Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Vandaag poesj gedaan. Voelde me vanochtend echt een beetje moe en had er niet bepaald zin in, maar na de eerste werkset wanneer de pomp begint op te komen enzo was ik dat weer helemaal kwijt. Ik heb nu iets van 10 dagen zonder rustdag getraind, lol. Morgen nog ff calves en hamstrings knallen en dan toch maar een dagje rust.

Zo ging de training:

1. Incline db press - 10 sets to failure
2. Db flyes - 5 sets to failure
3a. Pec deck machine - 5 sets to failure
3b. Push ups - 5 sets to failure
Deze superset back and forth zonder rust ertussen. Kon de laatste keer amper 2 push ups meer doen :hahaha: Dat was gelijk ook het signaal dat chest klaar was.
4a. Bent over db rear delt raises
4b. Db side laterals
4c. Seated db press
Deze triset 5x heen en weer, ook met minimale rust steeds tussen de rounds. Elke set moesten er 15 reps van elke oefening gedaan worden, dus ik heb rest/pause gedaan om 15 te krijgen wanneer dat nodig was.

Zelfde principe ook voor triceps gedaan, alleen dan 12 reps voor elke oefening:
5a. Tricep pushdown
5b. Cable overhead extension
5c. Bench dips (hier kon ik geen 12 meer, deze gewoon tot failure)

Ik moet zeggen, dit zijn best wel intensieve workouts. Voor elk onderdeel (chest, shoulders, triceps) heb ik een schoon shirt nodig. 3 per training dus:o

Nog ff een foto van vandaag. Zoals te zien krijg ik wel een beetje puisten op mijn borst... voorheen had ik ze altijd meer op me rug en schouders, maar die zijn dit keer redelijk schoon. Het is echt vooral me chest die een beetje puisterig is. Maarja, dat is na een paar weken cruisen zo weer weg. Ik zit er niet zo mee.

Gewicht was vanochtend trouwens 98,3kg. Er zit dus duidelijk een stijgende lijn in... maar het moet natuurlijk ook weer niet te snel gaan. Ik houd het nauwlettend in de gaten iig.

Mooie verhoudingen :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
Dat is toch een enorme smalle taille 👍

Mwa, dat valt denk ik wel mee. Het is niet supersmal, zoals je ziet bij sommige mens physique gastjes. Ik heb van nature best wel brede schouders, wat natuurlijk ook de illusie van een smalle taille schept / versterkt.

omtrek taille? 80cm?

• #1.986
Gelukkig laatste training van de week ook weer gehad en morgen een rustdag. Denk niet dat ik morgen me bed uit kom, lol.

Kuiten en hamstrings stonden op het programma.

1. Single leg leg press calf raises - 5 sets to failure, non-stop back and forth between left and right
2. Smith calf raises - 5 sets of 10, rest/pause to get 10 every set

Ik heb denk ik al 3 maanden ofzo sinds heel die tyfuscorona geen seated calf raises meer gedaan... vond dat altijd de chillste oefening om mee te beginnen voor kuiten, en daarna zware calf raises.

1. Seated leg curl - 5 sets of 12, do partials to get 12 if needed
2a. DB lying leg curl - 5 sets to failure
2b. DB romanian deadlift - 5 sets to failure
Deze superset back and forth zonder rust. Echt een killer.
3. Bulgarian split squats - 5 sets to failure, alternating left/right leg ook weer zonder rust
4a. Abductor - 3 sets to failure
4b. Adductor - 3 sets to failure

Gewicht was vanochtend 98,5. Denk dat ik ook wat meer vocht begin vast te houden vanwege de increased carbs. Abs enzo zijn in principe nog even goed zichtbaar en bij mij is aan de abs gelijk te zien of ik dik word of excessief vocht vasthoud... nu valt het gelukkig nog wel mee. Deze calories houd ik ook sowieso nog even aan voor volgende week, aangezien ik deze week gemiddeld toch ruim 1kg ben aangekomen. Absoluut niet nodig dus om nog eens extra te verhogen. Alles gaat prima zo.

Volgende week vrijdag is hier weer zo’n tyfusfeestdag waardoor de gym waarschijnlijk vrijdag dicht is. Wordt een beetje puzzelen met me split enzo... kutzooi. Nu zeggen ze dat alle gyms vanaf 15 juni waarschijnlijk weer open gaan, maarja ik geloof nergens meer in onderhand want dat is al 100 keer gezegd. Afwachten...

Nice bro. Hoe zit het eigenlijk met je wedstrijdvisie, heb je al iets op het oog?

• #1.989
Nice bro. Hoe zit het eigenlijk met je wedstrijdvisie, heb je al iets op het oog?

Euh ja... denk er zo nu en dan natuurlijk wel eens over. Voor classic bodybuilding mag ik maximaal rond de 90kg wegen geloof ik bij mijn lengte. Ik weeg er nu 98 en ik ben vet en waterig :o Gaat dus sowieso nog even duren aleer ik voldoende kwaliteitsmassa heb om competitief te zijn en ik wil ook niet ineens stappen overslaan qua geardoseringen etc. omdat ik zo nodig het podium op moet. Ik ben ook geen junior meer (word over een paar maanden 24) en ik ken best een hoop gasten uit de regio waar ik dan tegen op zou moeten... die zijn gewoon veel verder dan ik en doen dit ook al jaren.

Ik geef mezelf gewoon zo veel tijd als nodig is... nu gaat het voor mijn gevoel supergoed qua training en eten etc. en ik maak goeie gains. Ik denk dat ik wel zal zien/voelen wanneer de tijd rijp is voor mijn eerste wedstrijd. Leg mezelf iig geen druk op dmv deadlines of wat dan ook.

Was net ff de muur aan het opmeten voor een nieuwe kast en gelijk even me taille opgemeten, lol. Een stukje boven de navel was de omtrek +- 86cm. Dacht dat het minder zou zijn :rolleyes:
Bro als je mij neer wilt zetten heb je een grote muur nodig. Wel goed dat je wat voorzorgsmaatregelen neemt door te meten:jk:
Ff serieus je waist ook wel smal hoor, komt wss ook door je schouders

• #1.992
Gemiddelde gewicht laatste week van de cruise: 96,1 KG

Gemiddelde gewicht week 1 van de blast : 96,14 KG
Gemiddelde gewicht week 2 van de blast: 96,75 (+0,61)
Gemiddelde gewicht week 3 van de blast: 96,65 (-0,10)
Gemiddelde gewicht week 4 van de blast: 97,65 (+1,00)

Zoals ik al zei een kilootje gemiddeld er bij over deze hele afgelopen week. Daarom voor komende week geen diet changes, alles blijft nog even hetzelfde. Macro’s blijven 290P/340C/150F, wat neer komt op +- 3900kcal. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo makkelijk bijna 4k calories gegeten heb... voor sommigen is dit hun cutting diet en tijdens de bulk eten ze er 7500 blablabla maar ik ben gewoon niet iemand die makkelijk veel eet en daarom ben ik superblij dat het nu zo goed gaat. Ik kijk uit naar elke meal, gezonde trek, niet/nauwelijks maagzuur of buikpijn of vieze scheten of andere signs of indigestion. Voorheen was dat wel anders... Vooral mijn laatste bulk was echt een HEL met bijna elke dag buikpijn en shit.

Ik heb sowieso heel wat voedingsmiddelen gedropt sinds die tijd die gewoon voor problemen zorgen bij mij, zoals brood, pasta, allerhande sugar free drinks, pindakaas, bananen, appels en nog een hele hoop. Nu is mijn dieet super monotoon en extreem clean, maar het werkt wel... voor degenen die het interessant vinden, google maar eens op FODMAP die. In grote lijnen volg ik dat, op hier en daar een paar uitzonderingen na.

Morgen als het goed is weer terug in mijn vertrouwde gym :) Godzijdank is al die ellende achter de rug.

Euh ja... denk er zo nu en dan natuurlijk wel eens over. Voor classic bodybuilding mag ik maximaal rond de 90kg wegen geloof ik bij mijn lengte. Ik weeg er nu 98 en ik ben vet en waterig :o Gaat dus sowieso nog even duren aleer ik voldoende kwaliteitsmassa heb om competitief te zijn en ik wil ook niet ineens stappen overslaan qua geardoseringen etc. omdat ik zo nodig het podium op moet. Ik ben ook geen junior meer (word over een paar maanden 24) en ik ken best een hoop gasten uit de regio waar ik dan tegen op zou moeten... die zijn gewoon veel verder dan ik en doen dit ook al jaren.

Ik geef mezelf gewoon zo veel tijd als nodig is... nu gaat het voor mijn gevoel supergoed qua training en eten etc. en ik maak goeie gains. Ik denk dat ik wel zal zien/voelen wanneer de tijd rijp is voor mijn eerste wedstrijd. Leg mezelf iig geen druk op dmv deadlines of wat dan ook.

Als je nu wedstrijd droog zou gaan wat denk je dat je overhoud qua gewicht?

Gemiddelde gewicht laatste week van de cruise: 96,1 KG

Gemiddelde gewicht week 1 van de blast : 96,14 KG
Gemiddelde gewicht week 2 van de blast: 96,75 (+0,61)
Gemiddelde gewicht week 3 van de blast: 96,65 (-0,10)
Gemiddelde gewicht week 4 van de blast: 97,65 (+1,00)

Zoals ik al zei een kilootje gemiddeld er bij over deze hele afgelopen week. Daarom voor komende week geen diet changes, alles blijft nog even hetzelfde. Macro’s blijven 290P/340C/150F, wat neer komt op +- 3900kcal. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo makkelijk bijna 4k calories gegeten heb... voor sommigen is dit hun cutting diet en tijdens de bulk eten ze er 7500 blablabla maar ik ben gewoon niet iemand die makkelijk veel eet en daarom ben ik superblij dat het nu zo goed gaat. Ik kijk uit naar elke meal, gezonde trek, niet/nauwelijks maagzuur of buikpijn of vieze scheten of andere signs of indigestion. Voorheen was dat wel anders... Vooral mijn laatste bulk was echt een HEL met bijna elke dag buikpijn en shit.

Ik heb sowieso heel wat voedingsmiddelen gedropt sinds die tijd die gewoon voor problemen zorgen bij mij, zoals brood, pasta, allerhande sugar free drinks, pindakaas, bananen, appels en nog een hele hoop. Nu is mijn dieet super monotoon en extreem clean, maar het werkt wel... voor degenen die het interessant vinden, google maar eens op FODMAP die. In grote lijnen volg ik dat, op hier en daar een paar uitzonderingen na.

Morgen als het goed is weer terug in mijn vertrouwde gym :) Godzijdank is al die ellende achter de rug.

puur uit interesse: waarom heb/krijg je last van suikervrije frisdrank?

• #1.995
puur uit interesse: waarom heb/krijg je last van suikervrije frisdrank?

Geen idee. Ik denk gewoon dat die carbonated zooi mijn maag irriteert + er zit een hele hoop kunstmatige meuk in die onmogelijk gezond kan zijn. Het is gewoon troep.

• #1.997
Tyfuszooi. Net weer ff een injectie gedaan en weer zo’n spuiter door half de kamer heen. Is al de 2e keer in een paar weken tijd :( Ben echt ff klaar met dat injecteren in me benen met grote naalden en shit. Het liefst stap ik gewoon over op slin pins voor altijd. Ook voel ik dat er steeds meer harde scar tissue in de zijkant van mijn quads is.

Het enige probleem is alleen nu dat mijn gear in ampullen zit en dat is gewoon kutgedoe met dat backloaden etc. Eerst moet je dan 2 of 3 ampullen leegzuigen (afhankelijk van wat je zet natuurlijk), vervolgens 2/3 slin pins backloaden en dan 2-3 keer injecteren op verschillende plekken... daar heb ik ook niet helemaal de tijd en het geduld voor.

Dus ff een tip voor de kinderen onder ons van ome Spambod: koop nooit gear in ampullen.

• #1.998
Dit is trouwens een beetje een wild idee, maar het kwam net in me op... wat als je die ampullen gewoon open popt en die ampul ondersteboven gewoon “uitgiet” in de slin pin? Heeft iemand dat wel eens gedaan?

Je kan toch in je delt injecten

Uit mijn quads komt nooit niet eens een druppeltje, mijn glute wil wel altijd wat bloed eruit gieten.
Zou dat ook wel fucked up vinden, helemaal als het eruit spuit :roflol:

Terug
Naar boven