XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Goed fysiek man en een leuk behangetje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
Je staat er goed bij. Dan van die 10 kg zal je altijd blijven denken. Als je 10 kg verder bent, denk je waarschijlijk min of meer hetzelfde. :P Met een paar jaartjes kuren kun je overigens wel wat massa pakken nog, ben benieuwd hoe snel het blijft gaan.

Dankje, B. Zoals je weet ben ik wat meer van de voorzichtige aanpak wat betreft doseringen en shit... Snel zal het daarom waarschijnlijk niet gaan. Maar het doel blijft natuurlijk om zo groot als voor mij mogelijk is te worden!

• Like
Waarderingen: BB_
Thanks man! Jij staat in de DBB fysiek-rangorde toch nog een stuk boven mij :hahaha: Extra fijn dus om van jou een compliment te krijgen.

Herkenbaar, al geldt dit voor mij voor elke pose. Soms heb ik een sicke pump in de gym ofzo of doe ik thuis voor de spiegel een pose en denk ik woooh dit gaat lekker, dan vraag ik snel me vriendin om er een foto van te maken en als ik die foto dan zie denk ik uhhh... what the f**k? :o
Haha komt me bekend voor met die foto’s maken :roflol:

• #2.045
Vandaag calves + quads gedaan. Normaal doe ik altijd “normale” sets met rest/pause voor kuiten, maar vandaag besloot ik om seated calf raises en leg press calf raises te supersetten, omdat het mij anders een beetje te lang duurt voordat ik aan quads kan beginnen. Ik denk dat ik morgen echt onwijs erge spierpijn in mijn kuiten ga hebben, want dit zijn ze duidelijk niet gewend. Wat ik wel een beetje kut vond is dat de spieren in mijn voeten eigenlijk eerder verzuurden en verkrampten dan mijn kuitspieren... Zal vast ook door de onwennigheid komen. Maar deze supersets zijn zeker wel iets om er in te houden...

Dit was de training:
1a. Seated calf raises - 5x10rp
1b. LP calf raises - 5x15rp
Superset back and forth w/o rest

2. BB squats - 5 sets to failure
3. Hack squats - 5x10rp
Hierna wilde ik eigenlijk walking lunges doen... maar na 10 van zulke sets was ik echt helemaal naar de t*fus. Was ook nog eens 28 graden en geen airco in de gym. Daarom de training een beetje easier gemaakt.
4. Leg extensions - 3x12rp with 2 sec hold on each rep
5. Sissy squats - 3x12rp
6. Adductor machine - 3xfailure @ 12-20 range, assist with hands to get to 12 if needed

Uiteindelijk niet supertevreden, omdat het toch een beetje voelt alsof ik een p*ssy was en halverwege de workout een beetje de boel besloot om te gooien :hahaha: Maarja aan de andere kant moet je ook een beetje realistisch blijven... als je amper meer rechtop kan staan kan je ook niet meer 5 sets lunges doen, lol. Uitendelijk draait het toch voornamelijk om de barbell squats en de hacks en is de rest een beetje opvulling van de training.

Na de gym rechtstreeks naar het strand gereden trouwens en daar ff 2 uur liggen bakken... Was wel nice.

• #2.046
Voelde me vanochtend om 5 uur echt niet in staat om op te staan, cardio te doen, naar de gym te gaan etc. Had ff in mijn logboek gekeken en in 6 weken cycle heb ik 5 rustdagen gehad :o Kan het mezelf dus vergeven... vandaag ff rustig aan en morgen weer knallen.

Mietje

Voelde me vanochtend om 5 uur echt niet in staat om op te staan, cardio te doen, naar de gym te gaan etc. Had ff in mijn logboek gekeken en in 6 weken cycle heb ik 5 rustdagen gehad :o Kan het mezelf dus vergeven... vandaag ff rustig aan en morgen weer knallen.
Geen zin om eens een paar dagen rust te pakken (of die dagen op te vullen met heel lichte trainingen en wat wandelen ofzo)? Om te voorkomen dat je straks helemaal uitgeblust geraakt...

p*ssy

• #2.050
:(

• #2.051
Geen zin om eens een paar dagen rust te pakken (of die dagen op te vullen met heel lichte trainingen en wat wandelen ofzo)? Om te voorkomen dat je straks helemaal uitgeblust geraakt...

