AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.141
Oh ja in b4 minder dan 150mg winnie per dag gaat je niks brengen

We zullen zien!

de 800m lopers pakten vroeger drie keer in de week 50mg winstrol inject, dus het geeft sowieso iets alleen ben jij natuurlijk geen 800 meter loper.
ik persoonlijk zou best wel 20mg winstrol kunnen overwegen als ik er min 400mg van een andere compound bijzet.

• #2.143
de 800m lopers pakten vroeger drie keer in de week 50mg winstrol inject, dus het geeft sowieso iets alleen ben jij natuurlijk geen 800 meter loper.
ik persoonlijk zou best wel 20mg winstrol kunnen overwegen als ik er min 400mg van een andere compound bijzet.

Ik denk inderdaad ook dat in synergie met 2 andere compounds zoals test en npp zoiets als winstrol best wel wat kan geven, vooral naar het einde van de cycle toe wanneer je sowieso al een beetje op een plateau komt. Ik heb het ook nog nooit geprobeerd dus het is zeker iets waar ik benieuwd naar ben; sommigen hebben er een hekel aan en andere houden ervan.

Het argument dat je vaak hoort tegen EOD winstrol injecties is dat je dan zeer instabiele bloedwaarden hebt... Maar wat ik heb gelezen Is de halfwaardetijd van winstrol bij IM injecties ongeveer 24 uur is. Dan valt het alleszins mee wat instabiele bloedwaarden betreft.

Bovendien is en blijft het 175mg van een best wel sterke anabolic wat je er wekelijks bij krijgt dus wat de halfwaardetijd ook mag zijn je kan mij niet wijsmaken dat het nutteloos gaat zijn.

Laatst bewerkt:
  • #2.144
Vandaag kuiten en hamstrings gedaan. Was een goede training en ik ben er inmiddels wel uit dat hamstrings apart trainen echt de moeite waard is... Ben er ook van overtuigd dat dit zich gaat uitbetalen in gains.

Het ging ongeveer zo:
1. Seated calf raise - 1 DC set met 3 failure points + 60sec weighted stretch na de laatste rep
2. Leg press calf raise - idem
3. Bodyweight calf raises met 1 been - 3 sets van 12 reps met een beetje hulp van mezelf om 12 te krijgen indien nodig.

1. Seated leg curl - 5x12 met partials om 12 te krijgen indien nodig
2. Lying leg curl- 5x12 met partials om 12 te krijgen indien nodig
3. Romanian deadlift met dumbbells - 5x failure
4. Standing leg curl met 1 been - 5x failure
5. Hyperextensions met bodyweight met een dikke 2 sec butt squeeze on top - 3x failure
6a. Adductor - 3x12
6b. Abductor - 3x12

Kuit was goed opgepompt... had die foto al in dat andere topic geplaatst maar hij hoort eigenlijk hier.

Ohja woog vanochtend 100,7kg... digestion wordt wel met de dag kutter en heb last van dikke bloat na bijna elke meal en gewoon 0,00000 eetlust maar ik probeer gewoon ff door te zetten nog volgende week en dan cruisen + minder eten. Kan niet wachten lol want dit is echt kut.

Bijlagen

• CF2CAF6D-0B9F-4375-9A3F-B5E11CC79F73.jpeg
    CF2CAF6D-0B9F-4375-9A3F-B5E11CC79F73.jpeg
    222,8 KB · Weergaven: 258
Gewoon zwaar deadliften voor je hamstrings

O nee want dan krijg je dikke middel
hihihihih

• Haha
Waarderingen: LM
Vandaag kuiten en hamstrings gedaan. Was een goede training en ik ben er inmiddels wel uit dat hamstrings apart trainen echt de moeite waard is... Ben er ook van overtuigd dat dit zich gaat uitbetalen in gains.

Het ging ongeveer zo:
1. Seated calf raise - 1 DC set met 3 failure points + 60sec weighted stretch na de laatste rep
2. Leg press calf raise - idem
3. Bodyweight calf raises met 1 been - 3 sets van 12 reps met een beetje hulp van mezelf om 12 te krijgen indien nodig.

1. Seated leg curl - 5x12 met partials om 12 te krijgen indien nodig
2. Lying leg curl- 5x12 met partials om 12 te krijgen indien nodig
3. Romanian deadlift met dumbbells - 5x failure
4. Standing leg curl met 1 been - 5x failure
5. Hyperextensions met bodyweight met een dikke 2 sec butt squeeze on top - 3x failure
6a. Adductor - 3x12
6b. Abductor - 3x12

Kuit was goed opgepompt... had die foto al in dat andere topic geplaatst maar hij hoort eigenlijk hier.

