- Waardering
- 411
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je staat er goed bij. Dan van die 10 kg zal je altijd blijven denken. Als je 10 kg verder bent, denk je waarschijlijk min of meer hetzelfde.Met een paar jaartjes kuren kun je overigens wel wat massa pakken nog, ben benieuwd hoe snel het blijft gaan.
Dit was naar de smaak van de vorige bewoners.Haha komt me bekend voor met die foto’s makenThanks man! Jij staat in de DBB fysiek-rangorde toch nog een stuk boven mijExtra fijn dus om van jou een compliment te krijgen.
Herkenbaar, al geldt dit voor mij voor elke pose. Soms heb ik een sicke pump in de gym ofzo of doe ik thuis voor de spiegel een pose en denk ik woooh dit gaat lekker, dan vraag ik snel me vriendin om er een foto van te maken en als ik die foto dan zie denk ik uhhh... what the f**k?![]()

Maarja aan de andere kant moet je ook een beetje realistisch blijven... als je amper meer rechtop kan staan kan je ook niet meer 5 sets lunges doen, lol. Uitendelijk draait het toch voornamelijk om de barbell squats en de hacks en is de rest een beetje opvulling van de training.Geen zin om eens een paar dagen rust te pakken (of die dagen op te vullen met heel lichte trainingen en wat wandelen ofzo)? Om te voorkomen dat je straks helemaal uitgeblust geraakt...Voelde me vanochtend om 5 uur echt niet in staat om op te staan, cardio te doen, naar de gym te gaan etc. Had ff in mijn logboek gekeken en in 6 weken cycle heb ik 5 rustdagen gehadKan het mezelf dus vergeven... vandaag ff rustig aan en morgen weer knallen.
Geen zin om eens een paar dagen rust te pakken (of die dagen op te vullen met heel lichte trainingen en wat wandelen ofzo)? Om te voorkomen dat je straks helemaal uitgeblust geraakt...
Tijdje niet in je log gekeken, maar je fysiek is er weer flink op vooruit gegaan. Goede verhoudingen ook. Ik denk dat ik weer wat vaker moet komen kijken.
Omdat we ons zelf vaak zien, is het op een gegeven moment lastig om de progressie bij onszelf te zien. Zeker prettig om van soortgenoten☺ dit compliment te krijgen als ze jou even niet gezien hebben!
Sommige mensen zeggen dat je nooit moet gaan cutten tijdens een cruise omdat je dan zogenaamd al je gains verliest, maar daar geloof ik niet zo in... Misschien dat als je Big Ramy bent en je gaat cutten op een cruise van 200 of 250mg test dat je dan veel massa verliest, maar ik denk dat dat voor de meesten onder ons niet geldt. Vorige cruise heb ik ook nog 6 weken ofzo gecut en dat ging heerlijk... 0 massa of kracht verloren (ik heb geen kracht dus ik kan het ook niet verliezen hihi) en een stuk leaner geworden. Dusja... dat is een beetje het vooruitzicht voor de komende maanden. Misschien is dat nog een beetje te vroeg, maar mijn volgende blast wordt waarschijnlijk 500 of 600 test met 400 boldenone.Goed vol man.Fotootje van daarnet.
Kuiten lijken wel een beetje non existent maar ik denk dat dat komt omdat de foto een beetje van boven is gemaaktanyways