Neuh... meestal is een dagje rust wel genoeg om weer een beetje op krachten te komen. Als ik een paar dagen niks doe word ik echt niet goed.

Laatst bewerkt:
  • #2.054
Poeh... die rustdag van gisteren deed me goed. Opeens echt een veel betere focus/concentratie tijdens de training, betere mmc met mijn rugspieren en een veel betere pomp dan de afgelopen tijd een beetje het geval was. Het beste zou natuurlijk zijn om steeds 3 days on 1 day off te trainen, maarja... dat vind ik persoonlijk eigenlijk een beetje te weinig trainingsdagen.

Gewicht was vanochtend maar liefst 99,5kg... ik hield echt zichtbaar veel vocht vast, waarschijnlijk omdat ik gisteren niet heb getraind en dus ook niet zo veel heb gezweet. Maandag woog ik nog 97,6, dus dat kan natuurlijk nooit 2kg vet ofzo erbij zijn. Ook vanochtend tijdens de fasted cardio gutste het zweet echt van me lijf, terwijl het niet eens superwarm was in de kamer om 5 uur ‘s ochtends. Dusja... wel een beetje vervelend natuurlijk die waterretentie maar voor de rest ook niet echt dodelijk ofzo. Waar ik natuurlijk wel een beetje voor moet oppassen is dat me gewicht ook niet te snel gaat stijgen...

Ik heb trouwens ook voor na deze cycle een beetje een plan uitgedacht... ik trek deze blast afhankelijk van hoe het zal blijven gaan nog 4 tot 6 weken door, daarna wil ik een maand of 6 weken gewoon een beetje op maintenance calorieën gaan zitten om de gains een beetje te solidifyen en ook mijn lichaam een beetje rust te geven van het eten in een surplus en volgens een streng dieet zonder cheats enzo en vervolgens wil ik weer een mini-cut van 4 of 6 weken doen, voordat ik daarna weer mijn volgende groeiblast ga doen. Ik wil eigenlijk elke keer een stapje lager gaan met het vetpercentage tussen de groeifases door en het liefst nooit meer boven de 10% ofzo uitkomen, zelfs helemaal aan het einde van een groeifase niet. Ik heb echt een hekel aan bodyfat en het liefst wil ik er zo snel mogelijk van af :hahaha: Sommige mensen zeggen dat je nooit moet gaan cutten tijdens een cruise omdat je dan zogenaamd al je gains verliest, maar daar geloof ik niet zo in... Misschien dat als je Big Ramy bent en je gaat cutten op een cruise van 200 of 250mg test dat je dan veel massa verliest, maar ik denk dat dat voor de meesten onder ons niet geldt. Vorige cruise heb ik ook nog 6 weken ofzo gecut en dat ging heerlijk... 0 massa of kracht verloren (ik heb geen kracht dus ik kan het ook niet verliezen hihi) en een stuk leaner geworden. Dusja... dat is een beetje het vooruitzicht voor de komende maanden. Misschien is dat nog een beetje te vroeg, maar mijn volgende blast wordt waarschijnlijk 500 of 600 test met 400 boldenone.

• #2.055
Fotootje van daarnet.

Kuiten lijken wel een beetje non existent maar ik denk dat dat komt omdat de foto een beetje van boven is gemaakt :hahaha: anyways

Bijlagen

• BB036F24-AFA6-40FE-8CDC-DC5DED28F65B.jpeg
    BB036F24-AFA6-40FE-8CDC-DC5DED28F65B.jpeg
    202,2 KB · Weergaven: 201
  • #2.057
Goed vol man.

+waist shoulder ratio mirrin.

Ja, wel goed vol enzo en de pomps zijn ook erg goed in de gym, alleen moet ik wel een beetje oppassen dat ik niet weer onnodig vet word. Naar mijn mening sta ik er nu toch een stukje wateriger en vetter bij dan 6 weken geleden. Wel enigszins logisch natuurlijk aangezien dit toch een groeifase is, maar ik wil het ook niet overdrijven, dat ik er dalijk weer als een varken uitzie. Ik doe sowieso geen cheats meer tijdens deze cycle en met eten verhogen ga ik nu ook misschien nog wat voorzichtiger doen. Heb sowieso al +600kcal toegevoegd sinds het begin.

@Spambod idd nice waist shoulder ratio. Je gaat goed zie ik, :flexgrin:

Tis wel een drukke bedoeling daar ;)

Terug
Naar boven