Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Bizar wat voor een effect dat warme pleurisweer heeft op je eetlust. Afgelopen week was echt kut en elke meal ging er met moeite in, vandaag is het wat koeler en ik heb 2 uur na mijn vorige meal echt een knorrende maag en sicke honger. :o

trek een paar weken met mij op. Dan heb je nooit meer last van ‘niet/weinig kunnen eten’ :roflol:
 
trek een paar weken met mij op. Dan heb je nooit meer last van ‘niet/weinig kunnen eten’ :roflol:

Tsja... 99,9% van mijn meals zijn clean. Dan ga je vanzelf na een paar jaar ook iets anders tegen eten aankijken. Eten is nu niet bepaald mijn hobby :o
 
Laatste tijd toch ook een klein beetje vaker last van dat een meal net een beetje verkeerd valt / dat ik wat last krijg van me maag na meals etc... ik kijk het nog even aan, maar mocht dit de komende weken nog vaker gaan gebeuren dan stop ik deze blast gewoon na 10 weken ipv 12, want dat zijn gewoon tekenen aan de wand dat mijn lichaam niet meer in staat is om al het voedsel goed te verwerken... dan is het beter om wat gas terug te nemen en te gaan cruisen. De vorige keer dat dit opspeelde negeerde ik dat soort dingen en bleef ik gewoon verder kcal rammen... dat is echt niet verstandig en daar heb ik inmiddels wel van geleerd. Die 2 weken gaan toch het verschil niet maken en eerder off is ook weer eerder on... dusja
 
Vandaag toch maar ff nog een rustdagje gedaan :o Was eigenlijk niet de bedoeling, aangezien mijn laatste rustdag pas 4 dagen geleden was... maar de laatste paar dagen ben ik een beetje uit mijn ritme geschoten (laat slapen, vroeg opstaan, overdag nog een beetje slapen om te compenseren voor de nacht ervoor en vervolgens nog later slapen etc etc) en daardoor voelde ik mij vanochtend echt even niet in staat om rug te gaan doen. Had gisteren ook een beetje last van me maag en had een killer hamstring workout met louter supersets en trisets zonder enige rust tussen sets:hahaha: dusja... vandaag even wat dingen voor me werk in orde brengen die ik de laatste paar dagen heb verwaarloosd en voor de rest rustig aan. Op rustdagen eet ik normaal altijd 5 meals, maar vandaag doe ik er denk ik maar 4... mede omdat ik wat later ben opgestaan en om mijn maag enzo een beetje rust te geven. Ik denk dat 1 dagje niet zo veel kwaad kan. In 8 weken blasten is dit de 2e meal die ik (bewust) laat schieten. De bedoeling is vandaag weer vroeg naar bed rond 20.30 en morgen om 04.30 weer op om te knallen. En hopelijk ook zonder ongeplande rustdagen voorlopig.
 
Ik denk dat je al je spieren verliest als je die meal skipt
 
Ik denk dat je al je spieren verliest als je die meal skipt

Mja, het gaat mij meer een beetje om het principe... als ik aan het blasten ben wil ik dat gedurende die 10 of 12 weken elke dag zo perfect mogelijk verloopt. En dan is af en toe een meal skippen of een training toch een beetje een smetje daar op.

Ik wil niet de gast zijn die maandag niet kon trainen omdat zijn oma in het ziekenhuis lag, dinsdag 2 meals heeft gemist omdat zijn kat vermist was, donderdag vergat zijn injectie te doen en vrijdag besloot om zondag last minute op vakantie te gaan voor een week. En meanwhile toch kuurtjes doen van 1,5+ gram per week met de zwaarste compounds. Half dit forum zit vol met dat soort debielen :hahaha:
 
Nee als een complete autist door het leven gaan geniet de voorkeur inderdaad.
 
Dag vrienden.

