MuscleMeat

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
Valt me op dat je high volume draait met veel intensiteit (failure...clustersets, supersets). Hoe blijf je goed herstellen zodat je niet totally fucked bent voor de andere trainingen in de week? Heb je nog extra dingen die je doet etc?

Niet echt... ik probeer 7-8 uur te slapen elke nacht en af en toe overdag ook een klein dutje wanneer het kan. Voor de rest gewoon genoeg eten en niet denken aan dat je moe bent :o

Niet echt... ik probeer 7-8 uur te slapen elke nacht en af en toe overdag ook een klein dutje wanneer het kan. Voor de rest gewoon genoeg eten en niet denken aan dat je moe bent :o
Qua dieet....gewoon basic: om 2 a 3 uur bro meal of ...?

• #2.024
Vandaag had ik eigenlijk een rustdag, maar ik heb liever mijn vaste rustdag op maandag ipv zondag, omdat het op maandag altijd druk is, zowel op weg naar de gym als in de gym zelf. Daarom besloten om vandaag een soort bonus-workout te doen voor de fun; calves en arms.

Was wel leuk op zich... dit keer gewoon straight sets gedaan ipv supersets en trisets, maar wel steeds met heel weinig rust tussen de sets, max 45 sec. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje moe was en dat de pomp ook niet super was... maarja boeien. Morgen lekker wat langer slapen en ff herstellen.

Overigens ben ik deze week gemiddeld 0,8kg aangekomen tov vorige week:

Gemiddelde gewicht laatste week van de cruise: 96,1 KG

Gemiddelde gewicht week 1 van de blast : 96,14 KG
Gemiddelde gewicht week 2 van de blast: 96,75 (+0,61)
Gemiddelde gewicht week 3 van de blast: 96,65 (-0,10)
Gemiddelde gewicht week 4 van de blast: 97,65 (+1,00)
Gemiddelde gewicht week 5 van de blast: 98,45 (+0,8)

Oorspronkelijk wilde ik wat carbs nog toevoegen... maar nu ben ik wel een beetje aan het twijfelen. In principe denk ik niet dat ik in vetmassa ben toegenomen de laatste tijd, maarja... vorige week 1kg en deze week 0,8 is ook niet niks natuurlijk. Daarom dacht ik dat het misschien beter was om het nog even een week aan te zien op deze hoeveelheid calorieën. Wat zouden jullie doen in dit geval?

Ohja nog ff iets... ik dacht voorheen altijd dat ik van die vlakke kutbiceps had, zonder enige piek of wat dan ook, omdat mijn aanhechtingen ruk waren ofzo. Maar dat kwam dus blijkbaar omdat ik helemaal geen biceps had :hahaha: Nu de spier een beetje meer ontwikkeld is, zie je dat er toch wel iets van een piek-shape in komt... Vond ik wel nice om te zien.

Bijlagen

• 650E28C3-4777-412D-9B89-3676C99FD061.png
    650E28C3-4777-412D-9B89-3676C99FD061.png
    813,2 KB · Weergaven: 191
Idd goeie piek. Je hebt wel een beetje acne zie ik, geen last van?

• #2.026
Idd goeie piek. Je hebt wel een beetje acne zie ik, geen last van?

Neuh niet echt... vooral op me borst en een beetje op me schouders heb ik wel een aantal van die rode vlekjes/plekjes/puistjes maar ik stoor me daar niet echt aan eigenlijk. Het is nu ook zomer en ik woon vlakbij zee dus na een paar keer zonnen op het strand zal het waarschijnlijk ook minder (zichtbaar) worden en na een paar weken cruisen is het sowieso allemaal weer weg

• Like
Waarderingen: Apw
  • #2.027
Voor degenen die het interessant vinden, dit is mijn dieet voor de komende week met de nieuwe aanpassingen (+50gr carbs verspreid over de dag in de vorm van rijst en frambozenjam).

