AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

EAT(ALLEEN CLEAN OFC), TRAIN, SLEEP REPEAT

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.302
Fijn dat jullie mij inmiddels al zo goed kennen.

Heb sinds ik vorige week maandag laat terug was gekomen uit Moskou alle dagen zonder rust getraind terwijl ik fucking verkouden was. Oh ja en ben ook nog eens in een kleine deficit want mini-cut :hahaha: Morgen maar eens een dagje overslaan want vandaag in de gym was het beste er wel af. Af en toe een rustdag moet wel kunnen.

In

• #2.306
Net weer ff benen gedaan. Heerlijk een gym helemaal voor mij alleen zo op zondagochtend :)

Het ging zo:
- Leg curl: 1 hard set of 12, 1 hard set of 10, 1 hard set of 8 met elke keer een kleine toename in gewicht. Dan nog 1 set met hetzelfde gewicht voor 8, vervolgens een dropset voor 10 reps en nog een dropset voor 20 reps. Om 10 en 20 te halen bij de dropsets moest ik partial reps doen, anders haalde ik de reps niet lol. Sicke pump in hamstrings hierna.
- Barbell squat: steeds sets of 6 tot ik bij een gewicht kwam waarmee 6 nauwelijks lukte. Daarna een flinke drop (-30kg) en 8 reps, nog een flinke drop (ook -30kg) en 10 reps. Dit was allemaal erg close to failure maar wel in perfect techniek...
- Leg press: 3 sets 30 reps. Eerste set haalde ik 30 zonder te stoppen, daarna deed ik 23+7 en 20+10. Probeerde tijdens die pauzes maar 5 keer te ademen om ze toch zo kort mogelijk te houden. Alle reps waren zonder lockout met constant tension enzo.
- Leg extensions: 4x8 met 2 sec squeeze on top elke rep.
- DB romanian deadlift: 4x8 met langzame negatives en constant tension op hams/glutes.

Voel me echt in me kontje geneukt nu. Maar wel echt supertof deze workouts. Heb enorm veel plezier in het trainen en in het kapotgaan.

Dit ziet er uit als een heerlijke killing work-out, respect. :bow:

Net weer ff benen gedaan. Heerlijk een gym helemaal voor mij alleen zo op zondagochtend :)

Het ging zo:
- Leg curl: 1 hard set of 12, 1 hard set of 10, 1 hard set of 8 met elke keer een kleine toename in gewicht. Dan nog 1 set met hetzelfde gewicht voor 8, vervolgens een dropset voor 10 reps en nog een dropset voor 20 reps. Om 10 en 20 te halen bij de dropsets moest ik partial reps doen, anders haalde ik de reps niet lol. Sicke pump in hamstrings hierna.
- Barbell squat: steeds sets of 6 tot ik bij een gewicht kwam waarmee 6 nauwelijks lukte. Daarna een flinke drop (-30kg) en 8 reps, nog een flinke drop (ook -30kg) en 10 reps. Dit was allemaal erg close to failure maar wel in perfect techniek...
- Leg press: 3 sets 30 reps. Eerste set haalde ik 30 zonder te stoppen, daarna deed ik 23+7 en 20+10. Probeerde tijdens die pauzes maar 5 keer te ademen om ze toch zo kort mogelijk te houden. Alle reps waren zonder lockout met constant tension enzo.
- Leg extensions: 4x8 met 2 sec squeeze on top elke rep.
- DB romanian deadlift: 4x8 met langzame negatives en constant tension op hams/glutes.

Voel me echt in me kontje geneukt nu. Maar wel echt supertof deze workouts. Heb enorm veel plezier in het trainen en in het kapotgaan.
Is dit n training van meadows

Gaaf om te zien hoe ver je al bent gekomen! Erg leerzaam ook.

In!

• #2.314
Nog even een update mbt dieet enzo. Ik was de afgelopen week gemiddeld precies 100,00 kg. Vorige week was ik gemiddeld ook precies 100. Dus wat betreft kilo’s is er niks veranderd, hoewel ik toch 300kcal heb weggedaan. Maar in de spiegel ben ik echt zichtbaar leaner geworden de afgelopen 7 dagen. Wat meer veins hier en daar, wat meer abs, wat meer doorkomende details in sommige spieren... Vind ik eigenlijk wel bizar, dat ik op een cruise van 200mg alsnog een beetje kan recompen. Geeft toch maar weer een beetje de power of steroids aan... zelfs tijdens een cruise kan je gewoon nog steeds een beetje groeien/sterker worden/leaner worden tegelijkertijd. Natuurlijk is het allemaal niet heel extreem zoals tijdens een blast, maar toch...
Maar, ik wil nog leaner worden voor ik weer een blast kan gaan doen, dus daarom ga ik nog op zijn minst 2 weken door met deze minicut. Vanaf morgen nog eens 10 minuten cardio erbij in de ochtend en ik denk weer zo’n 300kcal eraf. 300 is imo een goed getal.... niet te weinig zoals 200 en ook niet te drastisch zoals 500.

Deze week zat ik geloof ik op +- 3200 kcal trouwens, voor de geïnteresseerden. Tijdens de piek van de laatste groeifase zat ik volgens mij rond de 4500 te knallen. Vanaf komende maandag dus 2900.

Je zet 200mg aan gear wat denk je dan dat je oppeens niet meer kan gainen? 200mg is meer dan genoeg om je fysiek te behouden als je gewoon hard traint zelfs al weeg je 115 bij 8%

• #2.316
Je zet 200mg aan gear wat denk je dan dat je oppeens niet meer kan gainen? 200mg is meer dan genoeg om je fysiek te behouden als je gewoon hard traint zelfs al weeg je 115 bij 8%

Zeg toch dat het juist wel kan :dunno: Klaarblijkelijk Zelfs in een kleine deficit

115kg op 8% behouden op 200mg test? No way gosé

Hoe reken je 200mg om naar test levels. Zeg maar hoe is dat te vergelijken met een natty iemand, als je snapt wat ik bedoel? TRT met 125mg ofzo brengt je test toch naar middle of high range, maar je merkt er wel verschil van in je gains volgens mij

• Like
Waarderingen: MDC
Kan gewoon, mensen geloven de forum fabeltjes te veel. Massa behouden is het makkelijkste wat er is.
Ik meen me te herinneren dat jij juist zei dat je in het verleden veel massa heb weggegooid omdat je altijd cutte in je cruise. :thinking:

Terug
Naar boven