XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Leuk om te horen dat het toch lukt om meer te eten, en heb je nu definitief beslist dat je gaat cruisen?

PS wanneer krijgen we nog eens een foto om te vergelijken?

Ik heb er best lang over nagedacht en inderdaad besloten om te cruisen. Ik wil een zo groot en dik mogelijke motherfucker worden. :rolleyes: Steeds on en dan weer off gaan en dan weer een bulk-kuur doen, dan weer een cut-kuur doen etc. etc. is imo gewoon tijdverspilling. Blast en cruise heeft als grote voordeel dat je tijdens het cruisen rustig je vetpercentage wat naar beneden kunt brengen zonder al te veel spierverlies en vervolgens weer kunt gaan bulken tijdens je blasts.

Wat betreft foto's... Tegen het einde van de kuur zal ik eens iemand vragen om wat goede, duidelijke foto's te maken. Ben zelf ook erg benieuwd naar before / after comparisons, zodat je na zo'n kuur toch een beetje de balans op kan maken. Die foto's zullen er dus zeker komen!

Vandaag overigens een extra rustdag ingelast... Mijn vriendin en ik zijn druk bezig met verhuizen (samenwonen enzo) en daarnaast voel ik me sowieso al een beetje vermoeid de laatste tijd, zoals ik ook al aangaf in mijn vorige update. Hopelijk kan ik een beetje herstellen en er morgen weer met frisse krachten tegenaan.
 
Hier heb je gelijk in, steeds on en off gaan heeft ook een serieuze impact op je gezondheid en gemoedsrust. Cruisen voelt gewoon veel beter aan (of het ook gezonder is weer ik niet)
 
Na een tijdje blasten en cruisen is off gaan wel aan te raden.ik voelde me zelf fitter,vrolijker en heb alle pr's in off periode gezet
 
Ricardodebeer heb je veel verloren tijdens het herstel of viel dit al bij al nogal mee?
 
Dat is denk ik wel een goed plan, lekker bulken tijdens he herstel en daarna nog altijd niet te vet eindigen :)
 
Hier heb je gelijk in, steeds on en off gaan heeft ook een serieuze impact op je gezondheid en gemoedsrust. Cruisen voelt gewoon veel beter aan (of het ook gezonder is weer ik niet)

Ja, dat lijkt me dus ook. Ik ben geen endocrinoloog, maar het lijkt me dat je lichaam altijd streeft naar homeostase. 3 keer per jaar 12 weken lang on zijn en daartussen steeds enkele weken/maanden heel erg low zijn... Dat kan nooit gezond zijn.
 
Het probleem van on blijven is dat je naarmate je langer on bent het steeds moeilijker wordt om off te gaan.
Totdat je je zo beroerd voelt dat je niks liever doet als off gaan haha
 
Hoe lang ga je cruisen?

Weet ik nog niet. Ik denk dat een week of 12 wel voldoende moet zijn.

Als ik nou na mijn kuur nog 2 weken op bulk-niveau blijf eten om de nieuw verkregen spiermassa een beetje te verstevigen en ook nog gebruik te maken van hoge bloedwaarden, vervolgens een week of 8 stapsgewijs kcal ga verlagen en cardio toevoegen. Dan heb ik nog 2 weken om weer een beetje op onderhoud te komen voor het begin van de volgende blast.

Dit leek me wel een goed plan.
 
Totdat je je zo beroerd voelt dat je niks liever doet als off gaan haha

Voelde jij je beroerd op 125/250 mg test per week? Of waren jouw cruises op 500mg wekelijks? Dan snap ik het wel.
 
Spambod lijkt mij ook wel een goed plan
 
Totdat je je zo beroerd voelt dat je niks liever doet als off gaan haha
Ik voel me zeer goed op 125mg elke 8 dagen maar snap wel wat je bedoeld, hoe langer ik on blijf hoe meer ik hypogondrisch wordt heb ik het idee:o bloedtesten en EKG geven wel rust gelukkig
 
Ben zelf ook steeds banger voor me herstel mocht ik off gaan.
 
Ben zelf ook steeds banger voor me herstel mocht ik off gaan.
Ik wilde het eerst ook niet.uit eindelijk blij dat ik het gedaan heb.gebruik nu veel minder en groei alsnog prima
 
Ik wilde het eerst ook niet.uit eindelijk blij dat ik het gedaan heb.gebruik nu veel minder en groei alsnog prima
Zit ook niet op veel ben al minder gaan gebruiken en langer cruisen.. laagste waar ik ooit op heb gezeten nu en in prep
 
Weet ik nog niet. Ik denk dat een week of 12 wel voldoende moet zijn.

Als ik nou na mijn kuur nog 2 weken op bulk-niveau blijf eten om de nieuw verkregen spiermassa een beetje te verstevigen en ook nog gebruik te maken van hoge bloedwaarden, vervolgens een week of 8 stapsgewijs kcal ga verlagen en cardio toevoegen. Dan heb ik nog 2 weken om weer een beetje op onderhoud te komen voor het begin van de volgende blast.

Dit leek me wel een goed plan.

Ik zou niet na 2 weken al richting onder onderhoud gaan. Heb ik ook een paar x gedaan en je verliest toch wat van de zuurverdiende massa.
 
Ik zou niet na 2 weken al richting onder onderhoud gaan. Heb ik ook een paar x gedaan en je verliest toch wat van de zuurverdiende massa.
Heb ik hem ook al verteld. Beter is nog 6-8 weken door op surplus
 
Weet ik nog niet. Ik denk dat een week of 12 wel voldoende moet zijn.

Als ik nou na mijn kuur nog 2 weken op bulk-niveau blijf eten om de nieuw verkregen spiermassa een beetje te verstevigen en ook nog gebruik te maken van hoge bloedwaarden, vervolgens een week of 8 stapsgewijs kcal ga verlagen en cardio toevoegen. Dan heb ik nog 2 weken om weer een beetje op onderhoud te komen voor het begin van de volgende blast.

Dit leek me wel een goed plan.

Kcals niet meteen naar onder brengen. Goed blijven eten. Zoveel mogelijk gewonnen massa behouden.
 
Herstel blijft een dingetje, maar mits je het niet te gek maakt en gewoon netjes hCG mee laat draaien moet herstel wel goed komen. En anders TRT voor 6 tientjes per jaar :p
 
Back
Naar boven