Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Laatste keer heb ik het zo gedaan:

Week 1 tm 4
500mg test e PW
400mg mast e PW
300mg NPP PW

Week 5-8
500mg test e PW
400mg mast e PW
450mg NPP PW

Week 9-12
750mg test e PW
400mg mast e PW
450mg NPP

EINDE BLAST

Injecteerde elke maandag/woensdag/vrijdag. NPP kwam eigenlijk pas echt tot z'n recht bij die 450mg per week. Progressief verhoogd in milligrammen, kcals en trainingsintesiteit/volume. Ik heb er toen een AI naast laten lopen, maar ik denk dat wanneer je de test op 500mg laat, je weg kunt komen zonder AI.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.083
Laatste keer heb ik het zo gedaan:

Week 1 tm 4
500mg test e PW
400mg mast e PW
300mg NPP PW

Week 5-8
500mg test e PW
400mg mast e PW
450mg NPP PW

Week 9-12
750mg test e PW
400mg mast e PW
450mg NPP

EINDE BLAST

Injecteerde elke maandag/woensdag/vrijdag. NPP kwam eigenlijk pas echt tot z'n recht bij die 450mg per week. Progressief verhoogd in milligrammen, kcals en trainingsintesiteit/volume. Ik heb er toen een AI naast laten lopen, maar ik denk dat wanneer je de test op 500mg laat, je weg kunt komen zonder AI.

Ziet er goed uit, zoiets zou ik ook wel willen proberen. Ben jij van mening dat doseringen verhogen naarmate de kuur vordert noodzakelijk is?

Ziet er goed uit, zoiets zou ik ook wel willen proberen. Ben jij van mening dat doseringen verhogen naarmate de kuur vordert noodzakelijk is?
Absoluut geen noodzaak, maar wat ik wel merk is dat ik leaner blijf naarmate ik verhoog.

Op een gegeven moment stagneer je in je training, dan kun je 2 dingen doen up the kcals of up the dose. Altijd eerst voor de kcals gaan imo. Maar je zult zien dat je niet kcals kan blijven uppen zonder vetter te worden (je overschot gaat aanzienlijk groter worden), wat mij leaner hield was om m'n doseringen progressief te verhogen. Dit is ook pas iets wat ik van het laatste jaar / 1 1/2 jaar heb geleerd. Er zijn meerdere coaches die deze methode hanteren en nadat ik het zelf heb uitgeprobeerd is er wel een kern van waarheid in.

Check eens YT kanaal van VigorousSteve (is trouwens ook een NL die geëmigreerd is naar Thailand), van hem heb ik serieus veel geleerd ook tijdens m'n laatste 2 contestpreps heeft hij me geholpen met m'n peakweek (hij heeft me eigenlijk veel meer bijgeleerd dan m'n coach die in toentertijd had)

Vandaag back thickness en biceps gedaan... Besloot om vandaag mijn toch al niet zo zware gewichten op bent over rows en t-bar rows nog eens een beetje te verlagen om meer reps te doen. Meestal deed ik dus 5 sets tussen de 10-6 reps van beiden oefeningen, maar nu besloot ik om meer een beetje richting 12-8 te gaan... Voelde toch gelijk wat meer pump en wat meer activatie in mijn rug, heel lekker. Denk dat ik het vanaf nu maar zo ga houden. Misschien zelfs 15-10 rep range eens proberen. Heb eigenlijk nooit veel reps voor rug gedaan... wellicht tijd om dat eens een kans te geven.

Daarna nog mijn o zo geliefde triset voor biceps gedaan. Sinds ik die shit ben gaan doen zijn mijn armen echt beter geworden in een paar weken :hahaha: Best wel fascinerend. Ik doe gewoon 9 sets van 10 reps achter elkaar (3 sets van 3 oefeningen) zonder te rusten en dat geeft echt een onwijze pomp tot aan krampen toe.

Ben elke dag ook gewoon supergemotiveerd. Als de ene training erop zit kan ik al niet wachten tot de volgende ochtend voor de volgende sessie.

