MuscleMeat

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.241
ik ben op een gegeven moment naar ze toegestapt en gewoon gezegd ‘ik heb respect voor wat je doet’ en voor je t weet raak je aan de praat. Die Nk-guy heeft me zn hele prep uitgelegd, had ook contact met Milos

Ja hier hetzelfde. Zat steeds naar die gast te staren tijdens het trainen en op een bepaald moment ook gewoon naar ‘em toegekomen en met hem beginnen te praten. Bleek een super aardige kerel te zijn. Wil mij ook ik contact brengen met een bekende prep coach uit de regio en zegt dat ik wedstrijden moet gaan doen en volgens hem echt goed kan worden etc. Wel motiverend als zo iemand dat zegt :P

Ja hier hetzelfde. Zat steeds naar die gast te staren tijdens het trainen en op een bepaald moment ook gewoon naar ‘em toegekomen en met hem beginnen te praten. Bleek een super aardige kerel te zijn. Wil mij ook ik contact brengen met een bekende prep coach uit de regio en zegt dat ik wedstrijden moet gaan doen en volgens hem echt goed kan worden etc. Wel motiverend als zo iemand dat zegt :P
Creepy

• #2.248
Trainingen gaan kut de laatste paar dagen. Beetje moe en ongemotiveerd. Deze week is zoals gezegd de schoonmoeder op bezoek, dus elke dag een beetje de verplichting om sociaal te doen en dus ook laat slapen etc. Maarja had er van tevoren ook wel een beetje rekening mee gehouden en ik ben nu toch aan het cruisen enzo... dus dan mag het allemaal ook wel wat minder streng en volgens schema.

Heb ook opeens weer last van mijn protrusie tussen L4/L5 sinds een paar dagen. Tijdens het squatten vandaag deed het pijn om die stang in me nek te leggen. Als er van boven druk komt op mijn spine voel ik die shit gelijk in me onderrug. Het is allemaal niet super ernstig maar wel vervelend... tijdje maar even leg pressen en hack squatten en lungen en even niet squatten.

Morgen doe ik misschien chest wanneer ik ben uitgeslapen en zin heb om te trainen, daarna ‘s avonds uit eten met de familie. Zondag eventjes naar Moskou vliegen en daar ‘s avonds ook een meeting met iemand, dus dat wordt ook vreten. Vervolgens maandagmiddag ook iemand ontmoeten @ restaurant en daarna ‘s avonds weer terug. :hahaha: Dinsdag begint mijn cut dan. Opzich misschien wel goed om eventjes een paar dagen alles een beetje los te laten en te eten waar ik zin in heb om vervolgens weer een paar maanden als een autistische homo verder te leven. De laatste paar maanden heb ik echt misschien maar 1 meal gemist (en dat was ook nog eens een soort van bewust om extra te slapen), zero cheats en ook amper rustdagen gehad van de gym... Merk toch dat als ik zo 3 maanden aan een stuk doorga ik daarna toch even de behoefte heb om het een beetje rustiger aan te doen, al is het maar voor een paar dagen.

Nu eventjes een bakje ijs

Bijlagen

• 2E19800D-148F-494A-B735-359053D06CC5.jpeg
    2E19800D-148F-494A-B735-359053D06CC5.jpeg
    195,4 KB · Weergaven: 95
Komt allemaal wel weer goed man, chin up !

• #2.251
Vandaag mijn minicut begonnen. 20 min fasted cardio om mee te beginnen en -300kcal uit carbs.

Afgelopen paar dagen nogal druk gehad met familie en reizen, dus niet getraind en niet volgens schema gegeten (eerder het tegenovergestelde van dat lol). Eigenlijk zo goed als geen schade daarvan opgelopen, woog zelfs een kilo minder vanochtend, namelijk 100,7. Vond mezelf er vanochtend eigenlijk zelfs best goed uitzien na een lange nacht slapen en veel pissen.

Heb na wat rust inmiddels wel wat meer de motivatie terug. Zojuist chest gedaan en dat ging ook wel goed eigenlijk.

Hopelijk kan ik de komende weken wat overtollig vet droppen en daarna weer verder gaan met groeien.

• #2.252
Had trouwens nog een vraag aan al me broeders hier.

Wat kan ik volgens jullie nou nog doen/nemen om mijn muscle pumps te optimaliseren?

