- Waardering
- 12.701
Vandaag poesj gedaan. Voelde me vanochtend echt een beetje moe en had er niet bepaald zin in, maar na de eerste werkset wanneer de pomp begint op te komen enzo was ik dat weer helemaal kwijt. Ik heb nu iets van 10 dagen zonder rustdag getraind, lol. Morgen nog ff calves en hamstrings knallen en dan toch maar een dagje rust.
Zo ging de training:
1. Incline db press - 10 sets to failure
2. Db flyes - 5 sets to failure
3a. Pec deck machine - 5 sets to failure
3b. Push ups - 5 sets to failure
Deze superset back and forth zonder rust ertussen. Kon de laatste keer amper 2 push ups meer doenDat was gelijk ook het signaal dat chest klaar was.
4a. Bent over db rear delt raises
4b. Db side laterals
4c. Seated db press
Deze triset 5x heen en weer, ook met minimale rust steeds tussen de rounds. Elke set moesten er 15 reps van elke oefening gedaan worden, dus ik heb rest/pause gedaan om 15 te krijgen wanneer dat nodig was.
Zelfde principe ook voor triceps gedaan, alleen dan 12 reps voor elke oefening:
5a. Tricep pushdown
5b. Cable overhead extension
5c. Bench dips (hier kon ik geen 12 meer, deze gewoon tot failure)
Ik moet zeggen, dit zijn best wel intensieve workouts. Voor elk onderdeel (chest, shoulders, triceps) heb ik een schoon shirt nodig. 3 per training dus
Nog ff een foto van vandaag. Zoals te zien krijg ik wel een beetje puisten op mijn borst... voorheen had ik ze altijd meer op me rug en schouders, maar die zijn dit keer redelijk schoon. Het is echt vooral me chest die een beetje puisterig is. Maarja, dat is na een paar weken cruisen zo weer weg. Ik zit er niet zo mee.
Gewicht was vanochtend trouwens 98,3kg. Er zit dus duidelijk een stijgende lijn in... maar het moet natuurlijk ook weer niet te snel gaan. Ik houd het nauwlettend in de gaten iig.
Mooie verhoudingen

Dat was gelijk ook het signaal dat chest klaar was.
Kan ik eindelijk weer met alle Hammer Strength machines spelen
Godzijdank is al die ellende achter de rug.
Ben echt ff klaar met dat injecteren in me benen met grote naalden en shit. Het liefst stap ik gewoon over op slin pins voor altijd. Ook voel ik dat er steeds meer harde scar tissue in de zijkant van mijn quads is.