Vandaag had ik eigenlijk een rustdag, maar ik heb liever mijn vaste rustdag op maandag ipv zondag, omdat het op maandag altijd druk is, zowel op weg naar de gym als in de gym zelf. Daarom besloten om vandaag een soort bonus-workout te doen voor de fun; calves en arms.
Was wel leuk op zich... dit keer gewoon straight sets gedaan ipv supersets en trisets, maar wel steeds met heel weinig rust tussen de sets, max 45 sec. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje moe was en dat de pomp ook niet super was... maarja boeien. Morgen lekker wat langer slapen en ff herstellen.
Overigens ben ik deze week gemiddeld 0,8kg aangekomen tov vorige week:
Gemiddelde gewicht laatste week van de cruise: 96,1 KG
Gemiddelde gewicht week 1 van de blast : 96,14 KG
Gemiddelde gewicht week 2 van de blast: 96,75 (+0,61)
Gemiddelde gewicht week 3 van de blast: 96,65 (-0,10)
Gemiddelde gewicht week 4 van de blast: 97,65 (+1,00)
Gemiddelde gewicht week 5 van de blast: 98,45 (+0,8)
Oorspronkelijk wilde ik wat carbs nog toevoegen... maar nu ben ik wel een beetje aan het twijfelen. In principe denk ik niet dat ik in vetmassa ben toegenomen de laatste tijd, maarja... vorige week 1kg en deze week 0,8 is ook niet niks natuurlijk. Daarom dacht ik dat het misschien beter was om het nog even een week aan te zien op deze hoeveelheid calorieën. Wat zouden jullie doen in dit geval?
Ohja nog ff iets... ik dacht voorheen altijd dat ik van die vlakke kutbiceps had, zonder enige piek of wat dan ook, omdat mijn aanhechtingen ruk waren ofzo. Maar dat kwam dus blijkbaar omdat ik helemaal geen biceps had

Nu de spier een beetje meer ontwikkeld is, zie je dat er toch wel iets van een piek-shape in komt... Vond ik wel nice om te zien.