AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
Vandaag voor het eerst geprobeerd mijn cruise dose van 200 test op te delen in 2 injecties. Vandaag 100mg gezet en donderdag weer 100. Velen van jullie geven toch aan zich beter te voelen hierop, vandaar dat ik het ook eens wil proberen. Misschien dat ik zo iets minder puisten krijg (de laatste tijd toch wel een beetje last van) en wellicht dat ik me tegen het einde van de week ook iets frisser voel. We zullen zien of het wat uitmaakt! Zal over een paar weken wel ff mijn bevindingen posten :P

• #2.226
Gasten als James Hollingshead en Nick Walker zijn gewoon buitenaardse wezens. Dat zijn gasten die van nature extreem fucking sterk zijn. Ik durf te wedden dat ze allebei na een paar maanden trainen al 100kg benchten voor reps... Tsja. Heeft ook totaal geen zin om je daarmee te vergelijken of doelen te stellen als “ik wil het zo sterk worden als zij” :hahaha: Want dan kom je van een heel koude kermis thuis. Ik vind het eigenlijk niet eens inspirerend of motiverend omdat het zo ver van mijn bed is :o

#ikwoonineengat

• #2.235

Je kan toch de sletjes die daar komen bij FFF fixen

mijn gym ligt op 10 min en durf te wedden dat ie beter is dan waar 90% hier traint

db’s tot 60kg, HS/TG/gym80 equipment. Alleen niet geschikt voor PL’ers
Heb je gym toen een x opgezocht op insta, idd goeie gym. Fit for free en basic is allemaal kut joh, tenzij je sletjes wil fixen maar daar hoef je niet voor naar de fff @Spambod :knipoog:

Bij mij traint ook een vrouwelijke IFBB figure pro, komt soms een jongen die 2e werd op NK classic en paar andere wedstrijdatleten. Niet zulke grote jongens als bijvoorbeeld in fox/platinum, zeker niet veel puur BB-gericht, maar wel een aantal decent-sized guys. Veel <25 ook

• Like
Waarderingen: Apw
  • #2.239
Bij mij traint ook een vrouwelijke IFBB figure pro, komt soms een jongen die 2e werd op NK classic en paar andere wedstrijdatleten. Niet zulke grote jongens als bijvoorbeeld in fox/platinum, zeker niet veel puur BB-gericht, maar wel een aantal decent-sized guys. Veel <25 ook

Altijd nice als je in een gym traint waar wedstrijd atleten trainen en mensen die gewoon veel beter en verder zijn dan jij.
In mijn gym werken/trainen ook 3 gasten die op een heel hoog niveau wedstrijden doen. Eentje is nu in prep voor het EK in Spanje. Echt een fucking grote kerel. 175cm en off season 120kg met abs.

Probeer er een beetje bevriend mee te raken :hahaha:

Altijd nice als je in een gym traint waar wedstrijd atleten trainen en mensen die gewoon veel beter en verder zijn dan jij.
In mijn gym werken/trainen ook 3 gasten die op een heel hoog niveau wedstrijden doen. Eentje is nu in prep voor het EK in Spanje. Echt een fucking grote kerel. 175cm en off season 120kg met abs.

Probeer er een beetje bevriend mee te raken :hahaha:

ik ben op een gegeven moment naar ze toegestapt en gewoon gezegd ‘ik heb respect voor wat je doet’ en voor je t weet raak je aan de praat. Die Nk-guy heeft me zn hele prep uitgelegd, had ook contact met Milos

Terug
Naar boven