XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
Flinke training bro, hoe lang duurt zo'n sessie? Hoeveel rust tussen de sets houd je aan?

Max. anderhalf uur.

Ligt er een beetje aan... Tussen normale sets rust ik meestal 60 sec, tussen supersets 90 sec. Tussen bijv. shrugs en hyperextensions rust ik helemaal niet. Gewoon constant heen en weer.

• #1.942
Zo’n triset ga ik vanaf nu zeker vaker doen voor biceps, triceps en delts... Je doet in slechts een paar minuten 3x zoveel sets als je normaal zou doen en de pumps die je er van krijgt zijn echt sick. Ik kon mijn armen bijna niet meer bewegen, zo vol zaten ze met bloed.

Vandaag beetje supersets gedaan voor width focus pull day.

1a. Wide grip pull ups - 5 sets to failure
1b. Wide grip pulldowns - 5 sets of 10, r/p
2a. Straight arm cable pullovers - 5 sets of 10
2b. Underhand grip pulldowns - 5 sets of 10, partials to get 10
3a. Bent over row - 5 sets of failure
3b. Chest supported DB row - 5 sets of 10, partials to get 10
4a. BB shrugs - 3 sets to failure
4b. Hyperextensions - 3 sets to failure
Nog een tri-set voor biceps, was een experiment en het beviel erg goed. Deed dit voor 3 rounds met 60sec rist
5a. Incline DB curl - 10 reps r/p
5b. Cable curl - 10 reps r/p
5c. Plate hammer curl - 10 reps r/p

Was vandaag 97,2kg... gewicht blijft dus eigenlijk nog steeds een beetje schommelen. Ik denk vanaf volgende week weer +50gr carbs, als uit het wekelijkse gemiddelde blijkt dat ik niks heb gegained. Zou eigenlijk ook best een cheat meal willen doen dit weekend, maar ik twijfel nog... heb er een beetje angst voor, lol.
Waarom angst? Skip gewoon 1 meal en vervang die met iets anders te eten. Als je een beetje een normale 'cheat' hebt valt het surplus kwa calorieën wel mee.

Je bent wel echt een autist man, leef ook een beetje je bent geen pro(die cheaten trouwens ook veel lol).

• #1.945
Waarom angst? Skip gewoon 1 meal en vervang die met iets anders te eten. Als je een beetje een normale 'cheat' hebt valt het surplus kwa calorieën wel mee.

Ja, dat is wel een goed idee. Als ik een cheat meal doe, dan skip ik meestal meal 5 en 6 en dan doe ik in plaats daarvan 1 cheatmeal. Op die manier is het surplus idd niet extreem groot.

Ik zie wel... misschien vanavond of morgen eens gek doen. Mijn gewicht is toch al 3 weken hetzelfde en ik ben alleen maar leaner aan het worden geloof ik.

• #1.946
Je bent wel echt een autist man, leef ook een beetje je bent geen pro(die cheaten trouwens ook veel lol).

Ik ben inderdaad erg autistisch. Zou af en toe wel losser willen zijn omdat ik dan meer plezier zou hebben in bodybuilding en in het leven in het algemeen, maar het is lastig om dat soort patronen te doorbreken, lol.

• #1.947
Toch maar ff jullie advies opgevolgd

+ nog een paar stukjes sushi/rolls.
Dalijk nog cheesecake en ijs.

yolo

Bijlagen

• 72DE2E2A-BBC2-4348-9C8A-67E779092F8E.jpeg
    72DE2E2A-BBC2-4348-9C8A-67E779092F8E.jpeg
    115,6 KB · Weergaven: 185
Now its over

Is dat Russische mcdonalds?

Foto van de cheesecake? Ik wil een beetje meegenieten van je cheat :o

Ik ruik pizza uit onze oven en heb nu ook zin om te cheaten

Hier ook cheatmeal vandaag.

• #1.957

Nice. Wat heb je gegeten?

Ik had al een tijdje geleden 4x500gr containers ambachtelijk ijs besteld en ik heb elke container voor meer dan driekwart leeggegeten :dunno: Als ik ijs eet kan ik nooit stoppen, lol. Nu maar tijd om te pitten, ben benieuwd naar morgen.

ik heb elke container voor meer dan driekwart leeggegeten :dunno: Als ik ijs eet kan ik nooit stoppen, lol.

Dat klinkt bekend haha. Geen bakken ijs meer in huize DAW tijdens de cut. Een zak invries ijsjes van 30 kcal per stuk haal ik nog wel eens maar dat kan ook snel op gaan heb ik gemerkt.

Nice. Wat heb je gegeten?

Ik had al een tijdje geleden 4x500gr containers ambachtelijk ijs besteld en ik heb elke container voor meer dan driekwart leeggegeten :dunno: Als ik ijs eet kan ik nooit stoppen, lol. Nu maar tijd om te pitten, ben benieuwd naar morgen.
Patat oorlog met ui
Broodje satekroket
Gehaktbal

• #1.960
Werd vanochtend wakker met +1,5kg en best een wat dikkere kop dan normaal. Nu even alles lekker eruit zweten met een push training en morgen hopelijk weer back to normal.

Terug
Naar boven