MuscleMeat

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
Nou net dus ff push gedaan. Voelde me vandaag eigenlijk niet echt super... het begon er al mee dat ik gisteravond vergeten was een wekker te zetten, met als gevolg dat ik niet om 05.00 maar om 05.40 ofzo wakker werd. Heb me dus een beetje moeten haasten vanochtend. Verder was de workout ook niet echt super, voelde me een beetje moe. Maar toch al met al goed getraind. Ook voor schouders en triceps tri-sets geprobeerd om de training een beetje in te korten maar toch intensiever te maken. Vooral bij triceps voelde het echt heeeel erg goed en de pomp was sick. Me triceps trillen nu nog steeds een beetje

Ik deed:
Tricep pushdowns - 10 reps, r/p if needed
Cable overhead extensions - 10 reps, r/p if needed
Bench dips - gewoon tot falen
En dat voor 3 rounds.

Foto was na die 3 rondjes triceps.

Bijlagen

• F48A815A-5B28-4C84-A467-ADD8582647CB.jpeg
    F48A815A-5B28-4C84-A467-ADD8582647CB.jpeg
    266,3 KB · Weergaven: 177
  • #1.962
Vandaag voor het eerst alleen kuiten en hamstrings gedaan. Op papier een easy dagje, maar in de praktijk viel het vies tegen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar bulgarian split squats is echt een hele nasty tyfusoefening om te doen. De volgende dag is vooral de aanhechting tussen glute en ham compleet fucked. Ik haat het maar tegelijkertijd houd ik er van.

1. Single leg leg press calf raise - 5 sets to failure, alternate l/r without rest
2. Smith calf raise - 5 sets of 10, rp if needed

1. seated leg curl - 5 sets of 12, do partials to get 12 every set
2a. db leg curl - 5 sets to failure
2b. bb romanian deadlift - 5 sets to failure
3. bulgarian split squats - 5 sets to failure, alternate l/r without rest in between
4. adductor machine - 5 sets of 12, rp if needed

Mijn gewicht is deze week gemiddeld zelfs met 0,1kg afgenomen tov de week er voor. Vanaf morgen dus weer +200kcal erbij. Eetlust is wel erg goed enzo, maar toch enigszins frustrerend dat ik niet toeneem in gewicht, al snap ik dat dat niet echt belangrijk is en dat mijn body compositie alsnog aan het veranderen is, maar toch... Ik wil het liefst nooit meer onder de 100kg wegen :rolleyes:

• #1.963
Besloten om vandaag ff bij hoge uitzondering 1 meal te skippen en extra vroeg te gaan slapen. Ben echt ff helemaal naar de t*ring. Maar toch ook zin in de training van morgen en ik kijk ook een beetje uit naar extra carbs. Ben benieuwd wat komende week gaat brengen.

Bulgarian split squats zijn irritant ja!
Mijn coach heeft ze laatst ook in mijn schema gestopt om een kleine afwijking in kracht tussen mijn benen te corrigeren.
Vooral evenwicht houden is voor mij niet makkelijk dus ik heb vaak dat ik tijdens een set half omval :-p
Begin ze nu wel te waarderen. Wat had jij tussen je hamstring en glutes dat het zo pijn deed?
Ik voel ze vooral in mijn quads eerlijk gezegd.

Vandaag voor het eerst alleen kuiten en hamstrings gedaan. Op papier een easy dagje, maar in de praktijk viel het vies tegen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar bulgarian split squats is echt een hele nasty tyfusoefening om te doen. De volgende dag is vooral de aanhechting tussen glute en ham compleet fucked. Ik haat het maar tegelijkertijd houd ik er van.

1. Single leg leg press calf raise - 5 sets to failure, alternate l/r without rest
2. Smith calf raise - 5 sets of 10, rp if needed

1. seated leg curl - 5 sets of 12, do partials to get 12 every set
2a. db leg curl - 5 sets to failure
2b. bb romanian deadlift - 5 sets to failure
3. bulgarian split squats - 5 sets to failure, alternate l/r without rest in between
4. adductor machine - 5 sets of 12, rp if needed

Mijn gewicht is deze week gemiddeld zelfs met 0,1kg afgenomen tov de week er voor. Vanaf morgen dus weer +200kcal erbij. Eetlust is wel erg goed enzo, maar toch enigszins frustrerend dat ik niet toeneem in gewicht, al snap ik dat dat niet echt belangrijk is en dat mijn body compositie alsnog aan het veranderen is, maar toch... Ik wil het liefst nooit meer onder de 100kg wegen :rolleyes:

Ik vind het knap dat je ze doet, de bulgarian split squats.