Ohja woog vanochtend 100,7kg... digestion wordt wel met de dag kutter en heb last van dikke bloat na bijna elke meal en gewoon 0,00000 eetlust maar ik probeer gewoon ff door te zetten nog volgende week en dan cruisen + minder eten. Kan niet wachten lol want dit is echt kut.
Aan deze foto te zien gaan je kuiten lekker man! Zou niet aan je aanpak voor kuiten nu gaan sleutelen. .

• #2.148
Vandaag is week 10 ingegaan, zeer waarschijnlijk de laatste week van deze blast. Mijn gewicht was gemiddeld genomen over week 9 100,17kg, een stijging van 1,22kg tov de week ervoor. Best wel raar... Op het vorige aantal kcal zat ik 2 weken “vast” op hetzelfde gewicht, en na slechts 200kcal uit carbs erbij te hebben gedaan opeens een dikke kilo zwaarder... Ik moet wel zeggen dat ik naar mijn mening een kleeein beetje dikkere huid heb gekregen rond mijn midsection tov toen ik begon met deze blast. Maarja... het was/is toch de bedoeling om te groeien, dus een kleine toename in bodyfat hoort er dan sowieso een beetje bij... Ik heb het naar mijn mening iig goed weten te beperken en ik ben geen varken geworden ofzo lol. Maar daarnaast heb ik ook aanzienlijke gains gemaakt in eigenlijk alle bodyparts... armen, schouders, rug voornamelijk maar zeker ook borst. Alles is groter en voller/ronder geworden en dat krijg ik ook vaak te horen van andere gasten in de gym die serieus trainen.

Vandaag quads gedaan, goede training. Ook heb ik eindelijk een probleem met mijn digestion weten op te lossen. Sinds 2 weken ofzo had ik constant na mijn post workout meal/shake last van me maag... gewoon een dikke bloat en een erg onprettig gevoel waardoor ik eigenlijk ook de rest van de dag verminderde eetlust had etc. Nou heb ik sinds vandaag de carbs in die meal van 70 verlaagd naar 50 en die 20 carbs verdeeld over de overige meals. Voelt gelijk een stuk beter. Conclusie: te veel carbs gelijk post workout kan ik for some reason niet fatsoenlijk verteren. 50 is dus vanaf nu altijd mijn max. voor post workout carbs.

Voor de rest alles goed... dit is eigenlijk qua alle facetten de beste kuur die ik tot nu toe heb gedaan. Voel me supergoed, trainingen gaan goed, vertering was op dat ene probleem na ook gedurende heel de cycle goed... Zeker een bevestiging voor mezelf dat ik op de goede weg ben.
Ben alleen wel best wel moe :hahaha: Iedere dag om 04.30 opstaan is een b*ch en ik ga de laatste tijd ook later slapen dan gebruikelijk door allerhande toestanden waar ik dagelijks mee te maken heb in mijn leven. Ik kijk er echt naar uit om even een paar weken wat later op te staan en wat minder te trainen en misschien ook wat meer leuke dingen te doen en te eten lol. De eerste 2 weken ofzo na deze blast ga ik dus sowieso wat gas terugnemen. Daarna is het de bedoeling om even 6 weken een minicut te doen om ff wat vet te verliezen en alles even te resetten en daarna weer een groeiblast met test/npp. En zo blijven we bezig!

• #2.149
1 dag zonder verteringsproblemen en ik voel me gelijk 10x beter en heb weer mijn eetlust en shit terug. Goh, toch fascinerend hoe nauw het allemaal luistert. Zo kan ik mijn bulk nog wel wat langer doortrekken :hahaha: Maar denk niet dat ik dat ga doen.

• #2.150
Vandaag echt een lekker rustdagje gehad. Gisteren benen gedaan en een beetje nieuwe dingen uitgeprobeerd tijdens die training met als resultaat dat mijn quads gewoon echt extreem sore zijn. Als ik ze met 1 vinger aanraak doet het al pijn :hahaha: Laat staan traplopen of gaan zitten.

Afgelopen nacht 10 uur geslapen en vandaag erg rustig aan gedaan... om de 2 uur gegeten ipv om de 3 uur omdat ik de dag zo laat was begonnen.

Morgen chest, daarna misschien ff naar het strand. Moet wel zeggen dat ik een beetje verveeld raak met de huidige trainingen en trainingsopzet... heb een beetje behoefte aan iets nieuws. Nieuwe oefeningen, wellicht een nieuwe split. Maar aan de andere kant is dit de laatste week van mijn blast en zou ik misschien nog ff deze week mijn huidige routine aanhouden... dunno.

