- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de 800m lopers pakten vroeger drie keer in de week 50mg winstrol inject, dus het geeft sowieso iets alleen ben jij natuurlijk geen 800 meter loper.
ik persoonlijk zou best wel 20mg winstrol kunnen overwegen als ik er min 400mg van een andere compound bijzet.
Gewoon zwaar deadliften voor je hamstrings
O nee want dan krijg je dikke middel
hihihihih
Aan deze foto te zien gaan je kuiten lekker man! Zou niet aan je aanpak voor kuiten nu gaan sleutelen. .Vandaag kuiten en hamstrings gedaan. Was een goede training en ik ben er inmiddels wel uit dat hamstrings apart trainen echt de moeite waard is... Ben er ook van overtuigd dat dit zich gaat uitbetalen in gains.
Het ging ongeveer zo:
1. Seated calf raise - 1 DC set met 3 failure points + 60sec weighted stretch na de laatste rep
2. Leg press calf raise - idem
3. Bodyweight calf raises met 1 been - 3 sets van 12 reps met een beetje hulp van mezelf om 12 te krijgen indien nodig.
1. Seated leg curl - 5x12 met partials om 12 te krijgen indien nodig
2. Lying leg curl- 5x12 met partials om 12 te krijgen indien nodig
3. Romanian deadlift met dumbbells - 5x failure
4. Standing leg curl met 1 been - 5x failure
5. Hyperextensions met bodyweight met een dikke 2 sec butt squeeze on top - 3x failure
6a. Adductor - 3x12
6b. Abductor - 3x12
Kuit was goed opgepompt... had die foto al in dat andere topic geplaatst maar hij hoort eigenlijk hier.
Ohja woog vanochtend 100,7kg... digestion wordt wel met de dag kutter en heb last van dikke bloat na bijna elke meal en gewoon 0,00000 eetlust maar ik probeer gewoon ff door te zetten nog volgende week en dan cruisen + minder eten. Kan niet wachten lol want dit is echt kut.
Iedere dag om 04.30 opstaan is een b*ch en ik ga de laatste tijd ook later slapen dan gebruikelijk door allerhande toestanden waar ik dagelijks mee te maken heb in mijn leven. Ik kijk er echt naar uit om even een paar weken wat later op te staan en wat minder te trainen en misschien ook wat meer leuke dingen te doen en te eten lol. De eerste 2 weken ofzo na deze blast ga ik dus sowieso wat gas terugnemen. Daarna is het de bedoeling om even 6 weken een minicut te doen om ff wat vet te verliezen en alles even te resetten en daarna weer een groeiblast met test/npp. En zo blijven we bezig!
Laat staan traplopen of gaan zitten.Haha waar maak jij je druk omHoe doen jullie dat nu eigenlijk; als je nou op donderdag de laatste injectie van je blast zet, zet je maandag dan gelijk de eerste cruise dose, of doe je dan ff 1 weekje niks? Ervan uitgaande dat ik 10 weken lang enantaat esters heb gebruikt... Vroeg me dat net ff af.

Haha waar maak jij je druk om
Na een gewone blast waarbij je lange esters gebruikt zou je in principe nog 2-3 weken kunnen wachten voor je eerste injectie. Ervan uitgaande dat je hogere test doseringen en lange ester hebt gebruikt dan een cruise of trt dosering. Maar de meeste zetten de week na de blast gelijk weer hun cruise dosering wat ook een prima optie is, of dat nu 5 of 7 dagen na je laatste injectie is, maakt in principe niet uit.
Ik heb beide manieren geprobeerd en vrijwel geen verschil gemerkt. Tijdens een wedstrijdprep waarbij ik de laatste 7 dagen voor een wedstrijd sowieso geen inject meer zet ben ik wel voorstander om gelijk na je wedstrijd weer een cruise dose test te zetten. Of je moet al op lange ester zitten, maar laatste weken prep is voor mij altijd korte esters.
Ook zal de werkgever niet blij zijn dat ik halverwege de dag voor 2 uur me telefoon uitzet
maarja wie weet dat het ooit mogelijk zal zijn.
Maar eigenlijk wel blij mee voor een paar dagen eventjes... Vandaag echt maximaal uitgeslapen en weer pas na de 2e meal gaan trainen, benen dit keer.
Ook heb ik op een beetje acne na echt 0,0 sides ervaren. Dat is denk ik ook niet geheel onbelangrijk... Het enige minpuntje is dat ik naar het einde toe wat problemen kreeg met mijn vertering doordat ik wat dingen at die niet helemaal lekker verteerden en dat ik na week 8/9 een beetje overtrained raakte
Wellicht is 2x per week PPL met het volume dat ik draai niet de meest optimale split... Wellicht dat ik de volgende blast een soort bro split probeer waardoor elke bodypart iets meer rust krijgt. Maar goed, voor de rest ging alles echt perfect de afgelopen 10 weken en ik ben er tevreden over.
Niet meer steeds dat volle, zware, lamlendige gevoel. Wat wel een beetje raar is, is dat mijn gewicht alsnog omhoog gekropen is. Ik weeg nu al een paar dagen in de 102kg.
in principe heeft dat wel goed gewerkt de afgelopen tijd, maar nu wil ik een beetje het volume terugschroeven en me wat meer toeleggen op het sterker worden op bepaalde oefeningen. We komen er wel.