MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Ga zeer zeker niet die reet van jou met 3 billen (elephant man) kussen maar je praat weer eens onzin daar je die hoest met alle tren compounds kunt krijgen.
Hmm weet je zeker? Niet zo preuts doen.
d3d3.jpg

FF731DC5-DEF8-44FE-898F-D11C1CABC4CE.jpeg

zag op zn insta dat hij al gesponsord werd door JP qua supps/kleding maar waarschijnlijk gaat hij nu ook inhoudelijk bijdragen aan de site

• Like
Waarderingen: Apw
In theorie maakt ace of enanthaat geen donder uit. Maar als je zo'n beta bent die trenbolone niet kan verdragen kan je beter voor ace kiezen zodat het sneller uit je bloed is. Doorgaans ervaren mensen minder sides met ace maar dat is gewoon te wijten aan stabielere bloedwaardes door de hogere injectie frequentie. Ace is ook iets potenter dan enanthaat door het ester gewicht, maar of je dat zult merken is een tweede.
jij denkt dat je met met ace stabielere bloedwaardes hebt dan met enanthaat, wel als je ace elke dag zet en enanthaat 1x in de week.

• Like
Waarderingen: BB_
Is die post nou verwijderd? Reden voor een ban!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.219
Komende week even wat rustiger aan doen. Ik heb nog 2 weken na mijn blast volop getraind en er alles aan gedaan om nog wat meer te profiteren van hogere bloodlevels, maar nu merk ik toch dat het echt ff tijd wordt om een weekje wat rustiger aan te doen. Schoonmoeder komt van 5000km ver op bezoek deze week en eind volgende week moet ik zelf eventjes op en neer vliegen naar Moskou voor een paar dagen ivm werk (ben zakenman jwz). Genoeg gelegenheden dus om even wat ander voedsel te eten waar ik zin in heb en niet elke dag om 7 uur ‘s ochtends al in de gym te staan :o Mijn shape zal geheid een beetje minder worden... voor mijn gevoel ben ik in de schouders enzo iets minder rond en vol dan 2 weken terug... zal vast de masteron zijn die langzaam wegtrekt. Maar in principe zie ik er nog wel redelijk uit en ik ben ook niet mega out of shape nu, zie ook de laatste foto die ik postte. Gewicht is nog steeds rond de 101kg.

Na deze herstelweek begint mijn minicut van 4, 5 of 6 weken... afhankelijk van hoe het gaat. Kijk ik op zich wel naar uit want ik vind het af en toe ook eens lekker om hongerig te zijn en gewoon in een soort fat burning state te zijn ipv altijd maar in een overschot.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven