Fitness Seller

Gestopt Spambod’s Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gear zal dan ook wel beetje omhoog moeten gaan denk ik.
Denk dat je op je huidige stack prima gains gaat maken, of ben je van de school om de 4 weken uppen omdat je AR's gewend zijn aan je dose
Vraag me af of je op grammetje test meer gains gaat maken i.v.m diminishing returns, maar interessant om een gram te runnen nonetheless

Gewoon wat NPP erbij

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat je op je huidige stack prima gains gaat maken, of ben je van de school om de 4 weken uppen omdat je AR's gewend zijn aan je dose
Vraag me af of je op grammetje test meer gains gaat maken i.v.m diminishing returns, maar interessant om een gram te runnen nonetheless

Meer gear = meer gains.

Denk dat 1000 test en 800 primo wel een sicke look zou geven. Maar goed we zien wel.

Kan ook. Maar ik heb liever bold dan nandrolone ivm side effects.

Oke dan maar 250 test 200 mast!
Sweet spot zoeken, maar ikzelf merkte aan vorige blast dat vermoeidheid stuk hoger was en eetlust minder. Nu doseer ik iets lager en voel ik me er iets beter bij en up ik wanneer stagnatie plaatsvind.

Eetlust is gewoon prio 1, kunt alles gebruiken wat je wilt alleen als je niet kunt eten ben je direct klaar.

• Like
Waarderingen: GruX
Ik ga denk ik proberen om nog ff tot een goede 90kg te komen (RIP) de komende 2-3 weken en daarna nog verder cutten heeft weinig zin denk ik. Dan gewoon proberen die conditioning vast te houden en maximale lean gains te maken een paar maandjes.

Gear zal dan ook wel beetje omhoog moeten gaan denk ik. Misschien 400 bold erbij of gewoon verder gaan met test en primo maar dan meer, bijvoorbeeld 750 test en 600 primo. Of 1000 test en 800 primo. Of 1000 test, 400 primo en 400 bold. Kweenie
Zou persoonlijk de test lager houden dan de primo

Zit nu zelf op 500/700

Voor 90kg en bulken op jouw lengte heb je echt geen 2gr gear nodig hoor, lol.

Meer gear = meer gains.

Denk dat 1000 test en 800 primo wel een sicke look zou geven. Maar goed we zien wel.
Ik had zelf eerder bijv. je cut op de 250 test / 200 primo route gedaan (en dan NPP ipv deca voor de joints) + dan evt laatste weken eindigen met wat var of winny

En dan in je bulk wat hoger, heb zelf nooit EQ gerund maar voor velen veroorzaakt het volgens mij meer eetlust, gezien je niet heel veel kan eten i.v.m je lean gain plan + darmen lijkt mij het dan niet chill om extra honger te kweken

En primo was persoonlijk voor mn hematocriet een b*ch en na weten is bold dat ook, maar goed heb mezelf niet zo erg in bold verdiept

Dat gezegd hebbende, nog steeds benieuwd wat een gram test en 800 primo je zou opleveren :p , zie bij meeste die ik dat in discords zie runnen alleen maar sides opstapelen en wat @AK zegt ook fatigue + eetlust

Ik had zelf eerder bijv. je cut op de 250 test / 200 primo route gedaan (en dan NPP ipv deca voor de joints) + dan evt laatste weken eindigen met wat var of winny

En dan in je bulk wat hoger, heb zelf nooit EQ gerund maar voor velen veroorzaakt het volgens mij meer eetlust, gezien je niet heel veel kan eten i.v.m je lean gain plan + darmen lijkt mij het dan niet chill om extra honger te kweken

En primo was persoonlijk voor mn hematocriet een b*ch en na weten is bold dat ook, maar goed heb mezelf niet zo erg in bold verdiept

Dat gezegd hebbende, nog steeds benieuwd wat een gram test en 800 primo je zou opleveren :p , zie bij meeste die ik dat in discords zie runnen alleen maar sides opstapelen en wat @AK zegt ook fatigue + eetlust

Van wat ik er van begrijp, en ik geloof dat @Galen het hier ook meermaals heeft bevestigd, is het een fabeltje dat uitgerekend Boldenone het hematocriet meer verhoogd dan elk andere steroid. En je hematocriet stijgt ook niet lineair mee met de dosis maat vlakt geloof ik bij alles wat meer is dan 600mg test aardig af. Zoiets was het iig.

