Fitness Seller

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
Heb het nu al voor de 50000e keer geprobeerd, maar ik kan echt geen quads en hamstrings trainen in 1 sessie... gaat gewoon niet :o Na squats, hack squats, leg extensions etc. ben ik gewoon zo fucked up dat ik letterlijk sta te trillen op me benen en shit en als ik ook maar denk aan een leg curl of stiff leg deadlifts val ik flauw en/of ga ik over me nek:hahaha: Echt kut is dat. Wilde het vandaag toch weer eens een keer proberen, maar tevergeefs. Vanaf nu dus gewoon écht altijd hams en quads apart... mijn huidige 5 day split wordt nu dus een 6 day split. Opzich niet verkeerd denk ik, een extra dagje rust dus ook voor alle andere bodyparts.

Wordt nu dus zoiets:
- Chest + paar oefeningen voor delt pomp
- Back
- Shoulders + triceps
- Quads
- Calves + arms
- Hamstrings (+ misschien nog wat maar ik denk het niet)
- Rest or repeat (zal voorlopig vaker rust worden tho)

Sorry aan iedereen die tegen de bro splits is.

• #2.182
Zojuist even 3 vials tren besteld :fluit: Kon er 50% korting mee krijgen dus dat kon ik natuurlijk niet laten (meesten van jullie weten wel welk merk dit is). Hopelijk kan ik de verleiding weerstaan als ze eenmaal hier voor me neus staan en bewaar ik ze voor over een jaartje ofzo:o maar goed nu heb ik ze alvast.

• #2.184
Zojuist even 3 vials tren besteld :fluit: Kon er 50% korting mee krijgen dus dat kon ik natuurlijk niet laten (meesten van jullie weten wel welk merk dit is). Hopelijk kan ik de verleiding weerstaan als ze eenmaal hier voor me neus staan en bewaar ik ze voor over een jaartje ofzo:o maar goed nu heb ik ze alvast.
Je kan ook alles onder een keer zetten!

jammer want misschien kun je er niet af blijven.

Ace of E? Goeie deal wel, maar gewoon gelijk pinnen!

• #2.191
Zet je er een lange of korte ester bij qua Test?

Heb nog niet echt ervaring met test prop. Dat ga ik nl. mijn volgende groeiblast eens proberen, samen met npp. Had het daar een paar pagina’s geleden in dit topic ook al over.

Idealiter bewaar ik de eerste keer tren voor mijn eerste contest prep. Wanneer dat gaat zijn weet ik nog niet, maar wellicht over een jaartje ofzo. Afhankelijk van hoeveel massa ik er in nog een jaar bij kan krijgen.

Ace gaat waarschijnlijk meer bijwerkingen geven vanwege snelle stijging tren in bloed.
ja ik weet tren is tren.

vreemd

• #2.196
Persoonlijk zou ik voor enth gaan omdat ace bekend staat om die cough. Plus vaker pinnen = meer kans erop. En die is niet vriendelijk.

Ja en jullie haters kunnen mijn kont kussen als jullie weer komen met ''dit gebeurd met alle compounds''

Succes met die tren, die is echt sterk!

In theorie maakt ace of enanthaat geen donder uit. Maar als je zo'n beta bent die trenbolone niet kan verdragen kan je beter voor ace kiezen zodat het sneller uit je bloed is. Doorgaans ervaren mensen minder sides met ace maar dat is gewoon te wijten aan stabielere bloedwaardes door de hogere injectie frequentie. Ace is ook iets potenter dan enanthaat door het ester gewicht, maar of je dat zult merken is een tweede.

Persoonlijk zou ik voor enth gaan omdat ace bekend staat om die cough. Plus vaker pinnen = meer kans erop. En die is niet vriendelijk.

Ja en jullie haters kunnen mijn kont kussen als jullie weer komen met ''dit gebeurd met alle compounds''
Ga zeer zeker niet die reet van jou met 3 billen (elephant man) kussen maar je praat weer eens onzin daar je die hoest met alle tren compounds kunt krijgen.

Terug
Naar boven