- Waardering
- 20.663
Test, mast, npp heb ik ook altijd een fijne mix gevonden om te bulken. Weinig waterretentie en sides en kwalitatief droge spiermassa wat je wint.
Welke doseringen/verhoudingen deed je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Test, mast, npp heb ik ook altijd een fijne mix gevonden om te bulken. Weinig waterretentie en sides en kwalitatief droge spiermassa wat je wint.
Laatste keer heb ik het zo gedaan:
Week 1 tm 4
500mg test e PW
400mg mast e PW
300mg NPP PW
Week 5-8
500mg test e PW
400mg mast e PW
450mg NPP PW
Week 9-12
750mg test e PW
400mg mast e PW
450mg NPP
EINDE BLAST
Injecteerde elke maandag/woensdag/vrijdag. NPP kwam eigenlijk pas echt tot z'n recht bij die 450mg per week. Progressief verhoogd in milligrammen, kcals en trainingsintesiteit/volume. Ik heb er toen een AI naast laten lopen, maar ik denk dat wanneer je de test op 500mg laat, je weg kunt komen zonder AI.
Absoluut geen noodzaak, maar wat ik wel merk is dat ik leaner blijf naarmate ik verhoog.Ziet er goed uit, zoiets zou ik ook wel willen proberen. Ben jij van mening dat doseringen verhogen naarmate de kuur vordert noodzakelijk is?
Vandaag back thickness en biceps gedaan... Besloot om vandaag mijn toch al niet zo zware gewichten op bent over rows en t-bar rows nog eens een beetje te verlagen om meer reps te doen. Meestal deed ik dus 5 sets tussen de 10-6 reps van beiden oefeningen, maar nu besloot ik om meer een beetje richting 12-8 te gaan... Voelde toch gelijk wat meer pump en wat meer activatie in mijn rug, heel lekker. Denk dat ik het vanaf nu maar zo ga houden. Misschien zelfs 15-10 rep range eens proberen. Heb eigenlijk nooit veel reps voor rug gedaan... wellicht tijd om dat eens een kans te geven.
Daarna nog mijn o zo geliefde triset voor biceps gedaan. Sinds ik die shit ben gaan doen zijn mijn armen echt beter geworden in een paar wekenBest wel fascinerend. Ik doe gewoon 9 sets van 10 reps achter elkaar (3 sets van 3 oefeningen) zonder te rusten en dat geeft echt een onwijze pomp tot aan krampen toe.
Ben elke dag ook gewoon supergemotiveerd. Als de ene training erop zit kan ik al niet wachten tot de volgende ochtend voor de volgende sessie.
Nog een ding dat me toch een beetje verbaast... Tijdens mijn eerste cycle had ik na 4 of 5 weken op 400mg test only al een bobbel onder mijn linker tepel en zo’n superbranderig en onprettig gevoel. Nu na 7 weken op 500test en 400mast echt geen enkele side.... dus ook geen gyno. En overall voel ik me gewoon heel erg lekker. Masteron is dus eigenlijk gewoon echt een geweldig middel wat dat betreft, zero sides... Het enige is denk ik dat na lang gebruik je haar er toch wat dunner van kan worden... Dat is wel jammer maarja... je bent een bodybuilder of je bent het niet. Wat wellicht ook een idee zou kunnen zijn voor in de toekomst is om voor elke cycle een base te doen van 500-600 test met 400mast, en dan pas daar bovenop een andere anabolic naar keuze op een low to moderate dose toevoegen. Bijvoorbeeld 400 boldenone of 300 deca/npp ofzo. Is maar een hersenspinsel. Je zit dan wel natuurlijk al vrij snel ruim boven de gram aan AAS, maar dat hoeft nog niks te zeggen, since not all milligrams are equal...
misschien heb je ook minder bijwerkingen omdat je vet% lager is dan de eerste kuur.
Ziet er goed uit, zoiets zou ik ook wel willen proberen. Ben jij van mening dat doseringen verhogen naarmate de kuur vordert noodzakelijk is?

aan het begin van die kuur wel ja toen woog je volgens mij 83kg en zat je op 10% maar je ging naar 18% ofzo je kwam volgens mij ook 18kg aan ofzo.
Hier nog een stukje van dr.dean over dossisen verhogen etc.Ziet er goed uit, zoiets zou ik ook wel willen proberen. Ben jij van mening dat doseringen verhogen naarmate de kuur vordert noodzakelijk is?
Nou zijn mijn reps qua form enzo echt perfect, met at the bottom een pauze van 1-2 tellen en boven strek ik mijn benen nooit volledig uit, constant tension enzo jwz... Dus de manier waarop ik squats doe en waarop ik train in zijn geheel is nou eenmaal niet optimaal voor krachtgains, dat snap ik zelf ook wel. Maar alsnog word ik soms een beetje pissed dat ik gewoon niet kan plussen op de eerste set. Als is het maar dat ik eens per 2 weken ofzo eens een repje meer doe... zelfs dat is mij niet gegeven
MAAR aan de andere kant denk ik ook van goh, who cares? Mijn benen groeien echt als kool en vandaag na squats en hack squats had ik een flinke pomp en zagen mijn quads er echt sick uit... dus ja of ik nou 80kg of 180kg squat, als ik maar de dikste poten heb vind ik het best. Afijn...
Al lang niet meer zo’n spierpijn in me quads gehad. Had inmiddels ook al 6 dagen achterelkaar getraind dus ik vond dat ik wel een rustdag had verdiend. Was gisteravond echt supersnel in slaap gevallen om 9 uur ofzo en werd vanochtend om half 9 wakker
Het enige nadeel van zo lang slapen is dat je helemaal uit je ritme raakt... klinkt misschien stom, maar als je gewend bent om iedere ochtend om 5 uur te schijten, dan is het soms lastig om om 9 uur goed te kunnen poepen
Heb vaak op rustdagen daarom ook zo’n raar gevoel in me maag enzo... no big deal maar wel een beetje vervelend dat soort dingen. Eetlust is op dit soort dagen dan ook niet optimaal, vooral ook met dit weer.
Ach, het is maar hoe je er naar kijkt. De hoek waar vandaan de bijna foto’s genomen zijn is iets anders en de belichting ook een beetje verschillend.