Even een update. Sinds dat het iets minder warm is ben ik ook een beetje in gewicht gezakt deze week. Woog vorige week steeds tussen de 99 en 100 kilo en deze week ben ik eigenlijk juist weer tussen de 98 en 99. Goh ja, die ene kilo zal het verschil niet maken, maar dat betekent dus dat ik door die hitte wat meer vocht vasthield dan normaal. Ik ben in 8 weken dus welgesteld 3kg aangekomen :hahaha: Maar ja, het plan was lean gains... dus als dat 2 of 3kg schoon vlees zijn, vind ik het prima. Ik denk dat de foto’s die ik zo nu en dan post wel een beetje voor zich spreken, in de zin dat ik overduidelijk beter ben geworden in die 8 weken. Ik heb eigenlijk al min of meer besloten dat ik het nog 2 weken doortrek en vanaf volgende week ook nog even een kleine increase van calories ga doen en daarna is het wel genoeg geweest voor deze blast. Ik merk dat ik de laatste week toch her en der vaker last krijg van mijn vertering en dat is voor mij een teken dat er niet veel meer in de tank zit en dat het binnenkort tijd wordt om een beetje te chillen wat calorieën betreft.

Dit brengt mij ook gelijk bij het volgende onderwerp wat ik even wilde aankaarten... Ik zit er dus aan te denken om eens een korte kuur van 8 weken met kortere esters te proberen. Dit komt mij enerzijds goed uit omdat ik aan het einde van het jaar weer moet reizen voor mijn werk, en ik tot die tijd er nog een cruise en een korte blast in kan squeezen (anders zou ik 20 weken moeten gaan cruisen, nu ff geen zin in). Anderzijds (en dit is eigenlijk de voornaamste reden) denk ik dat het goed is om dit te proberen, omdat: a) mijn vertering mijn achilleshiel is en ik gewoon niet in staat ben om 12 of 14 weken calorieën te rammen b) ik er ook aan twijfel in hoeverre langere kuren zin hebben voor mensen die B&C doen c) ik met mijn manier van trainen en leven wel zo’n beetje aan het einde van mijn latijn ben na +- 8 weken d) kortere kuren betekent ook kortere cruises en uiteindelijk ook meer kuren per jaar.

Nou heb ik nog 30 amps NPP liggen hier en aangezien dat een korte ester is komt dat goed uit. Daarnaast wil ik test prop of test fenylprop (of hoe je dat ook schrijft) doen. Ik ben nu geheel overgegaan op slin pins dus vaak injecteren is geen probleem meer. Wat mij alleen nog rest te bepalen is de dosering.

Ik heb nog nooit nandrolone gebruikt, daarom wil ik niet te hard van stapel lopen daarmee. Zat zelf te denken aan 100mg eod, wat dus neerkomt op 350/week. Dat lijkt me wel een redelijke hoeveelheid om mee te beginnen. En ja, wat de test betreft... ik kan daar ook wel 350/week aanhouden, maar dat lijkt me eigenlijk een beetje weinig voor het niveau waar ik naartoe wil, zeg maar... Misschien zou ik 100mg ed kunnen doen, zoveel test heb ik nog nooit gedaan. Dus dan zou het 700mg test prop en 350mg npp worden. Maar dan zou ik wel een AI moeten gaan gebruiken waarschijnlijk.

Wat zouden de experts onder ons mij adviseren? Ook even mijn huidige physique development in acht nemende en het feit dat ik conservatief doseren prefereer. Meer test? Meer npp? Gelijk houden? En wat is überhaupt jullie mening/ervaring met kortere cycles, vaker achterelkaar?
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Vandaag calves en quads gedaan. Voor kuiten eens een trainingsmethode geprobeerd die ik tijdens mijn eerste kuur ook hanteerde, namelijk een soort DC training. Van HIT/low volume groeide bij mij niet heel veel, maar wat wel heel goed groeide toen waren mijn kuiten. Ik deed van elke oefening (seated calf raise en leg press calf raise) gewoon 1 set met 2 rest/pauses erin... dus 3x tot falen in 1 set en daarna nog een loaded DC stretch gelijk na de laatste rep. Was zeker weer ff wennen die pijn! Hopelijk gaan mijn kuiten nu weer groeien zoals toen!

Voor quads het gebruikelijke gedaan... squats, hack squats, leg extensions, sissy squats en daarna nog adductor shizzle.