• #2.151
Hoe doen jullie dat nu eigenlijk; als je nou op donderdag de laatste injectie van je blast zet, zet je maandag dan gelijk de eerste cruise dose, of doe je dan ff 1 weekje niks? Ervan uitgaande dat ik 10 weken lang enantaat esters heb gebruikt... Vroeg me dat net ff af.

gewoon je cruise dosis zetten. Anders kun je nog wel 3 weken wachten.

Ik wacht altijd een weekje of 2 omdat ik het pinnen na een blast beu ben en er toch nog genoeg in het systeem zit.

Hoe doen jullie dat nu eigenlijk; als je nou op donderdag de laatste injectie van je blast zet, zet je maandag dan gelijk de eerste cruise dose, of doe je dan ff 1 weekje niks? Ervan uitgaande dat ik 10 weken lang enantaat esters heb gebruikt... Vroeg me dat net ff af.
Haha waar maak jij je druk om:p

Na een gewone blast waarbij je lange esters gebruikt zou je in principe nog 2-3 weken kunnen wachten voor je eerste injectie. Ervan uitgaande dat je hogere test doseringen en lange ester hebt gebruikt dan een cruise of trt dosering. Maar de meeste zetten de week na de blast gelijk weer hun cruise dosering wat ook een prima optie is, of dat nu 5 of 7 dagen na je laatste injectie is, maakt in principe niet uit.

Ik heb beide manieren geprobeerd en vrijwel geen verschil gemerkt. Tijdens een wedstrijdprep waarbij ik de laatste 7 dagen voor een wedstrijd sowieso geen inject meer zet ben ik wel voorstander om gelijk na je wedstrijd weer een cruise dose test te zetten. Of je moet al op lange ester zitten, maar laatste weken prep is voor mij altijd korte esters.

Laatst bewerkt:
  • #2.155
Haha waar maak jij je druk om:p

Na een gewone blast waarbij je lange esters gebruikt zou je in principe nog 2-3 weken kunnen wachten voor je eerste injectie. Ervan uitgaande dat je hogere test doseringen en lange ester hebt gebruikt dan een cruise of trt dosering. Maar de meeste zetten de week na de blast gelijk weer hun cruise dosering wat ook een prima optie is, of dat nu 5 of 7 dagen na je laatste injectie is, maakt in principe niet uit.

Ik heb beide manieren geprobeerd en vrijwel geen verschil gemerkt. Tijdens een wedstrijdprep waarbij ik de laatste 7 dagen voor een wedstrijd sowieso geen inject meer zet ben ik wel voorstander om gelijk na je wedstrijd weer een cruise dose test te zetten. Of je moet al op lange ester zitten, maar laatste weken prep is voor mij altijd korte esters.

Haha ik maakte me er niet echt druk om hoor, ik vroeg me gewoon af hoe anderen dat doen. Thanks voor je uitgebreide antwoord iig. Zelf ga ik ook gewoon maandag de eerste cruise dose zetten... 200mg wordt het weer.

• #2.156
Vandaag trouwens een beetje kunnen uitslapen en besloten om in de middag te gaan trainen ipv om 7 uur in de ochtend zoals gebruikelijk. Eerlijk gezegd vond ik het echt veel fijner om eens na 2 meals te trainen ipv direct na het ontbijt. Voelde me somehow een stuk sterker en energieker en ik had een veel betere pomp voor mijn gevoel... bizar. Ook was de gym rond 2-3 uur smiddags echt helemaal leeg. Als ik zou kunnen zou ik elke dag in de middag trainen na een paar meals enzo... maar ja daarvoor moet ik heel mijn levensstijl omgooien en dat is een beetje lastig :( Ook zal de werkgever niet blij zijn dat ik halverwege de dag voor 2 uur me telefoon uitzet :hahaha: maarja wie weet dat het ooit mogelijk zal zijn.

Zelf baas worden.

• #2.158
Mijn OCD schema is echt even helemaal door de war :hahaha: Maar eigenlijk wel blij mee voor een paar dagen eventjes... Vandaag echt maximaal uitgeslapen en weer pas na de 2e meal gaan trainen, benen dit keer.

De training ging zo:

1. BB squats - 4 sets to failure met 140, 4 sets to failure met 120, 4 sets to failure met 100
Probeer die maar eens. Alle sets max 90 sec rust.
2. Cybex leg press - 4 sets of 12 r/p, daarna een dubbele drop set ook weer elk 12 r/p
3. Leg extensions- 4 sets of 12 r/p en een rep is pas een rep als ik 2 tellen de contraction boven vasthoud.
4. Seated leg curl - 4 sets of 12 met partials om 12 te krijgen indien nodig
5. Lying leg curl - zelfde systeem als seated leg curls
6. Romanian deadlifts met dumbbells - 4 sets to failure
7. Adductor - 4 sets of 12 met een beetje hulp van me handen om 12 te krijgen indien nodig.

