Fitness Seller

Spam...

bikerbabe

Ripped Bodybuilder
10 media-items
Waardering
39
Ik merk net dat ik een hoop mails krijg in hotmail met de melding "kon deze mail niet bezorgen want..."
en dit terwijl ik deze mails niet verstuurd hebt
inhoud van de mail:
Gift for christmas:
Christmas is coming,you must have any plan to buy something,I'd like to introduce you a very good company which i knew.Their website : www.eshowbest.com .They can offer you all kinds of electronical products which you need such as laptops,LCDTV,cells,ps3,MP3/4,motorcycles,etc.and they lower the prices in order to welcome the christmas.You may spend a little time to have a check ,there must be something you 'd like to purchase .
Their email address: eshowbest@yahoo.cn MSN: eshowbest2008@hotmail.com
Wish you a good mood in shopping from their company.
TEL: +86+13131186777
Regards!

dus, via mijn mailaccount is er spam verstuurd, kan ik hier iets aan doen om te voorkomen dat dit nog gebeurd?

Nu ben je te laat je pc is overgenomen door Spammers, maar bij kaarslicht op een donkere avond kan ik het wel voor je oplossen hoor :p

Spam. gewoon deleten. niet eens lezen.

Ik heb mij ook die vraag gesteld maar als ik die mails echt zou hebben gestuurd, zouden de mensen naar wie die mails zijn gestuurd dan niet massaal klagen da je ze spam stuurt?! Ik denk dus dat die helemaal niet naar je adresboek zijn gestuurd maar dat die mails op een of andere manier op het moment van sturen/of door het feit da je ze opent/andere reden gaat kijken in je adresboek en dan die tekst in de mail invult.

Ik heb mij ook die vraag gesteld maar als ik die mails echt zou hebben gestuurd, zouden de mensen naar wie die mails zijn gestuurd dan niet massaal klagen da je ze spam stuurt?! Ik denk dus dat die helemaal niet naar je adresboek zijn gestuurd maar dat die mails op een of andere manier op het moment van sturen/of door het feit da je ze opent/andere reden gaat kijken in je adresboek en dan die tekst in de mail invult.

als de mails niet aankomen krijg je dus ook geen klachten.

balen Kelly, volgende keer betere beveiliging dan maar!
:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
er was van 2 personen reactie gekomen in de trand van "he, was die mail echt?"
voor de rest niets meer over gehoord...

Heb die mail van je gekregen.. gewoon spam..

Het kan zijn dat je een virus/ malware programmatje op je computer hebt gekregen die je gegevens overneemt als jij inlogt op je hotmail. Daarna gebruiken ze die gegevens om mails rond te sturen (en hebben ze al die adressen weer in bezit).

Zoek een anti spyware / virus programma op en scan je schijf. Dan kan je het in ieder geval verwijderen. Je kan de google pack downloaden (daar zitten 2 gratis programma's in voor virussen) of op internet laten scannen (bijv. hier: http://housecall.trendmicro.com/).

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
pc van de firma, kan je niets op installeren maar goed, bedankt voor de tip

Terug
Naar boven