Wat een tyfusoefening!

• #1.966
Bulgarian split squats zijn irritant ja!
Mijn coach heeft ze laatst ook in mijn schema gestopt om een kleine afwijking in kracht tussen mijn benen te corrigeren.
Vooral evenwicht houden is voor mij niet makkelijk dus ik heb vaak dat ik tijdens een set half omval :-p
Begin ze nu wel te waarderen. Wat had jij tussen je hamstring en glutes dat het zo pijn deed?
Ik voel ze vooral in mijn quads eerlijk gezegd.

Evenwicht houden is kut ja! Ik deed het deze keer in een rack met een barbell voor me, waar ik met 1 hand een beetje aan vasthield voor evenwicht. De dumbbell had ik in de andere hand.

Voel ze natuurlijk ook wel in mijn quads, maar for some reason zijn mijn hams de volgende dag echt super sore van deze oefening. Ik deed natuurlijk ook leg curls en romanian deadlifts ervoor, waardoor de hamstrings al pre exhausted waren.

Oh ja nog een ding waarmee ik de spanning meer op mijn hamstrings probeer te houden is echt helemaal zakken, met je knie bijna tot de grond en vervolgens je been maar voor 3/4 uitstrekken on top.

Het duurde eventjes voordat ik jouw topic geheel doorgelezen had maar ben nu eindelijk bij de laatste pagina aangekomen. Niets anders dan respekt man, heel erg goed bezig en een mooi fysiek.
Zeer verstandig om HCG mee te laten lopen, kijken wat een wat lagere roid intake doet in plaats van enorme hoeveelheden is ook wat ik apprecieer.
Gewicht schommelt, daar ontkom je niet aan, soms houd je lichaam vocht vast, soms dumpt het vocht. Soms weeg je 3 dagen achtereen hetzelfde, dan heb je een toename en dan plotseling weer een afname. Gewicht is bijna nooit hetzelfde.

In ieder geval, veel succes man, je bent op de goede weg en ik blijf je volgen. :thumbs:

• #1.969
Het duurde eventjes voordat ik jouw topic geheel doorgelezen had maar ben nu eindelijk bij de laatste pagina aangekomen. Niets anders dan respekt man, heel erg goed bezig en een mooi fysiek.
Zeer verstandig om HCG mee te laten lopen, kijken wat een wat lagere roid intake doet in plaats van enorme hoeveelheden is ook wat ik apprecieer.
Gewicht schommelt, daar ontkom je niet aan, soms houd je lichaam vocht vast, soms dumpt het vocht. Soms weeg je 3 dagen achtereen hetzelfde, dan heb je een toename en dan plotseling weer een afname. Gewicht is bijna nooit hetzelfde.

In ieder geval, veel succes man, je bent op de goede weg en ik blijf je volgen. :thumbs:

100 pagina’s doorspitten is niet niks:p

Thanks man voor je compliment! Doet me goed.

Qua doseringen probeer ik inderdaad rustig aan te doen. Tot nu toe lukt dat aardig, maar af en toe kriebelt natuurlijk

• #1.970
Kleine update. Laatste paar dagen/week is het gewicht wel wat omhoog aan het kruipen... Zit al een hele week boven de 97,0kg dus dat is goed. Betekent toch dat er heel langzaam een stijging in komt en dat is precies wat we willen. Eetlust ook nog steeds meer dan goed ondanks de verhoging en digestion gelukkig ook.

Vandaag calves + quads gedaan, 31 sets in totaal. Was best wel pittig en gelijk na de post workout meal dan ook gaan slapen voor 2 uur :o Gelukkig kan dat op woensdagen meestal, daarom ook dat ik benen altijd op woensdagen en zon-/zaterdagen probeer te trainen... dan kan ik gelijk naar bed na de training. Heerlijk is dat.

Evenwicht houden is kut ja! Ik deed het deze keer in een rack met een barbell voor me, waar ik met 1 hand een beetje aan vasthield voor evenwicht. De dumbbell had ik in de andere hand.

Voel ze natuurlijk ook wel in mijn quads, maar for some reason zijn mijn hams de volgende dag echt super sore van deze oefening. Ik deed natuurlijk ook leg curls en romanian deadlifts ervoor, waardoor de hamstrings al pre exhausted waren.

Oh ja nog een ding waarmee ik de spanning meer op mijn hamstrings probeer te houden is echt helemaal zakken, met je knie bijna tot de grond en vervolgens je been maar voor 3/4 uitstrekken on top.