Het is niet dat mijn pumps slecht zijn, maar ik heb het gevoel dat ze beter kunnen en ook dat ze redelijk snel weer weg gaan. Nou snap ik wel dat dit met heel veel dingen te maken kan hebben; overtraining, training volume, on vs off blablabla. Even los daar van.

Nu doe ik dit: gelijk na het opstaan drink ik 0,5l water en ga ik cardio doen (een deel van dit water zweet ik hier waarschijnlijk weer uit). Daarna eet ik mijn pre wo meal, waarbij ik echt redelijk excessief zout toevoeg aan mijn havermout. Daarna drink ik een uur na mijn meal / een half uurtje voor de training nog eens 0,5l water. Oh ja, wat ik ook laatst ben gaan doen is 5gr creatine met mijn pre workout meal nemen ipv erna. Ik dacht dat dit misschien ook zou helpen maar ik merk er geen reet van.

Wat kan ik nou beter doen? Is +- 1 liter water voor de training te weinig voor een goede pomp?

Ik gebruik zelf eigenlijk echt minimaal supplementen naast whey, creatine en multivitamines etc... en ik heb me ook nooit verdiept in beta alanine, arginine piemelinjekontjenine etc. maar ik zie velen van jullie die shit wel gebruiken. Helpt dit nu echt??? En zo ja, wat precies? En hoeveel daar van?

BVD jullie broertje Spambod

Wat kan ik volgens jullie nou nog doen/nemen om mijn muscle pumps te optimaliseren?

Het is niet dat mijn pumps slecht zijn, maar ik heb het gevoel dat ze beter kunnen en ook dat ze redelijk snel weer weg gaan. Nou snap ik wel dat dit met heel veel dingen te maken kan hebben; overtraining, training volume, on vs off blablabla. Even los daar van.

Nu doe ik dit: gelijk na het opstaan drink ik 0,5l water en ga ik cardio doen (een deel van dit water zweet ik hier waarschijnlijk weer uit). Daarna eet ik mijn pre wo meal, waarbij ik echt redelijk excessief zout toevoeg aan mijn havermout. Daarna drink ik een uur na mijn meal / een half uurtje voor de training nog eens 0,5l water. Oh ja, wat ik ook laatst ben gaan doen is 5gr creatine met mijn pre workout meal nemen ipv erna. Ik dacht dat dit misschien ook zou helpen maar ik merk er geen reet van.

Wat kan ik nou beter doen? Is +- 1 liter water voor de training te weinig voor een goede pomp?

Ik gebruik zelf eigenlijk echt minimaal supplementen naast whey, creatine en multivitamines etc... en ik heb me ook nooit verdiept in beta alanine, arginine piemelinjekontjenine etc. maar ik zie velen van jullie die shit wel gebruiken. Helpt dit nu echt??? En zo ja, wat precies? En hoeveel daar van?

ik train in de avond dus heb dan al 5-6L op + 4 van de 5 meals met zout gehad en eigenlijk al mn carbs (behalve intra/post shake). Daarnaast l-arginine in pre voor bloodflow en nog 2-3g zout. Probeer half uurtje ervoor nog 0,5L te drinken. Heb altijd prima pumps, zelfs tegen einde cut, maar mijn training is niet echt pump focussed

• #2.254
ik train in de avond dus heb dan al 5-6L op + 4 van de 5 meals met zout gehad en eigenlijk al mn carbs (behalve intra/post shake). Daarnaast l-arginine in pre voor bloodflow en nog 2-3g zout. Probeer half uurtje ervoor nog 0,5L te drinken. Heb altijd prima pumps, zelfs tegen einde cut, maar mijn training is niet echt pump focussed

Ja dat is dus het kutte aan ‘s ochtends vroeg trainen. Als ik na 3 of 4 meals zou trainen zouden mijn pumps waarschijnlijk beter zijn. Maar ik heb helaas niet echt een keuze. Als ik in de middag lekker ga trainen krijg ik stokslagen van mijn meester.

Slin.

• Like
Waarderingen: Apw
Als je in de ochtend traint zou ik een heavy-carb meal avond ervoor nemen ivm glycogeenopslag. Misschien nog wat snelle carbs (cereal of handje snoep) pre?

Bier.

Snachts raak je volgens mij 1-2 liter water kwijt had ik een keer gelezen. Ik drink altijd liter als ik wakker ben

Terug
Naar boven