Pittige training en was er ook eventjes mee bezig. Maar nu is het al 8 uur ‘s avonds en ik heb maar 3 meals gehad vandaag DUS ik heb maar besloten om vandaag eens wat troep te bestellen en gewoon ff los te gaan... mijn bulk blast is toch ten einde en vanaf maandag ga ik een beetje zakken in calorieën en gewicht proberen te behouden, dus dit komt goed uit vanavond. Al met al kan ik terugkijken op een zeer geslaagde blast van 10 weken en zonder al te veel vet gegained te hebben toch van 96 naar 101 gegaan... 0,5kg per week gemiddeld, precies wat je wil bij een “lean bulk” achtige fase.

Dusja ik ga comaeten doei

• #2.159
Vandaag is de kroes begonnen. Even een korte samenvatting van mijn blast...

De laatste week van mijn vorige cruise woog ik gemiddeld 96,1kg, de afgelopen week (laatste week van de blast dus) woog ik gemiddeld 101,1kg, dus precies +5kg in 10 weken aangekomen. Die 5kg is natuurlijk geen puur vlees... je ziet wel dat ik een beetje vetter ben geworden, maar in principe ziet alles er nog redelijk goed uit. Qua gains denk ik dat ik voor zo’n kuurtje zeer tevreden mag zijn, alles is groter/voller/ronder geworden. Het begint steeds meer ergens op te lijken :o Ook heb ik op een beetje acne na echt 0,0 sides ervaren. Dat is denk ik ook niet geheel onbelangrijk... Het enige minpuntje is dat ik naar het einde toe wat problemen kreeg met mijn vertering doordat ik wat dingen at die niet helemaal lekker verteerden en dat ik na week 8/9 een beetje overtrained raakte:hahaha: Wellicht is 2x per week PPL met het volume dat ik draai niet de meest optimale split... Wellicht dat ik de volgende blast een soort bro split probeer waardoor elke bodypart iets meer rust krijgt. Maar goed, voor de rest ging alles echt perfect de afgelopen 10 weken en ik ben er tevreden over.

Vanaf vandaag heb ik mijn calorie intake met 500kcal verlaagd... -80 carbs en -20 fats. Ook heb ik de 30 min fasted cardio even gedropt. Dit omdat ik a) een beetje moet rusten en b) over een paar weken een minicut ga doen en ik geen zin heb om 60 min cardio per dag te gaan doen... dus doordat ik het nu drop voor een paar weken kan ik het vervolgens weer herintroduceren aan 30min per dag. Voor nu dus is het plan om 2-3 weken op gewicht te blijven en meanwhile een beetje te uit te rusten en wat losser te zijn met eten etc. Daarna een reden agressieve minicut van 4-6 weken en vervolgens weer een groeiblast.

Oh ja ook ga ik binnenkort misschien/waarschijnlijk werken met een coach. Het is een kerel hier uit de stad die bijna alle goede wedstrijd atleten in onze regio prept, waarvan velen ook nationale kampioenen zijn geworden met zijn hulp. Het is iig geen koekenbakker dus. Later meer daar over...

• #2.160
500 calorieën gedropt sinds maandag en ik voel me gelijk echt een heel stuk beter :hahaha: Niet meer steeds dat volle, zware, lamlendige gevoel. Wat wel een beetje raar is, is dat mijn gewicht alsnog omhoog gekropen is. Ik weeg nu al een paar dagen in de 102kg.

Net rug gedaan... was niet echt een supertraining maar ook weer niet superslecht. Ik ben een beetje aan het hannesen met de volgorde van oefeningen en aantal sets per oefening etc... Omdat rug zo’n zwakke bodypart is voor mij heb ik de neiging om elke training zowat elke oefening die bestaat te doen en zoveel sets totdat ik denk dat het genoeg is:hahaha: in principe heeft dat wel goed gewerkt de afgelopen tijd, maar nu wil ik een beetje het volume terugschroeven en me wat meer toeleggen op het sterker worden op bepaalde oefeningen. We komen er wel.

Bijgevoegd een foto van zojuist... al lang niks meer laten zien.

Bijlagen

• 87894EAC-6E8A-4024-B295-62A808E96D33.jpeg
    87894EAC-6E8A-4024-B295-62A808E96D33.jpeg
    93,2 KB · Weergaven: 201
Terug
Naar boven