Ik doe ze met in beide handen een dumbell. Een dumbell aan 1 kant lijkt me echt helemaal niet te doen :P

• #1.972
Trouwens nog ff een dingetje waar ik laatst aan zat te denken: ik overweeg om halverwege deze blast (dus over 2 of 3 weken) 200-300mg (zal eerder 200 zijn waarschijnlijk) npp toe te voegen, gewoon om eens te proberen en te kijken hoe en wat.

Aan de ene kant is dat misschien niet echt nodig, aangezien ik zo ook goede gains aan het maken ben en er met de dag voller/groter/beter uitzie. Aan de andere kant ben ik gewoon benieuwd naar nandrolone en hoe ik daar op reageer, en 200mg is nou ook weer niet superheftig ofzo... Maar het zou wel een leuke boost kunnen geven in de tweede helft van de blast en misschien wat extra gains + nieuwe ervaring met een nieuwe compound. Het voordeel van npp is natuurlijk ook dat het snel werkt en mocht er wat misgaan het ook snel weer is uitgewerkt.

Wat vinden jullie? Goed of slecht idee?

welke dosis zou je dan zitten in totaal?
750mg?

persoonlijk niet doen beter voor volgende keer.

Ik denk niet dat het nog iets toevoegd aan het einde. Ik zou het bewaren voor de volgende keer, maar aan de andere kant kan een klein beetje experimenteren geen kwaad.

Jou keus maat!

• #1.976
Ik denk niet dat het nog iets toevoegd aan het einde. Ik zou het bewaren voor de volgende keer, maar aan de andere kant kan een klein beetje experimenteren geen kwaad.

Jou keus maat!

Hmm, maar waarom denk je dat het niets meer zou toevoegen? Je zou zeggen dat je lichaam misschien na een x-aantal weken enigszins gewend raakt aan een bepaalde dosering en dat je gains en progress een beetje afvlakken, waarna een kleine verhoging of een toevoeging van een andere compound toch weer een soort nieuwe stimulus is.

Merk zelf ook dat meeste rek er na een week of 6 toch al uit is, ik zou het gewoon doen. Is het niks, weet je dat voor de volgende keer.

• #1.978
Vandaag poesj gedaan. Voelde me vanochtend echt een beetje moe en had er niet bepaald zin in, maar na de eerste werkset wanneer de pomp begint op te komen enzo was ik dat weer helemaal kwijt. Ik heb nu iets van 10 dagen zonder rustdag getraind, lol. Morgen nog ff calves en hamstrings knallen en dan toch maar een dagje rust.

Zo ging de training:

1. Incline db press - 10 sets to failure
2. Db flyes - 5 sets to failure
3a. Pec deck machine - 5 sets to failure
3b. Push ups - 5 sets to failure
Deze superset back and forth zonder rust ertussen. Kon de laatste keer amper 2 push ups meer doen :hahaha: Dat was gelijk ook het signaal dat chest klaar was.
4a. Bent over db rear delt raises
4b. Db side laterals
4c. Seated db press
Deze triset 5x heen en weer, ook met minimale rust steeds tussen de rounds. Elke set moesten er 15 reps van elke oefening gedaan worden, dus ik heb rest/pause gedaan om 15 te krijgen wanneer dat nodig was.

Zelfde principe ook voor triceps gedaan, alleen dan 12 reps voor elke oefening:
5a. Tricep pushdown
5b. Cable overhead extension
5c. Bench dips (hier kon ik geen 12 meer, deze gewoon tot failure)

Ik moet zeggen, dit zijn best wel intensieve workouts. Voor elk onderdeel (chest, shoulders, triceps) heb ik een schoon shirt nodig. 3 per training dus:o

Nog ff een foto van vandaag. Zoals te zien krijg ik wel een beetje puisten op mijn borst... voorheen had ik ze altijd meer op me rug en schouders, maar die zijn dit keer redelijk schoon. Het is echt vooral me chest die een beetje puisterig is. Maarja, dat is na een paar weken cruisen zo weer weg. Ik zit er niet zo mee.

Gewicht was vanochtend trouwens 98,3kg. Er zit dus duidelijk een stijgende lijn in... maar het moet natuurlijk ook weer niet te snel gaan. Ik houd het nauwlettend in de gaten iig.

Bijlagen

• 629EDF38-0C62-4ABC-89A9-72B22B6917ED.jpeg
    629EDF38-0C62-4ABC-89A9-72B22B6917ED.jpeg
    179,6 KB · Weergaven: 177
Dat is toch een enorme smalle taille 👍

Gewoon nnp toevoegen toch

zyzz in our hearts

zyzz in our pants

Terug
Naar boven