XXL Nutrition

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
thanks people

Nouja punt is...dat als ze erin snijden en het weghalen, het er weer staat vooraleer de wonde genezen is en het sneller en meer zal verspreiden dus dat is geen optie. Ghost nog niet gezien nee, maar voorlopig heb ik echt "tonnen om te bekijken"

Heb nog nooit in je topic gepost maar nu doe ik het wel.
Voel met je mee en maak op het moment iets soortgelijks mee met mijn vader.
Hij heeft longkanker en copd, hij is vorige week ff opgenomen in het ziekenhuis omdat hij heel erg slecht ging maar vrijdag gaat hij weer terug naar huis voor de laatste fase.
Heb in 2009 mijn beste vriend die als een broertje was verloren aan dezelfde ziekte.

Wens je heel veel sterkte en heb heel erg veel respect voor jou vanwege de manier hoe je met deze ziekte omgaat.
Je bent een topgozer, zo is het!!!

wat balen voor je kerel...en bedankt voor de post.

Allright, allright, wat een week weer.

Mijn kaakgezeik is wederom verslechterd en ik vrees dat nu de laatste weken zijn ingegaan daar het echt wel op aanzienlijke tijd groeit. Ik kan niet meer toebijten en voel dat ik werkelijk op het gezwel bijt. Ook heb ik al een paar stukjes van die kl***zak kunnen afchippen (ja het gezwel brokkelt soms) en yep, i burned the mother****er straight up :mad:

Het is misschien verkeerd maar ik word er harstikke blij van als ik die kl***zak ook maar een beetje kan vernietigen

Maar het maakt niet uit, het blijft groeien no matter what. Eten word moeilijker en de constante druk die tegen m'n kaak, tanden en tong word uitgeoefend is nu altijd merkbaar.

Hoe ik erover denk? hmm, don't really know. Er is zoveel te doen, te zien, te spelen, te ontdekken en noem maar op, maar de overig tijd is echter veels te kort geworden, dus classic case of "what the **** am i doing, what do i do". Zelf reken ik nu in een 7 dagen raam...elke 7 dagen zal ik zeggen "this is my final week"....en afgaande hoe snel die rotzak in mijn mond groeit zit ik er niet ver naast. Begrijp me niet verkeerd, dat gezwel in mijn kaak is niet dodelijk maar kan een krachtige aanleiding vormen tot de spuitaanvraag.

In alle geval, zit ik psychologisch nog goed...daar ik de dood eerder als een reis bekijk...ik ben precies echt gewoon aan het inpakken voor een long ass journey. Vrees? is er niet echt, daar elke mens al dood is gegaan en ik geen uitzondering vorm. Het is helaas alleen veel te vroeg gekomen

Zelf denk ik eraan misschien eens een waarzegger of 2 te gaan trollen en vragen wat ze in mijn toekomst zien :D Eens kijken welke mineur z'n job echt begrijpt :p Nog wat bezoekjes aan de cinema lijkt me ook wel wat. En ja...Misschien toch nog eens van een dikke cigaar lurken vooraleer ik de finale shit onderga... we zullen wel zien.

Omtrent het boek is het ook wel bad news daar ik er geen **** aan verder heb geschreven en ik dat voorlopig niet echt goed zie komen. Ik moet nog andere zaken doen ook en ja,,,drukkende tijd

moet je echt doen:roflol: (en een bandrecordertje meenemen en de audio op dbb posten:cool:)

moet je echt doen:roflol: (en een bandrecordertje meenemen en de audio op dbb posten:cool:)

of ik effectief een bandrecorder ga meenemen weet ik nog niet...maar ik ga het eerst proberen met een maat als het me zou lukken één dezer buiten te geraken..en werkelijk een paar adressen te vinden die schappelijk zijn van prijs. En moest het me lukken toch te gaan, dan bij de eerste toch eens kijken hoe serieus ik me kan houden en hoe dat verloopt.

mixed feelings man...

aan de ene kant krijg ik echt een brok in mijn keel waterige oogjes als ik dit zo lees.
maar aan de andere kant, deze ziekte heeft je nog steeds niet klein gekregen. in de zin van zielig doen.

vind het wel jammer dat je boek niet af gaat komen :( had er graag in gelezen... misschien dat er delen op dbb terecht kunnen? of een link naar een e-book.

mijn eeuwige respect heb je.

Jammer dat het boek er niet gaat komen want ik vond de OP erg sterk/meeslepend geschreven, dus dat boek had nog wel een succes kunnen worden.

Sterkte bro.

Ik zit dit echt hoofdschuddend te lezen allemaal. Wat kan het leven toch potverdomme k*t geregeld zijn. Je hebt echt mijn diepste respect Kris.

Kris > Zyzz

moest iedereen zo sterk in zn schoenen staan als jij zou de wereld
er toch een heel pak beter uitzien. de manier hoe jij door het leven gaat
en alles aanpakt is een echte inspiratiebron voor mezelf. dat zet je echt wel
tot nadenken. anyway, probeer nog zoveel mogelijk dingen te doen die je altijd
al wou doen & denk niet aan de tijd. ik hoop ook je boek te kunnen lezen (ook al
is het nog niet af) hou je haaks & sterkte nog !

Spade, in de toekomst kan gelukkig niemand kijken vandaar dat ik je move naar een waarzegger wel lachen vind. Mooi k*t dat het leven en alles wat erbij hoort jou op zo'n manier moet pakken. Hou de regie!

Tja woorden beginnen op te raken. Enkel respect voor de manier waarmee je er mee omgaat. Sterkte Kris en persoonlijk zou ik er ook voor kiezen om zelf de keuze te maken om uit dit leven te stappen en niet die rotzak zijn vernietigende werk laten afmaken.

Beat him to the finish line!

Alles is al gezegd, heb er niet veel aan toe te voegen... Sterkte Kris.

Je verhaal raakt me diep man, ik heb bewondering voor je hoe je met de situatie om gaat en ondanks deze onvoorstelbaar zware periode toch de lichtpuntjes in het leven zoekt en probeert te blijven lachen. Sterkte gast!

Je verhaal raakt ons alleen diep Kris, ik kan niet meer zeggen dat ik het echt knap vind van je hoe je met de hele situatie omgaat, en zelf in je donkere periode het positief inziet! Kzei het al eerder voor mij ben je "The Man" en echt niks meer dan diep respect voor je... Sterke goos

Ik vind het erg knap van je dat je tot op de dag van vandaag zo sterk bent gebleven, je bent een voorbeeld voor velen! Sterkte.

Ik ken je niet, maar heb elke dag je topic bekeken... in de hoop iets te lezen van je...het raakt me diep dat het zo'n bericht moest zijn...al vind ik het (en nog vele anderen duidelijk ook) wel enorm chic van je hoe je nuchter je ermee omgaat...Mijn eeuwig respect heb je.

Ik hoop dat je kunt eindigen zoals jij wilt...het ga je goed!

Ik heb nooit gereageerd , maar ook ik lees mee en wens je sterkte en zal je blijven volgen.
Maak er een mooie tijd van hé!

Je gunt die kanker van je niets, je owned hem meer dan hij jou.

Hoe gaat het momenteel Spade?

hey spade, hoe gaat het met je?

Ondanks het feit dat er ooit een dag komt dat de ziekte je inhaalt vind ik toch dat het volgende nummer goed bij je past.

http://www.youtube.com/watch?v=yiLiTpBfpQM

Het is mischien niet helemaal je ding maar geef het een kans :)

Terug
Naar boven