoor aan deze ellendige ziekte.
Volgde Kris zijn log altijd en op een dag besloot ik te posten en had in die post ook verteld over de situatie rond mijn pa en mijn beste amigo die een paar jaar daarvoor ging en Kris stuurde me een karma bericht met: Sterkte met je verliezen!
Hij zat zelf tegen het einde op dat moment, Wat een bikkel is wat ik toen dacht en nog steeds denk over Kris.
Heb je niet in het echt gekend maar toch zit je voor altijd in me hart gozer!
 
FF weer posten.
ff wat moeilijke dagen..

Die jongen heb wat losgemaakt.. ook zeker in mijn hart !
 
Spade , keeps the honest hard working people going on!
 
Spade, een inspiratie voor velen.
 
Spade, nog altijd een feit op DBB.
 
Spade, nog steeds aanwezig op DBB!
 
Keep your head up
 
Spade !!!!

Kris !!!

Forever a part of this forum !!!
 
Mooi om te zien dat hij nog niet vergeten is, maakt me weer even trots op het forum. Zou mooi zijn als de nabestaanden dit ook lezen.
 
Weet iemand of er nog wat van dat boek is gekomen? Krijg geen updates meer van de fb pagina, familie zette er nog wel eens iets op
 
De tijd vliegt voorbij, lijkt precies gisteren dat hij hier nog postte. Rest in peace !
 
Als je z'n log leest, weet je niet wat je meemaakt. Precies hetzelfde bij 'kankerzooi' op omroep brabant. rip
 
Zat toevallig aan de zware ziekte te denken waar kris de strijd aan heeft verloren.

R.I.P Spade
 
Kris

Spade, beste Kris, makker.. hoe is het daar nu boven in bodybuild-heaven? Drink je er eentje op ons zolang wij nog ploeteren op het aardse vlak? Dan bouwen we een feestje met z'n allen op de reunie :)

Je blijft een inspiratie! Pluk de dag!

260200_549260008453280_745068472_n.jpg
 
Zap net langs 'over mijn lijk', doet je weer beseffen wat een kutziekte het is, en hoe sterk je moet zijn om er zo mee om te gaan als Kris dat deed.

In memoriam
 
Back
Naar boven