Meal 1 (pre)
155gr 5% cottage cheese + 30gr whey
120gr havermout + 15gr frambozenjam
30gr amandelen

Meal 2 (post)
70gr rijstvlokken + 15gr frambozenjam
50gr whey

Meal 3 + 4
250gr kipfilet
105gr rijst
1 eetlepel olijfolie + 25gr walnoten

Meal 5
250gr mager rundergehakt
105gr rijst
1 eetlepel olijfolie + 30gr amandelen

Meal 6
6 hele eieren
300ml 2,5% kefir

Macro’s: 290P/392C/149F = 4100 kcal

4100kcal is best wel veel voor mij... maar tot nu toe gaat het allemaal goed met eetlust en vertering. Volhouden zo!!

Voor degenen die het interessant vinden, dit is mijn dieet voor de komende week met de nieuwe aanpassingen (+50gr carbs verspreid over de dag in de vorm van rijst en frambozenjam).

Meal 1 (pre)
155gr 5% cottage cheese + 30gr whey
120gr havermout + 15gr frambozenjam
30gr amandelen

Meal 2 (post)
70gr rijstvlokken + 15gr frambozenjam
50gr whey

Meal 3 + 4
250gr kipfilet
105gr rijst
1 eetlepel olijfolie + 25gr walnoten

Meal 5
250gr mager rundergehakt
105gr rijst
1 eetlepel olijfolie + 30gr amandelen

Meal 6
6 hele eieren
300ml 2,5% kefir

Macro’s: 290P/392C/149F = 4100 kcal

4100kcal is best wel veel voor mij... maar tot nu toe gaat het allemaal goed met eetlust en vertering. Volhouden zo!!
Hoezo ga je nu verhogen? Het lijkt mij dat als je twee weken achterelkaar 1 kg en 0,8 kg respectievelijk aankomt je intake prima is? Ik zou persoonlijk wachten totdat je weer stagneert.

• #2.029
Hoezo ga je nu verhogen? Het lijkt mij dat als je twee weken achterelkaar 1 kg en 0,8 kg respectievelijk aankomt je intake prima is? Ik zou persoonlijk wachten totdat je weer stagneert.

Omdat ik nog steeds even “lean” ben of misschien zelfs wat leaner dan een tijdje terug. Ook schommelt mijn gewicht nogal. Was heel de week rond de 99 en vandaag na uitgeslapen te hebben en een paar keer extra gepist woog ik weer 97... Dat zegt mij dat ik niet vetter aan het worden ben en dat ik voornamelijk wat extra vocht vasthoud. Bovendien is 50carbs ook niet echt een super drastische verhoging. Ik denk dat ik het wel kan hebben nu. Mocht ik opeens noticeably vetter worden schroef ik het weer wat terug.

• #2.030
Oh ja ik heb ook besloten om niet nog extra 200mg npp toe te voegen of wat dan ook. Nu voel ik mij eigenlijk helemaal perfect en heb ik absoluut geen side effects van wat ik neem en naar mijn gevoel maak ik ook goede progress... dan is het imo onnodig om nog extra iets te gaan toevoegen ofzo. Dat is een beetje junkiementaliteit. De volgende blast probeer ik een nieuw middel, ik denk boldenone.

Nu maar ff gewoon voeding en training perfect houden en dan komen de resultaten op deze middelen en doseringen ook wel.

Oh ja ik heb ook besloten om niet nog extra 200mg npp toe te voegen of wat dan ook. Nu voel ik mij eigenlijk helemaal perfect en heb ik absoluut geen side effects van wat ik neem en naar mijn gevoel maak ik ook goede progress... dan is het imo onnodig om nog extra iets te gaan toevoegen ofzo. Dat is een beetje junkiementaliteit. De volgende blast probeer ik een nieuw middel, ik denk boldenone.

Nu maar ff gewoon voeding en training perfect houden en dan komen de resultaten op deze middelen en doseringen ook wel.
Lijkt mijn wel de beste beslissing zolang je goed gaat. Je hebt nog jaren om vanalles te proberen :)

• #2.032
Lijkt mijn wel de beste beslissing zolang je goed gaat. Je hebt nog jaren om vanalles te proberen :)

Ja precies... Ben wel erg nieuwsgierig naar alle andere compounds die ik nog nooit heb geprobeerd, maar het is denk ik maar beter om geduldig te blijven :P

• #2.033
Lat spread.

