- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allright, allright, wat een week weer.
Mijn kaakgezeik is wederom verslechterd en ik vrees dat nu de laatste weken zijn ingegaan daar het echt wel op aanzienlijke tijd groeit. Ik kan niet meer toebijten en voel dat ik werkelijk op het gezwel bijt. Ook heb ik al een paar stukjes van die kl***zak kunnen afchippen (ja het gezwel brokkelt soms) en yep, i burned the mother****er straight up
Het is misschien verkeerd maar ik word er harstikke blij van als ik die kl***zak ook maar een beetje kan vernietigen
Maar het maakt niet uit, het blijft groeien no matter what. Eten word moeilijker en de constante druk die tegen m'n kaak, tanden en tong word uitgeoefend is nu altijd merkbaar.
Hoe ik erover denk? hmm, don't really know. Er is zoveel te doen, te zien, te spelen, te ontdekken en noem maar op, maar de overig tijd is echter veels te kort geworden, dus classic case of "what the **** am i doing, what do i do". Zelf reken ik nu in een 7 dagen raam...elke 7 dagen zal ik zeggen "this is my final week"....en afgaande hoe snel die rotzak in mijn mond groeit zit ik er niet ver naast. Begrijp me niet verkeerd, dat gezwel in mijn kaak is niet dodelijk maar kan een krachtige aanleiding vormen tot de spuitaanvraag.
In alle geval, zit ik psychologisch nog goed...daar ik de dood eerder als een reis bekijk...ik ben precies echt gewoon aan het inpakken voor een long ass journey. Vrees? is er niet echt, daar elke mens al dood is gegaan en ik geen uitzondering vorm. Het is helaas alleen veel te vroeg gekomen
Zelf denk ik eraan misschien eens een waarzegger of 2 te gaan trollen en vragen wat ze in mijn toekomst zienEens kijken welke mineur z'n job echt begrijpt
Nog wat bezoekjes aan de cinema lijkt me ook wel wat. En ja...Misschien toch nog eens van een dikke cigaar lurken vooraleer ik de finale shit onderga... we zullen wel zien.
Omtrent het boek is het ook wel bad news daar ik er geen **** aan verder heb geschreven en ik dat voorlopig niet echt goed zie komen. Ik moet nog andere zaken doen ook en ja,,,drukkende tijd
(en een bandrecordertje meenemen en de audio op dbb posten
)moet je echt doen(en een bandrecordertje meenemen en de audio op dbb posten
)
had er graag in gelezen... misschien dat er delen op dbb terecht kunnen? of een link naar een e-book.