Nog een ding dat me toch een beetje verbaast... Tijdens mijn eerste cycle had ik na 4 of 5 weken op 400mg test only al een bobbel onder mijn linker tepel en zo’n superbranderig en onprettig gevoel. Nu na 7 weken op 500test en 400mast echt geen enkele side.... dus ook geen gyno. En overall voel ik me gewoon heel erg lekker. Masteron is dus eigenlijk gewoon echt een geweldig middel wat dat betreft, zero sides... Het enige is denk ik dat na lang gebruik je haar er toch wat dunner van kan worden... Dat is wel jammer maarja... je bent een bodybuilder of je bent het niet. Wat wellicht ook een idee zou kunnen zijn voor in de toekomst is om voor elke cycle een base te doen van 500-600 test met 400mast, en dan pas daar bovenop een andere anabolic naar keuze op een low to moderate dose toevoegen. Bijvoorbeeld 400 boldenone of 300 deca/npp ofzo. Is maar een hersenspinsel. Je zit dan wel natuurlijk al vrij snel ruim boven de gram aan AAS, maar dat hoeft nog niks te zeggen, since not all milligrams are equal...

misschien heb je ook minder bijwerkingen omdat je vet% lager is dan de eerste kuur.

• #2.086
misschien heb je ook minder bijwerkingen omdat je vet% lager is dan de eerste kuur.

Nee daar ligt het niet aan want mijn eerste kuur begon ik echt heel lean. Staan in het begin van deze log nog ergens foto’s van... daar was ik leaner dan dat ik nu ben lol.

aan het begin van die kuur wel ja toen woog je volgens mij 83kg en zat je op 10% maar je ging naar 18% ofzo je kwam volgens mij ook 18kg aan ofzo.

• #2.089
aan het begin van die kuur wel ja toen woog je volgens mij 83kg en zat je op 10% maar je ging naar 18% ofzo je kwam volgens mij ook 18kg aan ofzo.

Haha ja klopt... maar gyno kreeg ik vrij snel, na 4 weken ofzo al en toen was mijn vetpercentage nauwelijks hoger dan toen ik begon... ik was vooral onnodig vet geworden tegen het einde van de kuur en ook tijdens/na pct zat ik veel te hoog in kcal achteraf gezien.

Hier nog een stukje van dr.dean over dossisen verhogen etc.

Vanaf 35 minuten geloof ik.

• #2.093
Vandaag quads gedaan. Normaal is het altijd calves + quads, maar aangezien mijn kuiten nog steeds een beetje sore zijn van de vorige training besloot ik ze nog wat rust te geven... Ik begon gewoon volgens traditie met 5 sets squats en ik moet echt even mijn hart luchten... Ik zit nou al 6 weken ofzo op 120kg en ik kan gewoon niet meer doen dan 9 reps daarmee :hahaha: Nou zijn mijn reps qua form enzo echt perfect, met at the bottom een pauze van 1-2 tellen en boven strek ik mijn benen nooit volledig uit, constant tension enzo jwz... Dus de manier waarop ik squats doe en waarop ik train in zijn geheel is nou eenmaal niet optimaal voor krachtgains, dat snap ik zelf ook wel. Maar alsnog word ik soms een beetje pissed dat ik gewoon niet kan plussen op de eerste set. Als is het maar dat ik eens per 2 weken ofzo eens een repje meer doe... zelfs dat is mij niet gegeven:o MAAR aan de andere kant denk ik ook van goh, who cares? Mijn benen groeien echt als kool en vandaag na squats en hack squats had ik een flinke pomp en zagen mijn quads er echt sick uit... dus ja of ik nou 80kg of 180kg squat, als ik maar de dikste poten heb vind ik het best. Afijn...

Dit was de treen
1. BB squats - 5 sets to failure
2. Hack squats - 5 sets of 10rp
3. Walking lunges - 3 sets of 12rp
4. Leg extensions - 3 sets of 12rp met elke rep boven een 2 sec contraction
5. Sissy squats - 3 sets of 12 rp
6. Adductor machine - 3 sets of 12, hielp mezelf een beetje met me armen om 12 te krijgen indien dat nodig was.

Na die 10 set squats moest ik echt ff 5 minuten op de grond liggen en op adem komen... de rest van de training is daarna eigenlijk niet heel productief meer om eerlijk te zijn, lol. Loop dan al met moeite van machine naar machine. Dit soort training is echt een soort anale verkrachting van al je spiervezels. Maarja het werkt voor mij dus ik blijf het zo doen...

• #2.094
Kon vandaag echt niet uit bed komen om half 5 :hahaha: Al lang niet meer zo’n spierpijn in me quads gehad. Had inmiddels ook al 6 dagen achterelkaar getraind dus ik vond dat ik wel een rustdag had verdiend. Was gisteravond echt supersnel in slaap gevallen om 9 uur ofzo en werd vanochtend om half 9 wakker:banana: Het enige nadeel van zo lang slapen is dat je helemaal uit je ritme raakt... klinkt misschien stom, maar als je gewend bent om iedere ochtend om 5 uur te schijten, dan is het soms lastig om om 9 uur goed te kunnen poepen :hahaha:Heb vaak op rustdagen daarom ook zo’n raar gevoel in me maag enzo... no big deal maar wel een beetje vervelend dat soort dingen. Eetlust is op dit soort dagen dan ook niet optimaal, vooral ook met dit weer.

