- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen maar eens een dagje overslaan want vandaag in de gym was het beste er wel af. Af en toe een rustdag moet wel kunnen.
Is dit n training van meadowsNet weer ff benen gedaan. Heerlijk een gym helemaal voor mij alleen zo op zondagochtend
Het ging zo:
- Leg curl: 1 hard set of 12, 1 hard set of 10, 1 hard set of 8 met elke keer een kleine toename in gewicht. Dan nog 1 set met hetzelfde gewicht voor 8, vervolgens een dropset voor 10 reps en nog een dropset voor 20 reps. Om 10 en 20 te halen bij de dropsets moest ik partial reps doen, anders haalde ik de reps niet lol. Sicke pump in hamstrings hierna.
- Barbell squat: steeds sets of 6 tot ik bij een gewicht kwam waarmee 6 nauwelijks lukte. Daarna een flinke drop (-30kg) en 8 reps, nog een flinke drop (ook -30kg) en 10 reps. Dit was allemaal erg close to failure maar wel in perfect techniek...
- Leg press: 3 sets 30 reps. Eerste set haalde ik 30 zonder te stoppen, daarna deed ik 23+7 en 20+10. Probeerde tijdens die pauzes maar 5 keer te ademen om ze toch zo kort mogelijk te houden. Alle reps waren zonder lockout met constant tension enzo.
- Leg extensions: 4x8 met 2 sec squeeze on top elke rep.
- DB romanian deadlift: 4x8 met langzame negatives en constant tension op hams/glutes.
Voel me echt in me kontje geneukt nu. Maar wel echt supertof deze workouts. Heb enorm veel plezier in het trainen en in het kapotgaan.
Ziet er wel lekker uit. Ik ga denk ik nog een weekje mn eigen ding doen en dan de laatste 10 weken van mn cut john meadows programma 💀
Ben benieuwd naar de rest van de trainingen!
Eens. Idd een leerzame logGaaf om te zien hoe ver je al bent gekomen! Erg leerzaam ook.
In!
Je zet 200mg aan gear wat denk je dan dat je oppeens niet meer kan gainen? 200mg is meer dan genoeg om je fysiek te behouden als je gewoon hard traint zelfs al weeg je 115 bij 8%
Klaarblijkelijk Zelfs in een kleine deficitHoe reken je 200mg om naar test levels. Zeg maar hoe is dat te vergelijken met een natty iemand, als je snapt wat ik bedoel? TRT met 125mg ofzo brengt je test toch naar middle of high range, maar je merkt er wel verschil van in je gains volgens mijJe zet 200mg aan gear wat denk je dan dat je oppeens niet meer kan gainen? 200mg is meer dan genoeg om je fysiek te behouden als je gewoon hard traint zelfs al weeg je 115 bij 8%
Kan gewoon, mensen geloven de forum fabeltjes te veel. Massa behouden is het makkelijkste wat er is.
Ik meen me te herinneren dat jij juist zei dat je in het verleden veel massa heb weggegooid omdat je altijd cutte in je cruise.Kan gewoon, mensen geloven de forum fabeltjes te veel. Massa behouden is het makkelijkste wat er is.