Picca van me been bij thuiskomst... Zoals te zien zijn het best grote vleeslappen, maar zonder ook maar enige vorm van detail of separation erin. Daar wil ik sowieso ff aan werken de komende tijd, zodat ik year round dusdanig lean blijf dat er in ieder geval iets te zien is qua detail en shit. Ja en natuurlijk nog veeeel meer massa want het zijn en blijven nog altijd satestokjes :o
 

Bijlagen

  • 1973FFAC-FAC2-4D7F-9DF2-178FB7732D92.jpeg
    1973FFAC-FAC2-4D7F-9DF2-178FB7732D92.jpeg
    134,3 KB · Weergaven: 141
Vandaag calves en quads gedaan. Voor kuiten eens een trainingsmethode geprobeerd die ik tijdens mijn eerste kuur ook hanteerde, namelijk een soort DC training. Van HIT/low volume groeide bij mij niet heel veel, maar wat wel heel goed groeide toen waren mijn kuiten. Ik deed van elke oefening (seated calf raise en leg press calf raise) gewoon 1 set met 2 rest/pauses erin... dus 3x tot falen in 1 set en daarna nog een loaded DC stretch gelijk na de laatste rep. Was zeker weer ff wennen die pijn! Hopelijk gaan mijn kuiten nu weer groeien zoals toen!

Voor quads het gebruikelijke gedaan... squats, hack squats, leg extensions, sissy squats en daarna nog adductor shizzle.

Picca van me been bij thuiskomst... Zoals te zien zijn het best grote vleeslappen, maar zonder ook maar enige vorm van detail of separation erin. Daar wil ik sowieso ff aan werken de komende tijd, zodat ik year round dusdanig lean blijf dat er in ieder geval iets te zien is qua detail en shit. Ja en natuurlijk nog veeeel meer massa want het zijn en blijven nog altijd satestokjes :o
Ik heb echt zelden definitie in me benen zelfs niet lager in bf :(
 
Ik heb echt zelden definitie in me benen zelfs niet lager in bf :(

Is wel een beetje bro science, maar in bro science zit vaak toch een flinke kern van waarheid, maar heb je wel eens geprobeerd om je benen consequent in hoge rep ranges te trainen? 15-20 ofzo. Wellicht dat dat meer definitie naar voren brengt.
 
Is wel een beetje bro science, maar in bro science zit vaak toch een flinke kern van waarheid, maar heb je wel eens geprobeerd om je benen consequent in hoge rep ranges te trainen? 15-20 ofzo. Wellicht dat dat meer definitie naar voren brengt.
Doet niks naast dat je cardio doet. En ja dat heb ik wel eens gedaan.

Een spier wordt zichtbaarder als die groter wordt niet door oneindig reps.
 
Doet niks naast dat je cardio doet. En ja dat heb ik wel eens gedaan.

Een spier wordt zichtbaarder als die groter wordt niet door oneindig reps.

Door oneindig veel reps stimuleer je spiervezels die je voorheen niet of nauwelijks stimuleerde en daardoor kan je spier ook groter worden.
 
Is wel een beetje bro science, maar in bro science zit vaak toch een flinke kern van waarheid, maar heb je wel eens geprobeerd om je benen consequent in hoge rep ranges te trainen? 15-20 ofzo. Wellicht dat dat meer definitie naar voren brengt.

Spambod : heb je zelf hier ervaringen mee? En zo ja welke dan?
 
Door oneindig veel reps stimuleer je spiervezels die je voorheen niet of nauwelijks stimuleerde en daardoor kan je spier ook groter worden.
Je gaat meer motor unit recruteren wanneer je dichter bij je max komt, niet door verkapte cardio te doen.
 
Spambod : heb je zelf hier ervaringen mee? En zo ja welke dan?

Doe af en toe ook wel eens 15 of 20 reps op leg press of hacks. Denk dat het zeker nuttig kan zijn. Maar aangezien massa het primaire doel is nooit echt op gefocust vooralsnog.
 
Je gaat meer motor unit recruteren wanneer je dichter bij je max komt, niet door verkapte cardio te doen.

Volgens mij maak het niet veel uit zolang je maar tot failure gaat. Zag laatst nog een filmpje van Meadows daarover
 
Door oneindig veel reps stimuleer je spiervezels die je voorheen niet of nauwelijks stimuleerde en daardoor kan je spier ook groter worden.
Toevallig begon me sportmasseur er net nog over, die middelste spier (hoe die ook mag heten) is niet ontwikkeld bij me oftewel de rest neemt het over dus ook geen definitie.
 
Back
Naar boven