Op zich vind ik het wel een redelijke foto, maar het maakt wel pijnlijk duidelijk hoe veel meer massa ik nog moet kweken om er niet skinny uit te zien in dit soort poses zonder pomp en een selfie-angle en allerlei andere manipulaties die je er beter uit doen laten zien. Dit is gewoon een raw picture zeg maar :o Ik weeg nu 99kg. Ik denk dat ik er pas enigszins filled out en impressive uit zal zien in zo’n pose als ik +10kg vvm meer heb :hahaha:Zie ook hoe dun en shallow mijn benen er opeens uit komen te zien (kan mss ook wel een beetje aan posing liggen, maar toch...) terwijl dit normaalgesproken toch mijn betere bodypart is. Lange weg te gaan nog...

Bijlagen

• 835347B3-C2D5-4DBF-817D-39C700AFBCFE.jpeg
    835347B3-C2D5-4DBF-817D-39C700AFBCFE.jpeg
    233,9 KB · Weergaven: 206
Lat spread.

Op zich vind ik het wel een redelijke foto, maar het maakt wel pijnlijk duidelijk hoe veel meer massa ik nog moet kweken om er niet skinny uit te zien in dit soort poses zonder pomp en een selfie-angle en allerlei andere manipulaties die je er beter uit doen laten zien. Dit is gewoon een raw picture zeg maar :o Ik weeg nu 99kg. Ik denk dat ik er pas enigszins filled out en impressive uit zal zien in zo’n pose als ik +10kg vvm meer heb :hahaha:Zie ook hoe dun en shallow mijn benen er opeens uit komen te zien (kan mss ook wel een beetje aan posing liggen, maar toch...) terwijl dit normaalgesproken toch mijn betere bodypart is. Lange weg te gaan nog...
Afgelopen periode goeie progressie geboekt kerel, je posering gaat erop vooruit en je fysiek ziet er steeds meer ''pleasing'' uit. Over je benen zou ik me niet druk maken :P zal het lichtinval wel zijn, maar duidelijk je beste spiergroep ;)

Lat spread.

Netjes man! Je staat er kei goed bij.

Lat spread.

Als ik voor de spiegel een front latspread doe denk ik moah het begint ergens op te lijken totdat ik een foto neem :dunno: :roflol:

• #2.037
Afgelopen periode goeie progressie geboekt kerel, je posering gaat erop vooruit en je fysiek ziet er steeds meer ''pleasing'' uit. Over je benen zou ik me niet druk maken :P zal het lichtinval wel zijn, maar duidelijk je beste spiergroep ;)

Thanks man! Jij staat in de DBB fysiek-rangorde toch nog een stuk boven mij :hahaha: Extra fijn dus om van jou een compliment te krijgen.

Als ik voor de spiegel een front latspread doe denk ik moah het begint ergens op te lijken totdat ik een foto neem :dunno: :roflol:
Herkenbaar, al geldt dit voor mij voor elke pose. Soms heb ik een sicke pump in de gym ofzo of doe ik thuis voor de spiegel een pose en denk ik woooh dit gaat lekker, dan vraag ik snel me vriendin om er een foto van te maken en als ik die foto dan zie denk ik uhhh... what the f**k? :o

Thanks man! Jij staat in de DBB fysiek-rangorde toch nog een stuk boven mij :hahaha: Extra fijn dus om van jou een compliment te krijgen.

Herkenbaar, al geldt dit voor mij voor elke pose. Soms heb ik een sicke pump in de gym ofzo of doe ik thuis voor de spiegel een pose en denk ik woooh dit gaat lekker, dan vraag ik snel me vriendin om er een foto van te maken en als ik die foto dan zie denk ik uhhh... what the f**k? :o
Herkenbaar kerel....gewoon door gainen...komt vanzelf goed

Lat spread.

+1 je fysiek is er Heel goed op vooruit gegaan, jezelf impressive vinden gaat nooit gebeuren, al weeg je 110kg ripped. Hoort bij de sport.

Lat spread.

Je staat er goed bij. Dan van die 10 kg zal je altijd blijven denken. Als je 10 kg verder bent, denk je waarschijlijk min of meer hetzelfde. :P Met een paar jaartjes kuren kun je overigens wel wat massa pakken nog, ben benieuwd hoe snel het blijft gaan.

Terug
Naar boven