Vandaag kuiten en hamstrings gedaan. Ging top... zowel me kuiten als hamstrings trillen nog steeds een beetje na en dat is doorgaans een goed teken. Waar ik wel een beetje moe van word is het constant volle gevoel waar ik heel de dag mee rondloop. ‘S avonds, vooral na meal 5 en 6 voel ik me zo fucking vol en opgeblazen in me (onder)buik en met dat onprettige gevoel ga je dan slapen... zodra ik wakker word ga ik gelijk schijten, nog voordat ik wat gegeten of gedronken heb en voel ik me echt bevrijd voor een tijdje

denk dat de meesten wel snappen wat ik bedoel. Bulken is gewoon een b*ch voor mij. Ik heb er eigenlijk een beetje een hekel aan. Vandaag is week 7 begonnen, dus nog 6 weken volhouden en dan kan ik weer een beetje zakken in calorieën en wat rusten. Ik kijk er naar uit.
De training ging zo:
Seated calf raise - 5x10rp met 45sec rust tussen sets
Leg press calf raise met 1 been - 5xfailure zonder rust tussen links en rechts
Seated hamstring curl - 5x12 met partials om tot 12 te komen elke set
Superset: lying dumbbell hamstring curl - 5xfailure + romanian dumbbell deadlifts - 5xfailure zonder rust tussen alle sets
Cybex squat press - 5x12 met r/p om tot 12 te komen en vervolgens 2 dropsets ook weer 12 reps met r/p
Standing leg curl - 5xfailure zonder rust tussen links en rechts
Superset: adductor machine - 3xfailure + partials + abductor machine - 3xfailure + partials - zonder rust tussen alle sets
= smoked