- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#speldenkussenBackload gewoon een shitload aan slinpins, een keer in de zoveel weken maak je ze klaar en g2g. Met jouw shape kan je easy met slin elke spiergroep prikken. Scheelt ook nog eens scar tissue.

Smart thinking Batman!Dit is trouwens een beetje een wild idee, maar het kwam net in me op... wat als je die ampullen gewoon open popt en die ampul ondersteboven gewoon “uitgiet” in de slin pin? Heeft iemand dat wel eens gedaan?
Uit mijn quads komt nooit niet eens een druppeltje, mijn glute wil wel altijd wat bloed eruit gieten.
Zou dat ook wel fucked up vinden, helemaal als het eruit spuit![]()
En dit was alleen nog maar de test. Morgen de Masteron nog, lol. En misschien nog de NPP als ik die toevoeg over 2 weken.
motivatie is aardig sky high nu. Jullie drinken zoveel vodka dat zelfs je hoofd er wazig uitziet
Jullie drinken zoveel vodka dat zelfs je hoofd er wazig uitziet

Of jij hebt teveel vodka op??Jullie drinken zoveel vodka dat zelfs je hoofd er wazig uitziet

Volgende keer gelieve de rechtse te blurren, niet de linkse.
Na de laatste set nog maar een dropset gedaan naar 35 en toen 25 om toch nog wat meer reps te doen.
Mijn lean bulk strategie lijkt dus wel goed te werken denk ik.Valt me op dat je high volume draait met veel intensiteit (failure...clustersets, supersets). Hoe blijf je goed herstellen zodat je niet totally fucked bent voor de andere trainingen in de week? Heb je nog extra dingen die je doet etc?Net hamstrings gedaan. Doe normaal altijd kuiten + hamstrings, maar aangezien ik woensdag bij quads voor het eerst sinds 3 maanden seated calf raises heb gedaan, zijn ze nu nog steeds een beetje sore en daarom doe ik ze morgen wel.
Eigenlijk is hamstrings apart trainen een beetje saai, daarom heb ik besloten om het wat leuker te maken. Behalve de eerste oefening was alles in supersets zonder rust ertussen, dus non-stop heen en weer. De bodyparts die ik sinds een tijdje zo ben gaan trainen (delts, biceps, triceps) zijn echt aanzienlijk verbeterd in korte tijd... Ik heb dus iets gevonden wat lijkt te werken voor mij.
Je hoort ook vaak mensen beweren dat hamstrings het beste groeien op low reps met zware gewichten, maar ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Iets te veel gewicht en iets te weinig controle op een Romanian deadlift of een leg curl en het wordt gelijk een lower back of glute oefening en je hamstrings krijgen maar een klein deel van de load. Als ik ze op deze manier train, voel ik ze echt voor de volle 100%. Vooral de supersets curl/press of curl/deadlift zijn heerlijk.
1. Seated leg curl - 5 sets of 12, do partials to get 12
2a. Lying leg curl - 5 sets of 12, do partials to get 12
2b. Romanian DB DL - 5 sets to failure
3a. Lying DB leg curl - 5 sets to failure
3b. Cybex squat press - 5 sets of failure around 10-12
4. Standing leg curl - 5 sets of 10-12 reps, alternating left/right without rest
5a. Adductor - 3 sets to failure + partials
5b. Abductor - 3 sets to failure + partials
Ohja... ik woog vandaag weer precies 99,0kg. Word langzaam maar zeker dus toch zwaarder! En mijn abs enzo zijn eigenlijk nog precies hetzelfde als op 96kg een paar weken geleden. Vanaf maandag of dinsdag dus wat eten er bij. Weet niet of het door het warme weer komt of wat dan ook, maar mijn eetlust is de laatste paar dagen wel wat minder. Gaat dus nog een hele struggle worden de komende paar weken