- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oefeningen zijn goed, ik die iets soortgelijk (reverse grip pull down, t-bar, banded pullover en db bench rows). Mijn wijdte is best ok.
Tijd zal heb je zat man, komt wel!
Hoe voel je je atm?
Wijdte rug is ook een zwak punt van mij (naast benen), hoe hard ik ook train.
Ik moet zeggen dat jij toch duidelijk een goeie V-shape hebt.De hoogte van de insertie en vorm/verloop zijn volgens mij heel erg genetisch bepaald / bepaald door aanleg.

Ik heb van nature gewoon redelijk brede schouders ten opzichte van mijn heupen. Daar heb ik misschien wel wat geluk mee.Kleine update tussendoor.
Heb dus even drie dagen niet getraind en vanochtend weer eraan begonnen. Voelde me weer goed, sterk en agressief. Gelijk ook in bijna alle oefeningen +1 rep kunnen doen en de pump was ook veel heftiger dan de laatste tijd het geval was. Beetje rust heeft me dus zeker goed gedaan gelukkig.
Hier een fotootje. De sicke pump was eigenlijk wel al een beetje weg tegen de tijd dat me vriendin eindelijk klaar was met omkleden en een foto van me kon maken
![]()
Wees blij dat je moet schijten.. ik zat op 5-6x per dag tijdens me bulk![]()
Heeft voor geen meter geholpen. In elk geval elke beweging die pijn doet voorlopig niet doen en naar een goede manueel fysiotherapeut gaan.
Warm je goed de rotator cuffs op?
Maatje van me doet in de rust tussen de setjes door face pulls met een elastiek of rope machine
Kan het zijn dat je barbel oefeningen veel breder vastpakt vergeleken met dumbells?

De krachtgains blijven dus maar komen en ik heb zeker niet het gevoel dat dit afvlakt, integendeel zelfs. Achteraf gezien heb ik wel een beetje "spijt" dat ik die extra rustdag niet eerder in de kuur heb ingelast; dit had misschien wat extra gains gegeven! Afijn, in principe mag ik met 13,9kg in 10 weken ook niet al te veel klagen denk ik.13,9 kg in 10 weken is best veel. Merk je dat niet aan je coniditie? Geen opmerkingen van je omgeving? Bij mijn eerste kuur kreeg ik echt gigantisch veel opmerkingen van mijn omgeving.
Zodoende valt het denk ik wat minder op.Nee, eerlijk gezegd merk ik die extra kilo's helemaal niet in het dagelijkse leven.
Qua opmerkingen valt het ook wel mee... In de gym draag ik meestal XXXL longsleeves van de Zeeman / Wibra en baggy sweatpants, dus het is niet zo dat ik in een tanktop voor de spiegel sta te flexen na elke setZodoende valt het denk ik wat minder op.
Hoezo is dat een random vraag? Heb je een lijst met vragen en hier geheel willekeurig deze uit gekozenEen random vraag, wordt je gecoached tijdens deze kuur of in het algemeen?
?Een random vraag, wordt je gecoached tijdens deze kuur of in het algemeen?