Dag vrienden.
Even een update. Sinds dat het iets minder warm is ben ik ook een beetje in gewicht gezakt deze week. Woog vorige week steeds tussen de 99 en 100 kilo en deze week ben ik eigenlijk juist weer tussen de 98 en 99. Goh ja, die ene kilo zal het verschil niet maken, maar dat betekent dus dat ik door die hitte wat meer vocht vasthield dan normaal. Ik ben in 8 weken dus welgesteld 3kg aangekomen

Maar ja, het plan was lean gains... dus als dat 2 of 3kg schoon vlees zijn, vind ik het prima. Ik denk dat de foto’s die ik zo nu en dan post wel een beetje voor zich spreken, in de zin dat ik overduidelijk beter ben geworden in die 8 weken. Ik heb eigenlijk al min of meer besloten dat ik het nog 2 weken doortrek en vanaf volgende week ook nog even een kleine increase van calories ga doen en daarna is het wel genoeg geweest voor deze blast. Ik merk dat ik de laatste week toch her en der vaker last krijg van mijn vertering en dat is voor mij een teken dat er niet veel meer in de tank zit en dat het binnenkort tijd wordt om een beetje te chillen wat calorieën betreft.
Dit brengt mij ook gelijk bij het volgende onderwerp wat ik even wilde aankaarten... Ik zit er dus aan te denken om eens een korte kuur van 8 weken met kortere esters te proberen. Dit komt mij enerzijds goed uit omdat ik aan het einde van het jaar weer moet reizen voor mijn werk, en ik tot die tijd er nog een cruise en een korte blast in kan squeezen (anders zou ik 20 weken moeten gaan cruisen, nu ff geen zin in). Anderzijds (en dit is eigenlijk de voornaamste reden) denk ik dat het goed is om dit te proberen, omdat: a) mijn vertering mijn achilleshiel is en ik gewoon niet in staat ben om 12 of 14 weken calorieën te rammen b) ik er ook aan twijfel in hoeverre langere kuren zin hebben voor mensen die B&C doen c) ik met mijn manier van trainen en leven wel zo’n beetje aan het einde van mijn latijn ben na +- 8 weken d) kortere kuren betekent ook kortere cruises en uiteindelijk ook meer kuren per jaar.
Nou heb ik nog 30 amps NPP liggen hier en aangezien dat een korte ester is komt dat goed uit. Daarnaast wil ik test prop of test fenylprop (of hoe je dat ook schrijft) doen. Ik ben nu geheel overgegaan op slin pins dus vaak injecteren is geen probleem meer. Wat mij alleen nog rest te bepalen is de dosering.
Ik heb nog nooit nandrolone gebruikt, daarom wil ik niet te hard van stapel lopen daarmee. Zat zelf te denken aan 100mg eod, wat dus neerkomt op 350/week. Dat lijkt me wel een redelijke hoeveelheid om mee te beginnen. En ja, wat de test betreft... ik kan daar ook wel 350/week aanhouden, maar dat lijkt me eigenlijk een beetje weinig voor het niveau waar ik naartoe wil, zeg maar... Misschien zou ik 100mg ed kunnen doen, zoveel test heb ik nog nooit gedaan. Dus dan zou het 700mg test prop en 350mg npp worden. Maar dan zou ik wel een AI moeten gaan gebruiken waarschijnlijk.
Wat zouden de experts onder ons mij adviseren? Ook even mijn huidige physique development in acht nemende en het feit dat ik conservatief doseren prefereer. Meer test? Meer npp? Gelijk houden? En wat is überhaupt jullie mening/ervaring met kortere cycles, vaker achterelkaar?