AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Dag vrienden.

Even een update. Sinds dat het iets minder warm is ben ik ook een beetje in gewicht gezakt deze week. Woog vorige week steeds tussen de 99 en 100 kilo en deze week ben ik eigenlijk juist weer tussen de 98 en 99. Goh ja, die ene kilo zal het verschil niet maken, maar dat betekent dus dat ik door die hitte wat meer vocht vasthield dan normaal. Ik ben in 8 weken dus welgesteld 3kg aangekomen :hahaha: Maar ja, het plan was lean gains... dus als dat 2 of 3kg schoon vlees zijn, vind ik het prima. Ik denk dat de foto’s die ik zo nu en dan post wel een beetje voor zich spreken, in de zin dat ik overduidelijk beter ben geworden in die 8 weken. Ik heb eigenlijk al min of meer besloten dat ik het nog 2 weken doortrek en vanaf volgende week ook nog even een kleine increase van calories ga doen en daarna is het wel genoeg geweest voor deze blast. Ik merk dat ik de laatste week toch her en der vaker last krijg van mijn vertering en dat is voor mij een teken dat er niet veel meer in de tank zit en dat het binnenkort tijd wordt om een beetje te chillen wat calorieën betreft.

Dit brengt mij ook gelijk bij het volgende onderwerp wat ik even wilde aankaarten... Ik zit er dus aan te denken om eens een korte kuur van 8 weken met kortere esters te proberen. Dit komt mij enerzijds goed uit omdat ik aan het einde van het jaar weer moet reizen voor mijn werk, en ik tot die tijd er nog een cruise en een korte blast in kan squeezen (anders zou ik 20 weken moeten gaan cruisen, nu ff geen zin in). Anderzijds (en dit is eigenlijk de voornaamste reden) denk ik dat het goed is om dit te proberen, omdat: a) mijn vertering mijn achilleshiel is en ik gewoon niet in staat ben om 12 of 14 weken calorieën te rammen b) ik er ook aan twijfel in hoeverre langere kuren zin hebben voor mensen die B&C doen c) ik met mijn manier van trainen en leven wel zo’n beetje aan het einde van mijn latijn ben na +- 8 weken d) kortere kuren betekent ook kortere cruises en uiteindelijk ook meer kuren per jaar.

Nou heb ik nog 30 amps NPP liggen hier en aangezien dat een korte ester is komt dat goed uit. Daarnaast wil ik test prop of test fenylprop (of hoe je dat ook schrijft) doen. Ik ben nu geheel overgegaan op slin pins dus vaak injecteren is geen probleem meer. Wat mij alleen nog rest te bepalen is de dosering.

Ik heb nog nooit nandrolone gebruikt, daarom wil ik niet te hard van stapel lopen daarmee. Zat zelf te denken aan 100mg eod, wat dus neerkomt op 350/week. Dat lijkt me wel een redelijke hoeveelheid om mee te beginnen. En ja, wat de test betreft... ik kan daar ook wel 350/week aanhouden, maar dat lijkt me eigenlijk een beetje weinig voor het niveau waar ik naartoe wil, zeg maar... Misschien zou ik 100mg ed kunnen doen, zoveel test heb ik nog nooit gedaan. Dus dan zou het 700mg test prop en 350mg npp worden. Maar dan zou ik wel een AI moeten gaan gebruiken waarschijnlijk.

Wat zouden de experts onder ons mij adviseren? Ook even mijn huidige physique development in acht nemende en het feit dat ik conservatief doseren prefereer. Meer test? Meer npp? Gelijk houden? En wat is überhaupt jullie mening/ervaring met kortere cycles, vaker achterelkaar?
Waarom zoveel test erbij?

Doe anders 4 weken 350/350 en daarna 4 weken 700/350

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.123

600 of 700mg test is toch niet zo heel veel? Maar je hebt wel een beetje gelijk ja... nu doe ik 500 test en 400 mast. Deca is veel potenter dan Masteron voor wat betreft spiermassa dus in principe zou ik met minder test ook prima wegkomen en sowieso minder sides.

600 of 700mg test is toch niet zo heel veel? Maar je hebt wel een beetje gelijk ja... nu doe ik 500 test en 400 mast. Deca is veel potenter dan Masteron voor wat betreft spiermassa dus in principe zou ik met minder test ook prima wegkomen en sowieso minder sides.
Oh je zit nu ook tegen de gram aan, dacht dat je nog niet zo hoog zat qua doseringen.

Of een middenweg. 500mg ish test prop (0,75ml ml per keer). Aangezien je toch badload moet een beetje olie in een ampul achterlaten geen probleem zijn.

• #2.127
Of een middenweg. 500mg ish test prop (0,75ml ml per keer). Aangezien je toch badload moet een beetje olie in een ampul achterlaten geen probleem zijn.

De test prop die ik ga bestellen is gelukkig wel in vials :hahaha: Alleen de npp is in ampullen maar nu is dat idd geen probleem sinds ik die slin pins backload.

500 is wel een goed idee ja. 600-700 is misschien een beetje onnodig nu nog en 300-400 wellicht een beetje te weinig

Het zijn nu ook nog eens korte esters hè. Dus die 500 mg prop bevat meer test dan die test e die je had. Dus je gaat er sowieso wat op vooruit

• #2.129
Het zijn nu ook nog eens korte esters hè. Dus die 500 mg prop bevat meer test dan die test e die je had. Dus je gaat er sowieso wat op vooruit

Heb het ff opgezocht en test E vs test P scheelt idd zo’n 10mg per 100mg... dus op 500mg test toch 50mg meer ja. Zal het verschil uiteindelijk niet maken denk ik maar toch... alle kleine beetjes helpen :p Kijk alvast uit naar die blast...

Maar nu nog ff deze afmaken... gemiddelde gewicht voor deze week zal ergens rond de 99,0 komen te liggen... mijn doel is om tegen het einde van de cycle toch een wekelijks gemiddelde van iets boven de 100 te halen. Met nog 1 of 2 moderate calorie increases moet dat in 2 weken wel te doen zijn denk ik. Dan heb ik toch 4 redelijk schone kilo’s gepakt in 10 weken tijd op een zeer mild kuurtje. Denk dat dat wel een net resultaat is.

Daarna even een paar weken wat rustiger aan doen qua training en misschien ook een beetje losser en sowieso wat minder qua dieet en daarna wil ik een kleine minicut doen van een week of 4 om me weer wat insulinegevoeliger en hongeriger te maken voor de volgende groeifase.

• #2.130
Laatste 2 dagen en vandaag ook weer eventjes wat gas teruggenomen. Zondagochtend in de gym voelde ik me echt belachelijk futloos en had ik totaal geen zin om te trainen of wat dan ook... had het ff helemaal gehad. Na 1 oefening voor chest gewoon me spullen gepakt en naar huis gegaan en heel de dag op bed troep zitten eten om mijn verdriet te verwerken :hahaha: En gisteren hadden we een verjaardag in de familie... eerste 2 meals van de dag waren gewoon clean volgens schema en vervolgens pizza/taart/ijs etc etc voor de rest van de dag. Vandaag ben ik weer helemaal back on track wat eten betreft, maar qua training nog ff een rustdag. Ook geen fasted cardio gedaan vandaag en gisterochtend. Wel ff lekker om af te wijken van mijn ocd routine, al is het maar voor 2 dagen.
Het grappige is ook dat ik na 2 dagen bingen niet eens een halve kilo ben aangekomen... nog steeds 99,3 vanochtend.
Vanaf morgen weer vol gas in de gym.