Zelf is dat ook mijn ervaring: mijn hematocriet is tijdens een blast altijd ongeveer hetzelfde, of ik nu deca of mast of bold gebruik.

Van wat ik er van begrijp, en ik geloof dat @Galen het hier ook meermaals heeft bevestigd, is het een fabeltje dat uitgerekend Boldenone het hematocriet meer verhoogd dan elk andere steroid. En je hematocriet stijgt ook niet lineair mee met de dosis maat vlakt geloof ik bij alles wat meer is dan 600mg test aardig af. Zoiets was het iig.

Zelf is dat ook mijn ervaring: mijn hematocriet is tijdens een blast altijd ongeveer hetzelfde, of ik nu deca of mast of bold gebruik.
Het is inderdaad dosisafhankelijk en het effect lijkt af te vlakken rond een half gram per week. En welke AAS dat is lijkt niet echt uit te maken. Naast de dosis maakt de leeftijd ook wel uit, we zien verhoudingsgewijs gem. genomen de grootste hematocrietstijgingen bij ouderen (50+).

Wat doseringen betreft hebben jullie wel gelijk denk ik.

Wellicht dat ik de eerste paar weken in de overgang van cut naar bulk de huidige doseringen gewoon aanhoud. Daarna misskien een beetje verhogen naar 600 test / 600 primo oid en dan zien we wel.

IMG_2289.jpeg
Ook in! Al goede lach gains gemaakt!

Dieet is wel een beetje een b*ch aan het worden naarmate je lager en lager komt :p Weinig energie en heb het constant koud, lolz.

Gisteren een high carb day gehad @ 500 carbs, maar omdat mijn gewicht maar blijft zakken en ik flat as f**k aan het worden ben heb ik besloten om vandaag tijdens mijn rustdag ook een beetje extra carbs te eten, namelijk 300 ipv 225. En morgen tijdens leg day (quad focussed) wil ik ook 425 carbs doen ipv 350.

Dan heb ik dus 3 dagen achterelkaar wat meer gegeten en stabiliseert mijn gewicht hopelijk een beetje. Het is niet de bedoeling om te hard naar beneden te gaan.

Wil nu ook een beetje spelenderwijs met carbs en high / low days etc etc experimenteren om eventueel voor een mogelijke prep een beetje ervaring op te doen. Als je lean bent kan je een stuk beter de veranderingen in je lichaam waarnemen en daar op anticiperen. Heel dat proces vind ik erg leuk en ben er nieuwsgierig naar.

Meer krentenbollen met pindakaas eten heb ik geleerd

Ja, zoiets zou ik ook nog kunnen proberen. Heb eigenlijk nog nooit de anabolics hoger gehad dan de test.

Misschien icm bold wel een idee.

Hoe bevalt je cycle?
Ik vind dat primo ook het best tot zen recht komt op een wat hogere dosering. Cycle bevalt heel goed maar ook sinds 3 maanden voor het eerst hgh erin.

Ik ga denk ik proberen om nog ff tot een goede 90kg te komen (RIP) de komende 2-3 weken en daarna nog verder cutten heeft weinig zin denk ik. Dan gewoon proberen die conditioning vast te houden en maximale lean gains te maken een paar maandjes.

Gear zal dan ook wel beetje omhoog moeten gaan denk ik. Misschien 400 bold erbij of gewoon verder gaan met test en primo maar dan meer, bijvoorbeeld 750 test en 600 primo. Of 1000 test en 800 primo. Of 1000 test, 400 primo en 400 bold. Kweenie
Hoe reageer je op Anadrol ?

Nooit geprobeerd. In orale vorm ga ik het sowieso niet nemen want elke oral is een mokerslag voor je spijsverteringsstelsel, injectable wellicht ooit wel het proberen waard.

Heb alleen een keertje injectable dbol geprobeerd en dat was wel geinig. Maar uiteindelijk ook niet goed voor eetlust etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven