XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Backload gewoon een shitload aan slinpins, een keer in de zoveel weken maak je ze klaar en g2g. Met jouw shape kan je easy met slin elke spiergroep prikken. Scheelt ook nog eens scar tissue.

Dit is trouwens een beetje een wild idee, maar het kwam net in me op... wat als je die ampullen gewoon open popt en die ampul ondersteboven gewoon “uitgiet” in de slin pin? Heeft iemand dat wel eens gedaan?
Smart thinking Batman! :thumbs:
Ikzelf deed het toendertijd met HCG, weet niet of het met middelen op oliebasis ook gaat.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.004
Uit mijn quads komt nooit niet eens een druppeltje, mijn glute wil wel altijd wat bloed eruit gieten.
Zou dat ook wel fucked up vinden, helemaal als het eruit spuit :roflol:

Ja een beetje bloed is niet erg, maar zo’n straal uit je been wanneer je de naald eruit haalt is gewoon kut. Maar het grootste probleem is de scar tissue.

Vanaf nu ga ik maar beter die slin pins backloaden enzo... Dat is gewoon beter denk ik.

• #2.005
Vanmiddag echt superlang bezig geweest om 12 ampullen van 1ml eerst allemaal op te zuigen in een grote 5ml syringe en vervolgens 12 slin pins gebackload. Wat een tyfuswerk zeg... :hahaha: En dit was alleen nog maar de test. Morgen de Masteron nog, lol. En misschien nog de NPP als ik die toevoeg over 2 weken.

Anyways... vandaag weer push gedaan. Was wel een goede training en officieel de laatste in de underground gym waar ik stiekem mocht trainen. Vanaf morgen EINDELIJK weer terug in mijn oude gym en gelijk als cadeautje mag ik benen doen... Ik heb met name de Cybex hack squat erg gemist. En de seated calf raise ook.

Toch knap dat jij 12x1 ml in een 5 ml spuit krijgt :D

Als je de test en mast samen zet kan je ook gewoon samen optrekken in een syringe, belletje lucht er bij, wat roteren zodat het zich mengt en vervolgens preloaden he.

• #2.009
Vandaag eerste training in mijn oude vertrouwde gym. Was genieten, hoewel het wel super druk was. Van 7 tot 8 uur ‘s ochtends was het rustig, maar vanaf 8 uur was opeens zo’n beetje iedereen er. Ik trainde benen, dus me training duurde aardig lang. Maar gelukkig niet echt last gehad van mensen en alles kunnen doen zoals gepland.

1. Seated calf raise - 5x10rp
2. Single leg leg press calf raise - 5xfail L/R non-stop

3. Bb squats - 5xfail
4. Cybex hack squat - 5x10rp
5. Walking BB lunges - 5x10rp
6. Leg extensions met dikke hold on top - 3x12rp
7. Adductor machine - 3xfail + partials

Was echt een heel fijne training en morgen ga ik deze goed voelen. Kan alweer niet wachten om morgen rug te doen en overmorgen chest. :D motivatie is aardig sky high nu.

Wat betreft gewicht enzo... ben nu al een paar dagen stabiel laag in de 98kg. Dus toch in iets meer dan 4 weken 2kilo erbij + iets betere conditioning. Is denk ik wel een degelijk resultaat, en we zijn nog niet eens halverwege.
Ik hoop morgen of overmorgen eindelijk wat goede pics te kunnen maken in wat bodybuilding poses. Ben zelf ook heel benieuwd hoe dat er nu uitziet momenteel.

• #2.010
Fotootje met die freundin na een paar sets squats

Bijlagen

• 8A979FE0-F7ED-42F9-9445-52854BEEAA4A.jpeg
    8A979FE0-F7ED-42F9-9445-52854BEEAA4A.jpeg
    182 KB · Weergaven: 271
  • #2.015
Lat spread van vanochtend. Had na de training 100 foto’s gemaakt maar for some reason vind ik ze allemaal kut. Deze was wel min of meer ok dus vandaar...

Bijlagen

• DDFB84B4-0AD8-4F7A-B113-E21481EDC932.jpeg
    DDFB84B4-0AD8-4F7A-B113-E21481EDC932.jpeg
    214,2 KB · Weergaven: 255
  • #2.018
Nou, net push gedaan. Was wel een leuke training. In de vorige gym waar ik trainde gingen de dumbbells maar tot 40kg, dus was ik steeds genoodzaakt om die gewoon uit te reppen tot zoveel als ik kon... meestal waren dat er rond de 12 of 15. Nu besloot ik weer terug te gaan naar 45, na 3 maanden die niet aangeraakt te hebben. god***domme, die dingen voelden zwaar. Ik deed 5 sets en de reps waren 8/6/4/3/3 :hahaha: Na de laatste set nog maar een dropset gedaan naar 35 en toen 25 om toch nog wat meer reps te doen.

Wat ik ook een beetje heb gemerkt de laatste tijd is dat ik eigenlijk eens wat minder sets voor chest zou moeten doen. Meestal gaat het zo: na de eerste 2 of 3 oefeningen heb ik echt een onwijs intense pomp, vervolgens doe ik nog een 4e oefening en tijdens het uitvoeren daarvan voel ik gewoon niks en verdwijnt de pomp gewoon. Pure tijdverspilling dus... daarom vanaf nu denk ik max. 3 oefeningen / 15 sets voor chest.

Daarna nog een tri-set gedaan voor schouders en een tri-set voor triceps. Het is hier vandaag 28 graden en vanwege die coronashit mogen gyms geen airconditioning aanzetten. Je raadt het al... alle mensen om me heen waren echt disgusted by de liters zweet die ik uitstootte. Het was echt niet normaal. 2 shirts helemaal drenched in 1,5 uur.

