Hmm weet je zeker? Niet zo preuts doen.Ga zeer zeker niet die reet van jou met 3 billen (elephant man) kussen maar je praat weer eens onzin daar je die hoest met alle tren compounds kunt krijgen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm weet je zeker? Niet zo preuts doen.Ga zeer zeker niet die reet van jou met 3 billen (elephant man) kussen maar je praat weer eens onzin daar je die hoest met alle tren compounds kunt krijgen.
Yes geen enth meer voor mij, merkbaar veel meer sides oa nightsweatsDus jij zou als je tren gebruikt ook altijd voor ace gaan?
Trimmming is winningLekker glad kontje. Die van mij is hairy as fuuuuuck

Lekker glad kontje. Die van mij is hairy as fuuuuuck
Ik heb lekker glad baby huidje. Alleen behaarde opa onderbenen
Met mesje? Laatste x dat ik dat deed zat de hele douche onder t bloedIk heb lekker glad baby huidje. Alleen behaarde opa onderbenen

Nee ben je loco, jeukt als de t*ring. Ik scheer alleen me ballen met kniffie. Trim alleen me onderbenen en baard.Met mesje? Laatste x dat ik dat deed zat de hele douche onder t bloed![]()
Ik heb lekker glad baby huidje. Alleen behaarde opa onderbenen
Dat zullen waarschijnlijk gay sites worden.jij hebt echt mooie babybilletjes man. Ga eens kijken op internet misschien kun je wat bijverdienen door ermee te pronken

jij denkt dat je met met ace stabielere bloedwaardes hebt dan met enanthaat, wel als je ace elke dag zet en enanthaat 1x in de week.In theorie maakt ace of enanthaat geen donder uit. Maar als je zo'n beta bent die trenbolone niet kan verdragen kan je beter voor ace kiezen zodat het sneller uit je bloed is. Doorgaans ervaren mensen minder sides met ace maar dat is gewoon te wijten aan stabielere bloedwaardes door de hogere injectie frequentie. Ace is ook iets potenter dan enanthaat door het ester gewicht, maar of je dat zult merken is een tweede.
Dacht al dat t een viespeuk was
Ik die van.....
Captain obvious.jij denkt dat je met met ace stabielere bloedwaardes hebt dan met enanthaat, wel als je ace elke dag zet en enanthaat 1x in de week.
You wish!

Mijn shape zal geheid een beetje minder worden... voor mijn gevoel ben ik in de schouders enzo iets minder rond en vol dan 2 weken terug... zal vast de masteron zijn die langzaam wegtrekt. Maar in principe zie ik er nog wel redelijk uit en ik ben ook niet mega out of shape nu, zie ook de laatste foto die ik postte. Gewicht is nog steeds rond de 101kg.Zal wel goed meevallen op week hoor, kan je eens goed herstellen en geniet ervan.