Laatste 2 dagen en vandaag ook weer eventjes wat gas teruggenomen. Zondagochtend in de gym voelde ik me echt belachelijk futloos en had ik totaal geen zin om te trainen of wat dan ook... had het ff helemaal gehad. Na 1 oefening voor chest gewoon me spullen gepakt en naar huis gegaan en heel de dag op bed troep zitten eten om mijn verdriet te verwerken :hahaha: En gisteren hadden we een verjaardag in de familie... eerste 2 meals van de dag waren gewoon clean volgens schema en vervolgens pizza/taart/ijs etc etc voor de rest van de dag. Vandaag ben ik weer helemaal back on track wat eten betreft, maar qua training nog ff een rustdag. Ook geen fasted cardio gedaan vandaag en gisterochtend. Wel ff lekker om af te wijken van mijn ocd routine, al is het maar voor 2 dagen.
Het grappige is ook dat ik na 2 dagen bingen niet eens een halve kilo ben aangekomen... nog steeds 99,3 vanochtend.
Vanaf morgen weer vol gas in de gym.

we zijn gelukkig mensen hè, dus take it easy :)

Ze zeggen dat het je spijsvertering versnelt wanneer je een keertje van je normale voeding routine afwijkt.

• #2.133
Ze zeggen dat het je spijsvertering versnelt wanneer je een keertje van je normale voeding routine afwijkt.

Als je lange tijd in een deficit bent wel ja, als je al lange tijd calorieën aan het rammen bent zoals ik en daarboven nog eens flink gaat zitten cheaten, vliegen de kilo’s doorgaans flink omhoog. Althans dat is meestal zo, naar mijn ervaring. Maar dit keer dus mooi niet. Ook gelukkig geen al te erge waterretentie en dat soort shit.

Vanaf morgen ga ik de calorieën nog eens verhogen met 200 en dan ff kijken of ik tegen het einde van deze cycle over de 100 kan komen zonder al te veel vet gains

Als je lange tijd in een deficit bent wel ja, als je al lange tijd calorieën aan het rammen bent zoals ik en daarboven nog eens flink gaat zitten cheaten, vliegen de kilo’s doorgaans flink omhoog. Althans dat is meestal zo, naar mijn ervaring. Maar dit keer dus mooi niet. Ook gelukkig geen al te erge waterretentie en dat soort shit.

Vanaf morgen ga ik de calorieën nog eens verhogen met 200 en dan ff kijken of ik tegen het einde van deze cycle over de 100 kan komen zonder al te veel vet gains
Dat zou natuurlijk heel erg mooi zijn, vooral wanneer je die 100 of daarboven vast kan houden.
Cheaten gaat nu eenmaal met vochtretentie gepaard, ontkom je niet aan. Zolang de cheat kort blijft ben je van dat vocht zo weer af.

geen idee of dat klopt maar het enige wat ik merk dat mijn spijsvertering versnelt is beweging overdag. Niet cardio oid maar gewoon beweging. 0 bloat, meer honger en fitter ipv de hele dag zitten.

• #2.139
geen idee of dat klopt maar het enige wat ik merk dat mijn spijsvertering versnelt is beweging overdag. Niet cardio oid maar gewoon beweging. 0 bloat, meer honger en fitter ipv de hele dag zitten.

Dat ervaar ik ook maar theoretisch gezien wordt je calorie overschot dus kleiner naarmate je meer steps doet en je zal op een bepaald moment dus ook weer meer moeten eten om dit te compenseren en dan zit je binnen de kortste keren weer met diezelfde bloat en het volle gevoel :hahaha: Mijn ervaring is dat hoe goed je het ook aanpakt op een bepaald moment wordt bulken gewoon erg oncomfortabel en dan komt er ook een punt dat je een tijdje weer terug moet in calorieën en terug weer die honger en eetlust moet krijgen

• #2.140
Heb trouwens samen met de test prop ook nog 1 vial injectable winstrol meebesteld :D Niet de suspensie variant maar die met olie. Gewoon om eens te proberen, vooral aangezien ik orals niet verdraag lol.

Als ik bijvoorbeeld tijdens de volgende blast tegen het einde een kleine boost wil, kan ik die shit gelijk even proberen. Mocht ik 50mg EOD (dat is hoe vroegah Winstrol V meestal gedoseerd werd) is 1 zo’n vial genoeg voor een kleine 3 weken. Is het niks dan weet ik dat ook weer voor het vervolg... Bovendien is test-npp-winstrol op zich wel een goede combinatie, hoor je vaker.

Ik heb trouwens ook nog injectable dbol thuis liggen maar die durf ik nog ff niet te gebruiken:o

• Like
Waarderingen: Apw
Terug
Naar boven