Ik weet ook niet of het met de hitte enzo te maken heeft en dat ik daarom meer vocht vasthoud (kan dat?), maar vanochtend was ik opeens 99,0 kilo. Precies 1kg meer dan de dag er voor.

Ohja wat ook nog geinig is... ik kwam vandaag in de gym voor het eerst in 3 maanden weer zo’n kennis van me tegen die PT is in de gym... die kerel is al 60 ofzo en was vroeger ook een bodybuilder. Hij zei me: Ik zie dat je goed droog bent geworden in de tijd dat we elkaar niet hebben gezien... je bent zeker een kilootje of 5-6 droger nu? Euh nee, ik ben sindsdien juist 3 kilo zwaarder geworden:hahaha: Mijn lean bulk strategie lijkt dus wel goed te werken denk ik.

Overigens denk ik dat ik vanaf volgende week weer wat meer eten toe ga voegen. Weer 50 carbs verspreid over de dag er bij. Ik denk dat ik dat wel kan hebben en het zou toch tof zijn om rustig richting de 100kg te gaan de komende weken (met behoud van dezelfde shape als nu).

• #2.019
Net hamstrings gedaan. Doe normaal altijd kuiten + hamstrings, maar aangezien ik woensdag bij quads voor het eerst sinds 3 maanden seated calf raises heb gedaan, zijn ze nu nog steeds een beetje sore en daarom doe ik ze morgen wel.

Eigenlijk is hamstrings apart trainen een beetje saai, daarom heb ik besloten om het wat leuker te maken. Behalve de eerste oefening was alles in supersets zonder rust ertussen, dus non-stop heen en weer. De bodyparts die ik sinds een tijdje zo ben gaan trainen (delts, biceps, triceps) zijn echt aanzienlijk verbeterd in korte tijd... Ik heb dus iets gevonden wat lijkt te werken voor mij.

Je hoort ook vaak mensen beweren dat hamstrings het beste groeien op low reps met zware gewichten, maar ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Iets te veel gewicht en iets te weinig controle op een Romanian deadlift of een leg curl en het wordt gelijk een lower back of glute oefening en je hamstrings krijgen maar een klein deel van de load. Als ik ze op deze manier train, voel ik ze echt voor de volle 100%. Vooral de supersets curl/press of curl/deadlift zijn heerlijk.

1. Seated leg curl - 5 sets of 12, do partials to get 12
2a. Lying leg curl - 5 sets of 12, do partials to get 12
2b. Romanian DB DL - 5 sets to failure
3a. Lying DB leg curl - 5 sets to failure
3b. Cybex squat press - 5 sets of failure around 10-12
4. Standing leg curl - 5 sets of 10-12 reps, alternating left/right without rest
5a. Adductor - 3 sets to failure + partials
5b. Abductor - 3 sets to failure + partials

Ohja... ik woog vandaag weer precies 99,0kg. Word langzaam maar zeker dus toch zwaarder! En mijn abs enzo zijn eigenlijk nog precies hetzelfde als op 96kg een paar weken geleden. Vanaf maandag of dinsdag dus wat eten er bij. Weet niet of het door het warme weer komt of wat dan ook, maar mijn eetlust is de laatste paar dagen wel wat minder. Gaat dus nog een hele struggle worden de komende paar weken

Laatst bewerkt:
Net hamstrings gedaan. Doe normaal altijd kuiten + hamstrings, maar aangezien ik woensdag bij quads voor het eerst sinds 3 maanden seated calf raises heb gedaan, zijn ze nu nog steeds een beetje sore en daarom doe ik ze morgen wel.

Eigenlijk is hamstrings apart trainen een beetje saai, daarom heb ik besloten om het wat leuker te maken. Behalve de eerste oefening was alles in supersets zonder rust ertussen, dus non-stop heen en weer. De bodyparts die ik sinds een tijdje zo ben gaan trainen (delts, biceps, triceps) zijn echt aanzienlijk verbeterd in korte tijd... Ik heb dus iets gevonden wat lijkt te werken voor mij.

Je hoort ook vaak mensen beweren dat hamstrings het beste groeien op low reps met zware gewichten, maar ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Iets te veel gewicht en iets te weinig controle op een Romanian deadlift of een leg curl en het wordt gelijk een lower back of glute oefening en je hamstrings krijgen maar een klein deel van de load. Als ik ze op deze manier train, voel ik ze echt voor de volle 100%. Vooral de supersets curl/press of curl/deadlift zijn heerlijk.

1. Seated leg curl - 5 sets of 12, do partials to get 12
2a. Lying leg curl - 5 sets of 12, do partials to get 12
2b. Romanian DB DL - 5 sets to failure
3a. Lying DB leg curl - 5 sets to failure
3b. Cybex squat press - 5 sets of failure around 10-12
4. Standing leg curl - 5 sets of 10-12 reps, alternating left/right without rest
5a. Adductor - 3 sets to failure + partials
5b. Abductor - 3 sets to failure + partials

Ohja... ik woog vandaag weer precies 99,0kg. Word langzaam maar zeker dus toch zwaarder! En mijn abs enzo zijn eigenlijk nog precies hetzelfde als op 96kg een paar weken geleden. Vanaf maandag of dinsdag dus wat eten er bij. Weet niet of het door het warme weer komt of wat dan ook, maar mijn eetlust is de laatste paar dagen wel wat minder. Gaat dus nog een hele struggle worden de komende paar weken
Valt me op dat je high volume draait met veel intensiteit (failure...clustersets, supersets). Hoe blijf je goed herstellen zodat je niet totally fucked bent voor de andere trainingen in de week? Heb je nog extra dingen die je doet etc?

Terug
Naar boven