Gewicht is trouwens al heel de week zo rond de 99kg. Gisteren had ik een uitschieter naar 99,9 en vandaag was ik weer 99,2... is allemaal niet zo veelzeggend natuurlijk, maar gewoon om een idee te geven van de dagelijkse schommelingen. Qua shape ben ik nog steeds redelijk lean. Houd natuurlijk wel wat vocht vast en ik zal vast ook wel een beeeetje vet hebben aangezet, maar dat is echt niet veel. Ik weet nog niet zeker of ik vanaf volgende week nog een kleine verhoging van +200 calories uit carbs ga doen of niet. Is ook een beetje afhankelijk van de komende 2 dagen. In principe durf ik het wel aan... ik denk niet dat 50gr carbs extra echt opeens dikke fat gains gaan geven. En ik zit ten slotte toch al bijna in de 8e week van de blast... ik kan dus denk ik nog wel een beetje pushen voor een paar weken voordat ik weer ga verlagen tijdens de cruise. Heb nog ff tijd om erover na te denken iig.

Morgen train ik weer rug met focus op width. Na zo’n rustdag ben ik weer ernstig gemotiveerd.

• #2.095
Vandaag voor de verandering eens wat anders geprobeerd... een rug training met louter supersets en trisets. 1 rugtraining in de week is meer gewijd aan bent over rows, t-bar rows en dumbbell rows in gewone straight sets en 1 rugtraining is meer voor width met allerlei pulldowns en ook een beetje meer pomp en gevoel. Dit was een training voor width.

1a. Wide grip pull ups - 5 sets to failure + partials
1b. Wide grip pulldowns - 5x10rp
2a. Straight arm cable pullovers - 5x10rp
2b. Close grip pulldowns - 5x10rp
3a. HS Iso pulldown machine with both arms - 5x10rp
3b. Chest supported DB rows - 5x10rp
3c. Seated cable rows - 5x10rp
4. DB shrugs - 3x12rp

Tussen de supersets steeds max 60 sec rust en de triset was gewoon constant heen en weer van oefening naar oefening zonder enige rust. Was wel vrij pittig moet ik zeggen. Ook nice dat je in iets meer dan een half uur zo maar 35 sets voor rug hebt gedaan... pomp was goed en ik voel gewoon dat mijn rug hard aan het groeien is deze cycle.

Daarna ook een triset voor biceps gedaan:
1a. Seated incline DB curls -> Standing alternating DB curls - 4x10 (dwz dat ik eerst seated doe tot failure, en dan sta ik op en doe ik nog staand db curls, totdat ik 10 reps bereik)
1b. HS bicep curl machine - 4x10rp
1c. Rope hammer curls - 4x10rp
Deze triset ook weer zonder rust tussen alle sets, constant heen en weer.

Echt een lekkere training.

Overigens woog ik vanochtend precies 100,0kg... is al een behoorlijk tijdje geleden dat ik voor het laatst 100 kilo woog en ik durf ook te stellen dat deze 100kg er een stuk beter uitziet dan de vorige. In 7 weken nu toch +- 4kg erbij, zonder al te veel vet vooralsnog. Gaat lekker dus.

• #2.096
2 fotokes van vandaag... gewicht was vanochtend 99,7... dus bijna 4kg erbij sinds het begin van deze blast en ongeveer vergelijkbare bodyfat levels. Morgen gaat week 8 van start.

Bijlagen

• BC29DCF3-506B-4121-8E3A-33355CF37CEC.jpeg
    BC29DCF3-506B-4121-8E3A-33355CF37CEC.jpeg
    159,9 KB · Weergaven: 193
  • 9FEA8FEA-F7C6-4665-8240-159F970DE210.jpeg
    9FEA8FEA-F7C6-4665-8240-159F970DE210.jpeg
    172,5 KB · Weergaven: 195
  • #2.097
Deze lat spread is beter :o

Bijlagen

• 54B5D9DF-E112-4CD7-B390-43B28921331A.jpeg
    54B5D9DF-E112-4CD7-B390-43B28921331A.jpeg
    138,3 KB · Weergaven: 175
Persoonlijk vond ik die eerste beter :p

• #2.099
  • #2.100
Bizar wat voor een effect dat warme pleurisweer heeft op je eetlust. Afgelopen week was echt kut en elke meal ging er met moeite in, vandaag is het wat koeler en ik heb 2 uur na mijn vorige meal echt een knorrende maag en sicke honger. :o

Terug
Naar boven